Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon's Dogma - poradnik do gry

Dragon's Dogma - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Conspirators | Akt 2 (ZP) w Dragon's Dogma Dragon's Dogma poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

The Conspirators

W skrócie: Fedel z zamku poprosi o spotkanie po zmroku i ma dla nas misję (odzyskanie skradzionego listu) - The Conspirators | Akt 2 (ZP) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

W skrócie: Fedel z zamku poprosi o spotkanie po zmroku i ma dla nas misję (odzyskanie skradzionego listu). Quest jest dostępny po spotkaniu z Księciem, ale przed wykonaniem takich zadań jak Trial and Tribulations.

Poziom trudności: Średni/trudny. Wyprawa do odległej krainy i przejście przez jedną z bardziej skomplikowanych lokacji!

Spędzamy czas w tawernie do wieczora i zakradamy się na miejsce (ogrody zamkowe) - The Conspirators | Akt 2 (ZP) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Spędzamy czas w tawernie do wieczora i zakradamy się na miejsce (ogrody zamkowe). Czekamy na mężczyznę - po chwili wyjdzie z zamku.

Następnym krokiem jest udanie się we wskazane miejsce na mapie - The Conspirators | Akt 2 (ZP) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Następnym krokiem jest udanie się we wskazane miejsce na mapie.

Znajdziemy tam rozbity transport - The Conspirators | Akt 2 (ZP) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Znajdziemy tam rozbity transport. Okazuje się, że gargulce porwały list i paczki, których potrzebuje NPC.

Udajemy się do pobliskiej jaskini Soulflayer Canyon (musimy wspiąć się zgodnie z drogą, a potem zeskoczyć na półkę skalną poniżej) - The Conspirators | Akt 2 (ZP) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Udajemy się do pobliskiej jaskini Soulflayer Canyon (musimy wspiąć się zgodnie z drogą, a potem zeskoczyć na półkę skalną poniżej).

W środku trzeba dotrzeć do miejsca z paczkami i listem - The Conspirators | Akt 2 (ZP) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

W środku trzeba dotrzeć do miejsca z paczkami i listem. Droga jest skomplikowana, bo wymaga ześlizgiwania się po zboczach. Najpierw jednak schodzimy po drabinie i podążamy jedyną dostępną ścieżką. Trzeba bardzo uważać, bo harpie mają tendencję do usypiania postaci a potem spychania ich w przepaść. Po drodze powinniśmy minąć most z pająkami, fragment z jaszczurami oraz fantomami oraz jaskinię z goblinami.

W końcu trafimy na gargulca - The Conspirators | Akt 2 (ZP) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

W końcu trafimy na gargulca. Zabijamy go. Po walce wspinamy się dalej po drabinach.

W jaskini z goblinami skręcamy w prawą na rozwidleniu (na północ) - The Conspirators | Akt 2 (ZP) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

W jaskini z goblinami skręcamy w prawą na rozwidleniu (na północ).

Dotrzemy do mostu skalnego pilnowanego przez cyklopa - The Conspirators | Akt 2 (ZP) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Dotrzemy do mostu skalnego pilnowanego przez cyklopa. Zabijamy go. Przy odrobinie szczęścia można zrzucić. W razie problemów można wycofać się do jaskini.

Kawałek dalej, po pokonaniu harpii, jest miejsce, w którym trzeba się ześlizgiwać - The Conspirators | Akt 2 (ZP) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Kawałek dalej, po pokonaniu harpii, jest miejsce, w którym trzeba się ześlizgiwać. To szczególnie trudny moment - łatwo można obrać złą drogę. Pierwsze, drobne zbocze pokonujemy dowolnie. Na drugim, trzymamy się lewej strony, aby trafić na lewą półkę (w innym przypadku zjedziemy na sam dół i będziemy musieli ponownie wchodzić po drabinach).

Na trzecim zboczu znowu zjeżdżamy dowolnie - The Conspirators | Akt 2 (ZP) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Na trzecim zboczu znowu zjeżdżamy dowolnie. W przypadku czwartego jest inaczej - trzymamy się prawej strony. W ten sposób dostaniemy się do miejsca, gdzie znajduje się list.

Zabieramy list i wracamy do Gran Soren - The Conspirators | Akt 2 (ZP) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Zabieramy list i wracamy do Gran Soren. Kierujemy się do zamku.

Przed wejściem do zamku zatrzyma nas Ser Gabrian i poprosi o oddanie mu listu, tłumacząc, że Fedel działa w swoim własnym interesie - The Conspirators | Akt 2 (ZP) w Dragons Dogma - Dragons Dogma - poradnik do gry

Przed wejściem do zamku zatrzyma nas Ser Gabrian i poprosi o oddanie mu listu, tłumacząc, że Fedel działa w swoim własnym interesie. Możemy wybrać komu oddać dokument.