Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon's Dogma - poradnik do gry

Dragon's Dogma - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

A Troublesome Tome | Akt 1 (ZP) w Dragon's Dogma Dragon's Dogma poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

A Troublesome Tome

W skrócie: Steffen szuka pewnej potężnej księgi - Salomets Grimoire - A Troublesome Tome | Akt 1 (ZP) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

W skrócie: Steffen szuka pewnej potężnej księgi - Salomet's Grimoire. Postać jest dość łatwa do namierzenia - krąży nieopodal rynku za dnia i w nocy.

Poziom trudności: średni. Musimy przebić się do obozu bandytów. W wersji trudniejszej (opcjonalnej) - wyruszyć w podróż do dość odległej krainy.

Po zebraniu zadaniu udajemy się do aptekarki (Camellias Apothecary) przy rynku - A Troublesome Tome | Akt 1 (ZP) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Po zebraniu zadaniu udajemy się do aptekarki (Camellia's Apothecary) przy rynku. Wskaże kolejny cel.

Teraz musimy wybrać się do obozu bandytów na zachód od Gran Soren - A Troublesome Tome | Akt 1 (ZP) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Teraz musimy wybrać się do obozu bandytów na zachód od Gran Soren. Można jednak ominąć ten krok i udać się od razu na południe, w kierunku obozowiska. Po drodze trafimy na mężczyznę atakowanego przez rzezimieszków. Ratujemy go i rozmawiamy z nim. Wskaże drogę do Aernst Castle Ruins.

Przywódca grupy w Aernst Castle Ruins odmówi wskazania miejsca, gdzie ukrył księgę - A Troublesome Tome | Akt 1 (ZP) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Przywódca grupy w Aernst Castle Ruins odmówi wskazania miejsca, gdzie ukrył księgę. Nie musimy jednak starać się o jego uznanie, gdyż...

Wystarczy wspiąć się na pobliską, na w pół zrujnowaną wieżę - A Troublesome Tome | Akt 1 (ZP) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Wystarczy wspiąć się na pobliską, na w pół zrujnowaną wieżę. Księga jest w skrzyni na szczycie. Oddajemy ją Steffenowi.