Ostagar i Głusza Korcari | Mapy lokacji | Dragon Age Początek poradnik Dragon Age: Początek
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Ostagar i Głusza Korcari
Mapa M21: Ostagar
Mapa M22: Głusza Korcari
Mapa M23: Wieża Ishal
Mapa M24: Głęboko w Głuszy
Ważne informacje na temat obszaru
CIEKAWOSTKI
- Królewskiego gwardzistę pilnującego dostępu do [Ostagar - Namiot króla Cailana ] (M21, 1) możesz z użyciem siły perswazji przekonać do wyjawienia ciekawych szczegółów na temat króla.
- Gwardzistę Loghaina broniącego dostępu do [Ostagar - Namiot Loghaina ] (M21, 2) możesz przekonać z użyciem perswazji do wyjawienia szczegółów na temat jego zwierzchnika oraz do uzyskania audiencji.
- Kapłanka w [Ostagar - Lazaret ] (M21, 3) może Ci udzielić błogosławieństwa.
- Dwie inne postaci, które również czeka Rytuał Dołączenia to Jory (M21, 4) (odnajdziesz go w lazarecie) oraz Daveth (M21, 5) (stoi niedaleko kwatermistrza).
- Dowódca Popielnych Wojowników [Ostagar - Budy dla psów ] (M21, 6) może Ci opowiedzieć na temat swojego klanu.
- Z Wynne (M21, 7) możesz porozmawiać na temat Pustki i Czarnego Miasta.
- Wyciszony (M21, 8) stanowi cenne źródło informacji na temat zaklinania przedmiotów.
- W trakcie eksploracji głuszy, a konkretnie na południe od przejścia do strefy [Ostagar ] natrafisz na konającego żołnierza (M22, 1). Możesz się tu zachować na kilka różnych sposobów, a mianowicie zabandażować jego rany, pozwolić Alistairowi na wykonanie tej samej czynności, bądź też go dobić, wiedząc, że nie możesz już mu w żaden sposób pomóc. Uważaj jednak, gdyż jeśli wybierzesz ten ostatni wariant, zniechęcisz do siebie Alistaira.
- Niedaleko mostu, przy którym walczyłeś z hurlokiem emisiariuszem odnajdziesz martwego żołnierza (M22, 2). Zbadaj jego ciało i podnieś dwa obiekty - woreczek z prochami i fragment miejscowych mitów i legend .
Z woreczkiem udaj się na północ (pozostając po tej samej stronie rzeki). Odszukaj stertę kamieni (M22, 3), kliknij na niej i potwierdź chęć rozsypania popiołu. Spowoduje to pojawienie się bossa - Gazaratha . Pokonanie tej bestii sprawi, że zdobędziesz podstawę zaklinacza (unikatowe buty dla postaci maga).
DRUŻYNA
- Alistair [Ostagar ] (M21, 9) automatycznie dołączy do drużyny w trakcie rozgrywania głównego questu Dołączenie do Szarych Strażników. Wojownik ten pozostanie Twym wiernym towarzyszem już do samego końca (w przeciwieństwie do Jory'ego i Davetha )
- Morrigan dołączy do drużyny po zakończeniu questu Wieża Ishal. Konkretnie zostanie to potwierdzone w trakcie rozmowy z Flemeth w lokacji [Głęboko w Głuszy ] (M24, 1).
ZAKUPY
- Kwatermistrz [Ostagar ] (M21, 1 ) - oferuje dwa rodzaje dóbr - oficjalne i przemycone