Final Judgement | Akt 7 (ZG) w Dragon's Dogma Dragon's Dogma poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Final Judgement
W skrócie: Zadanie prowadzące do jednego z zakończeń - w tym do New Game+.
Poziom trudności: łatwy.
Gdy wykonamy zadanie Quince, rzucamy się w przepaść.
Pojawimy się w komnacie Seneszala, władcy świata. Żeby zająć jego miejsce, trzeba go pokonać.
Pierwszy etap walki, złożony z dwóch starć, nie powinien być trudny - wystarczy atakować przeciwnika i uważać na jego atak magiczny (fala pełznąca po ziemi).
Po dwukrotnym pokonaniu Seneszala przejdziemy do etapu drugiego. Tym razem otrzymujemy wybór. Jeśli zawrócimy w kierunku wioski majaczącej na horyzoncie, wrócimy do prostego życia. To jedno z zakończeń nagradzane osiągnięciem/trofeum. Nie jest to jednak finalne zakończenie. Wracając do wioski NIE ODBLOKUJEMY TRYBU do New Game+.
Zamiast tego, podążamy tunelem wypełnionym ludźmi, których dobrze znamy. Każdy z nich będzie nas atakował, niektórzy coś powiedzą. Nie trzeba z nimi walczyć - możemy ich wyminąć.
Jeśli wybraliśmy dalszą walkę, zmierzymy się z Seneszalem i jego pionkiem (z pomocą naszego własnego pomagiera). Tym razem najlepiej skoncentrować uwagę na pionku, bo w większości przypadków jest on słabszy. Później pokonujemy władcę świata.
Po wygranej bitwie, władca świata podda się naszej woli. Opcja przepytania Seneszala daje parę ciekawych informacji o strukturze świata Dragon's Dogma. Kiedy będziemy gotowi, wybieramy opcję "Wield the Godsbane blade". Bóg umrze.