The Wyrmking's Ring | Akt 4 (ZG) w Dragon's Dogma Dragon's Dogma poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
The Wyrmking's Ring
W skrócie: Starcie z pewnym magiem i kolejna wyprawa do odległej wieży. Poziom trudności: średni/trudny. W wieży maga czekają na nas zastępy potężnych bandytów i nieumarłych.
Po oddaniu dotychczasowych zadań Aldous będzie miał nowe zlecenia. W tym zmierzymy się z Salometem. Najpierw rozmawiamy z ludźmi w zamku.
Na mieście łapiemy Mellarda. Wskaże możliwe miejsce pobytu maga - Ancient Quarry. Wychodzimy zachodnią bramą i udajemy się do północnego wejścia do Ancient Quarry.
W środku od razu trafimy na dużą grupę sprzymierzeńców Salometa. Zabijamy ich. Najlepiej skoncentrować się na samym magu, bo stanowi spore zagrożenie. Niestety, przeciwnik ucieknie. Wracamy do Gran Soren i składamy raport Aldousowi.
Miejsce pobytu Salometa pomoże ustalić Brice (kupiec z rynku). Okazuje się, że mag upodobał sobie Bluemoon Tower (miejsce, w którym walczyliśmy z gryfem w Griffin's Bane).
Udajemy się na miejsce na piechotę lub korzystamy z teleportu (jeśli mamy ustawiony tak kryształ).
W wieży czeka nas trudna przeprawa - walka z pomagierami Salometa. To trudniejsi zbóje, więc trzeba uważać. Szczególnie niebezpieczni okazują się łucznicy, którzy potrafią wytrącać z równowagi strzałami.
Przebijamy się na górę, podążając taką samą trasą jak w przypadku zadania Griffin's Bane.
Na szczycie wieży rozegra się walka. Warto skupić się w niej na Salomecie, który będzie przyzywał potężne szkielety. Jeśli uda nam się go szybko uszkodzić, nie będziemy musieli walczyć z hordami nieumarłych. Co ciekawe, Salomet teleportuje się, gdy do niego podbiegniemy. W praktyce lepiej więc strzelać z odległości.
Gdy Salomet zginie, podnosimy pierścień znad przepaści i wracamy do Gran Soren.