Arousing Suspicion | Akt 2 (ZP) w Dragon's Dogma Dragon's Dogma poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Arousing Suspicion

W skrócie: Potajemne spotkanie z Aelinore, które może zakończyć się dwojako. Żeby otrzymać to zadanie musimy wcześniej porozmawiać z księżniczką w ogrodzie po spotkaniu z Księciem. Questa daje służąca Mirabelle, która zwykle stoi przed komnatą tronową.
Poziom trudności: Łatwy. Przed podjęciem zadania warto wyposażyć się w Skeleton Key (można go zrobić łącząc Shackle z Iron Ore).

Po odebraniu zadaniu musimy poczekać do wieczora (np. w tawernie) i wejść o tej porze do dzielnicy zamkowej. Po zmroku trzeba omijać tu straże. Najpierw biegniemy w prawo do ogrodu i rozmawiamy z Mirabelle.

Żeby dostać się do wieży musimy wejść na piętro zamku. Najlepiej zrobić to bocznym wejściem (nieopodal ogrodu). Zanim wejdziemy, upewniamy się, że strażnik odszedł od drzwi.

Ostrożność zachowujemy także w komnacie tronowej (patroluje ją jedna osoba). Kiedy będzie czysto, wbiegamy schodami do góry i skręcamy do wieży.

Aby przejść do dalszej części zadania musi być noc - inaczej wieża będzie pusta.

Jeśli trafiliśmy o dobrej porze, rozpocznie się scenka. Niestety, szybko wkroczy władca i zacznie... dusić Aelinore. Mamy wybór: stać na kotarą i pozwolić kobiecie umrzeć lub wyjść z ukrycia. Warto to zrobić, gdyż w ten sposób nie stracimy Aelinore i będziemy mogli wykonać następne zadanie (misję ratunkową).

Niezależnie od wyboru trafimy do więzienia. Żeby się z niego wydostać można przekupić strażnika lub użyć Skeleton Key. Po wyjściu celi korzystamy z tajnego przejścia ukrytego w celi na końcu pomieszczenia. Korytarz prowadzący na wolność jest pełen węży i pająków.