Zaufanie lorda - pierwsze zadanie | Questy - Orzammar | Dragon Age Początek poradnik Dragon Age: Początek
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Zaufanie lorda: pierwsze zadanie
Zleceniodawca: Dulin Forender [ Orzammar - Diamentowy zakątek - Posiadłość Harrowmontów ]
Opis: Quest ten składa się z trzech części, przy czym dwie będą nieobowiązkowe. Od Dulina (M53, 4) dowiesz się, że w celu zyskania przychylności jego zwierzchnika musisz wygrać serię prób na arenie. Opuść tę lokację i udaj się do [Orzammar - Arena prób ]. Po dotarciu na miejsce dobrze byłoby zająć się przekonaniem dwóch krasnoludów do wycofania rezygnacji z walk. Najpierw porozmawiaj z Bazylem (M51, 2). Korzystając z dobrze poznanych już metod (zastraszanie , perswazja ) możesz dowiedzieć się w jaki sposób jest zastraszany. Krasnoludowi obiecaj pomoc w odnalezieniu listów, których ujawnienie mogłoby go obciążyć.
Po skradzione listy musisz wybrać się do południowego obszaru areny. Wpadniesz tu na Myaję , czyli krasnoludzką wojowniczkę odpowiedzialną za szantażowanie Bazyla. Nie musisz z nią rozmawiać, zwłaszcza że do niczego by to nie doprowadziło. Zamiast tego z pomocą dowolnego łotrzyka z Twojej drużyny otwórz drzwi prowadzące do jednej z południowych kwater (M51, 4), a następnie włam się do kufra. Po zebraniu listów miłosnych powróć do Bazyla (M51, 2) i nie zapomnij w trakcie rozmowy poruszyć temat rozważenia powrotu do walk na arenie. Korzystając z okazji możesz się też upomnieć o nagrodę (maksymalnie 15 złotych monet ).
Druga szantażowana osoba to krasnolud Gwiddon (M51, 3). Na szczęście w tym przypadku nie będzie konieczne wykonanie żadnych dodatkowych czynności. W celu zachęcenia Gwiddona do zmiany zdania musisz się jedynie wykazać wysoką perswazją lub zastraszaniem . Kiedy uznasz, że jesteś gotowy, udaj się do Mistrza Prób (M51, 5) w celu zgłoszenia swojego uczestnictwa. Możesz teraz poprosić o chwilę przygotowania, zapoznać się z regułami walk na arenie, jak również potwierdzić gotowość do rozegrania pierwszej potyczki (M51, 6).
Twoim pierwszym przeciwnikiem będzie Seweryn . To bardzo słaby wojownik, tak więc odniesienie zwycięstwa nie powinno stanowić problemu.
Druga walka będzie już nieco trudniejsza, a to dlatego, że na arenie pojawi się jednocześnie dwóch wrogów - Myaja i Lucjan . Pamiętaj o tym żeby skupić się na jednym celu i dopiero po usunięciu danej osoby zacząć atakować drugą.
W trzeciej walce gra powróci do starego schematu, czyli wystawienia jednego przeciwnika. Hanashan będzie nieco bardziej wytrzymała od swoich poprzedników, ale generalnie nie masz się czego obawiać.
Czwarta walka zaoferuje pewne urozmaicenie, a to dlatego, że do bitwy staną pary. Po drugiej stronie barykady znajdą się Wojech Ivo oraz jego pomocnik Velanz . Ty natomiast będziesz sobie mógł wybrać pomocnika spośród członków drużyny oraz dwóch krasnoludów (Bazyl i Gwiddon ), którym pomogłeś wcześniej. Odniesienie zwycięstwa nie będzie trudne, tak więc możesz postawić na wojownika, a nie maga czy łucznika.
Piąta walka będzie ostatnią i powinieneś spodziewać się najgorszego. Wrogami będą Piotin (boss), prawa ręka Piotina (mini-boss) oraz poplecznicy Piotina . Zauważ, że będziesz mógł wybrać pomiędzy parą krasnoludów , a swoją drużyną . Zdecydowanie radzę wybrać ten drugi wariant, zwłaszcza że bardzo pomocne okaże się skorzystanie z usług maga. W trakcie bitwy skup się w pierwszej kolejności na wyeliminowaniu obu bossów, gdyż obrażenia zadawane przez standardowych przeciwników będą niewielkie. Po wygranej bitwie ogłoszony zostaniesz mistrzem prób. Możesz już powrócić do Dulina Forendera . Warto jednak zauważyć, że krasnolud zmienił miejsce swojego pobytu. Musisz go mianowicie odszukać w strefie [Orzammar - Dzielnica gminu - Oberża ] (M48, 12).