Witch Hunt | Akt 2 (ZP) w Dragon's Dogma Dragon's Dogma poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Witch Hunt
W skrócie: Quest, w którym udajemy się na ratunek Selene, czarownicy z Witchwood. Zadanie zdobywamy na rynku w Gran Soren, słuchając rozmowy (po wypełnieniu misji Come to Court). Zadanie będzie dostępne tylko dla postaci, które wcześniej wykonały Lost and Found.
Poziom trudności: Łatwy/średni. Trzeba zmierzyć się z golemem.

Kiedy usłyszymy rozmowę na rynku, udajemy się do Witchwood do chaty wiedźmy (tak jak w zadaniu Lost and Found). Do chaty będą dobijali się ludzie.

W okolicy obudzi się Golem. Walczymy z nim. Musimy niszczyć świecące dyski na jego ciele.

Po zabiciu golema przechodzimy do dalszej części lasu drzwiami ukrytymi pod korzeniem (nieopodal chaty).

W ukrytej części lasu podążamy ścieżką w kierunku znacznika misji (tutaj trasa jest znacznie mniej skomplikowana). Warto zauważyć, że totemy generujące mgłę są umieszczone na drzewach.

Gdy dotrzemy na miejsce, rozmawiamy z Selene i jej babcią.