Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon's Dogma - poradnik do gry

Dragon's Dogma - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Arousing Suspicion | Akt 2 (ZP) w Dragon's Dogma Dragon's Dogma poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

Arousing Suspicion

W skrócie: Potajemne spotkanie z Aelinore, które może zakończyć się dwojako - Arousing Suspicion | Akt 2 (ZP) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

W skrócie: Potajemne spotkanie z Aelinore, które może zakończyć się dwojako. Żeby otrzymać to zadanie musimy wcześniej porozmawiać z księżniczką w ogrodzie po spotkaniu z Księciem. Questa daje służąca Mirabelle, która zwykle stoi przed komnatą tronową.

Poziom trudności: Łatwy. Przed podjęciem zadania warto wyposażyć się w Skeleton Key (można go zrobić łącząc Shackle z Iron Ore).

Po odebraniu zadaniu musimy poczekać do wieczora (np - Arousing Suspicion | Akt 2 (ZP) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Po odebraniu zadaniu musimy poczekać do wieczora (np. w tawernie) i wejść o tej porze do dzielnicy zamkowej. Po zmroku trzeba omijać tu straże. Najpierw biegniemy w prawo do ogrodu i rozmawiamy z Mirabelle.

Żeby dostać się do wieży musimy wejść na piętro zamku - Arousing Suspicion | Akt 2 (ZP) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Żeby dostać się do wieży musimy wejść na piętro zamku. Najlepiej zrobić to bocznym wejściem (nieopodal ogrodu). Zanim wejdziemy, upewniamy się, że strażnik odszedł od drzwi.

Ostrożność zachowujemy także w komnacie tronowej (patroluje ją jedna osoba) - Arousing Suspicion | Akt 2 (ZP) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Ostrożność zachowujemy także w komnacie tronowej (patroluje ją jedna osoba). Kiedy będzie czysto, wbiegamy schodami do góry i skręcamy do wieży.

Aby przejść do dalszej części zadania musi być noc - inaczej wieża będzie pusta - Arousing Suspicion | Akt 2 (ZP) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Aby przejść do dalszej części zadania musi być noc - inaczej wieża będzie pusta.

Jeśli trafiliśmy o dobrej porze, rozpocznie się scenka - Arousing Suspicion | Akt 2 (ZP) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Jeśli trafiliśmy o dobrej porze, rozpocznie się scenka. Niestety, szybko wkroczy władca i zacznie... dusić Aelinore. Mamy wybór: stać na kotarą i pozwolić kobiecie umrzeć lub wyjść z ukrycia. Warto to zrobić, gdyż w ten sposób nie stracimy Aelinore i będziemy mogli wykonać następne zadanie (misję ratunkową).

Niezależnie od wyboru trafimy do więzienia - Arousing Suspicion | Akt 2 (ZP) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Niezależnie od wyboru trafimy do więzienia. Żeby się z niego wydostać można przekupić strażnika lub użyć Skeleton Key. Po wyjściu celi korzystamy z tajnego przejścia ukrytego w celi na końcu pomieszczenia. Korytarz prowadzący na wolność jest pełen węży i pająków.