Lost and Found | Akt 1 (ZP) w Dragon's Dogma Dragon's Dogma poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Lost and Found
W skrócie: W zadaniu musimy odszukać Quinę. Zadanie jest rozpoczynane po zabiciu hydry w obozowisku i wyjściu z powrotem w kierunku Cassardis. Wymaga wrócenia do pierwszej wioski, a później ruszenia za Quiną do Witchwood.
Poziom trudności: Średni. W tym zadaniu głównym problemem jest nie lokacja Witchwood, co dostanie się do niej. Drogę blokują bowiem zastępy bandytów, które mogą z łatwością roznieść niedoświadczoną postać.
Po zabiciu Hydry w obozowisku wychodzimy z powrotem w kierunku Cassirdis. Zaczepi nas Elvar i zapyta o Quinę. Kobieta zniknęła z miasteczka. Żeby podjąć trop, musimy wrócić do Cassirdis. Jeśli zignorujemy sprawę, quest przepadnie, a Quina zginie.
Wracamy do Cassirdis i szukamy przywódcę wioski - Adoro. Starzec powie nam, że Quina ruszyła do Witchwood po odpowiedzi na pytania o język smoków. Musimy udać się za nią.
Do Witchwood trafimy skręcając na zachód za obozowiskiem. Alternatywna droga wiedzie przez studnię, o ile już ją oczyściliśmy.
Wchodząc pod górę przesmykiem uważamy na bandytów - mogą zrzucić na nas kamień. Dalsza droga, przez Nightcall Crevasse, obfituje w starcie z rzezimieszkami. Mogą oni sprawić problem niedoświadczonym postaciom. Zaleca się więc powolne wybijanie ich lub próbę ucieczki.
Podążamy drogą na południe, wybijając wrogów. Na rozwidleniu skręcamy na zachód i wchodzimy do Witchwood.
Na drodze spotkamy Quinę. Rozmawiamy się z nią i ruszamy dalej. Od tej chwili musimy ją ochraniać. Na pewno trafimy na watahy wilków.
W Witchwood podążamy drogą. Nawigację utrudnia mgła generowana przez tajemnicze totemy. Niszczymy każdy z nich, aby odkryć mapę.
Brniemy na południowy wschód krętymi ścieżkami, szukając kolejnych totemów. Chatka wiedźmy jest we wschodniej części lokacji.
W końcu wyjdziemy na polankę - po przeciwległej stronie jest chatka. Wchodzimy do niej i rozmawiamy z dzieckiem.
Gdy wyjdziemy z domku, zobaczymy Quinę biegnącą boczną ścieżką - to skrót prowadzący w pobliże wioski. Po powrocie rozmawiamy z przywódcą osady, aby zakończyć zadanie.