Dying of Curiosity; Escort Duty | Akt 2 (ZP) w Dragon's Dogma Dragon's Dogma poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Dying of Curiosity
W skrócie: Zadanie, w którym musimy upewnić się, że nic nie stanie się Valmiro, mieszkańcowi Cassardis o wyjątkowo niespokojnej duszy. Quest zaczyna się w rozmowie z Merinem (znajdziemy go na nabrzeżu w wiosce lub w jednej z chat). Zadanie pojawi się po wykonaniu questa A Master of Myrmidons i będzie dostępne do momentu spotkania z Księciem (Come to Court).
Poziom trudności: Łatwy.
Kiedy odbierzemy zadanie musimy parę razy odszukać Valmiro i dąć mu zioła lecznicze. Bohater znajduje się kolejno w tych miejscach:
- Na plaży przed wioską Cassardis (Unusual Beach). Tu musimy dać mu jedną sztukę Greenwarish.
- Przed obozowiskiem - przy bramie. Tu musimy dać mu 2 sztuki Greenwarish.
- Przy wejściu do Witchwood. Tym razem potrzeba 3 sztuk Greenwarish, aby postawić go na nogi.
Gdy znajdziemy i pomożemy bohaterowi trzy razy, możemy wrócić do Cassardis i porozmawiać z Merinem.
Escort Duty
W skrócie: Fournival szuka kogoś, kto oprowadzi jego córkę po mieście. U niego zaczynamy zadanie. Zanim zaczniemy, warto wyposażyć się w butelkę z wodą (można kupić ją w Camellia's Apothecary). Chodzi o to, że będziemy musieli spełniać zachcianki Symone - jeśli nam się uda, otrzymamy Gold Idol (w przeciwnym przypadku dostaniemy tylko złote jajko). Gold Idol można później przekazać Madeleine, w zamian za co będzie oferowała znacznie lepsze przedmioty na sprzedaż. Żeby zadanie stało się aktywne, należy wykonać misje Chasing Shadows i Land of Opportunity.
Poziom trudności: Łatwy.
Szukamy Fournivala i Symone przed ich posiadłością. Rozpoczynamy wyprawę na miasto z dziewczyną - musimy uważać, aby jej nie zgubić, nie wpaść na nią i pod żadnym pozorem nie podnosić jej. W pewnym momencie pociecha postanowi pobawić się w chowanego. Znajdziemy ją w szynku lub na tyłach budynku Union Inn (musimy się spieszyć - od tego zależy wynik misji).
W późniejszej fazie zadania, nieopodal gildii pionków, Symone powie, że jest spragniona - dajemy jej przygotowaną wcześniej wodę. Na koniec weźmiemy udział w wyścigu. Żeby dziewczyna była zadowolona, należy pozwolić jej wygrać. Nie możemy jednak wlec się z z tyłu ani chodzić. Trzeba cały czas biegać (nawet w kółko) i trzymać się zaraz za nią. Jeśli nam się powiedzie, otrzymamy złoty posążek.