Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (4) poradnik Dragon Age: Początek

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2024

ZABEZPIECZENIE STREFY ROZDARTY MAG:

W trakcie przemierzania tej lokacji (M39, 1) będziesz wpadał głównie na wrogich magów - Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (4) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

W trakcie przemierzania tej lokacji (M39, 1) będziesz wpadał głównie na wrogich magów . Do eliminacji mniejszych grup możesz używać opcji ataku z zaskoczenia, aczkolwiek prędzej czy później konieczne okaże się stosowanie ataków ogniowych w wykonaniu płonącego człowieka. W miarę możliwości celuj w skupiska wrogów, bo wszystkie Twoje akcje będą zaklęciami o działaniu obszarowym. Po dotarciu do płonącego przejścia (M39, 4) upewnij się, że przeistoczyłeś się w płonącego człowieka. Napotkane po drodze demony szału możesz zaatakować lub zignorować.

W dwóch kolejnych pomieszczeniach czekają Cię walki z kolejnymi grupkami magów , tak więc dobrym pomysłem byłoby pozostanie w ciele płonącego człowieka - Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (4) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

W dwóch kolejnych pomieszczeniach czekają Cię walki z kolejnymi grupkami magów , tak więc dobrym pomysłem byłoby pozostanie w ciele płonącego człowieka. Docelowo musisz przebić się do schodów (M39, 5). Po dotarciu w nowe miejsce (M39, 6) zacznij korzystać z kul ognia, tak by pokonać obecnych tu wrogów , wliczając potężne golemy . Nie pozwól potworom zbytnio zbliżyć się do głównej postaci i uważaj na ciskane przez golemy głazy.

Po pokonaniu wszystkich wrogów porozmawiaj z Przeklętym śniącym (M39, 6), przez którego nagrodzony zostaniesz odblokowaniem możliwości przeistaczania się w golema - Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (4) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Po pokonaniu wszystkich wrogów porozmawiaj z Przeklętym śniącym (M39, 6), przez którego nagrodzony zostaniesz odblokowaniem możliwości przeistaczania się w golema. Radzę od razu dokonać przemiany. Skorzystaj z pobliskich schodów (M39, 7) i przystąp do walk z kolejnymi przeciwnikami . Grzmotnięcia używaj w stosunku do golemów, a pozostałych dwóch ataków do zadawania jednoczesnych obrażeń kilku stojącym obok siebie wrogom. Po wygranej potyczce podejdź do masywnych drzwi (M39, 8) i je zniszcz, co odblokuje Ci dalsze przejście.

Rozpraw się szybko z kapłanami i ruszaj prosto - Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (4) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Rozpraw się szybko z kapłanami i ruszaj prosto. Wokół Ciebie znajdują się trzy duże pomieszczenia z golemami i skarbami, lecz w celu dotarcia do głównego demona tego obszaru musisz cały czas kierować się na południe. Zniszcz kolejne masywne drzwi (M39, 11), pozbądź się tajemnej zmory i udaj się do pomieszczenia, w którym czeka już na Ciebie Slavren (M39, 14). W trakcie tej potyczki możesz spokojnie pozostać w ciele golema. Odpalaj na przemian wszystkie dostępne ataki, a boss dość szybko zginie. Możesz już użyć piedestału Pustki żeby przenieść się w inne miejsce.

KOSZMARY CZŁONKÓW DRUŻYNY:

W zależności od tego kogo wybrałeś do drużyny poszczególne koszmary będą się nieco różniły, niemniej wspólnym czynnikiem będzie to, że każdą z odwiedzanych w koszmarze osób trzeba będzie przekonać do opuszczenia złowrogiego miejsca - Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (4) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

W zależności od tego kogo wybrałeś do drużyny poszczególne koszmary będą się nieco różniły, niemniej wspólnym czynnikiem będzie to, że każdą z odwiedzanych w koszmarze osób trzeba będzie przekonać do opuszczenia złowrogiego miejsca. Na szczęście będzie to możliwe bez konieczności wykazania się zastraszaniem czy perswazją, niemniej całość zawsze sprowadzi się do krótkiej walki z demonami . Uratuj w ten sposób wszystkich trzech członków drużyny, dzięki czemu zagwarantujesz sobie ich uczestnictwo w końcowej batalii.

OSTATECZNE STARCIE Z DEMONEM GNUŚNOŚCI:

Upewnij się, że uratowałeś sojuszników i że pokonałeś wszystkich pięć demonów, a następnie wybierz z listy lokacji [Wewnętrzne sanktuarium ] (M40, 1) - Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (4) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Upewnij się, że uratowałeś sojuszników i że pokonałeś wszystkich pięć demonów, a następnie wybierz z listy lokacji [Wewnętrzne sanktuarium ] (M40, 1). Przemówienie demona będzie krótsze od spodziewanego, dzięki czemu od razu przystąpisz do walki (M40, 2). Generalnie w trakcie tej bitwy możesz wybrać każdą spośród odblokowanych wcześniej przemian, naturalnie z wyłączeniem myszy. Ja korzystałem głównie z usług golema, ale pomocne może się też okazać skorzystanie z lodowych czarów ducha czy ognistych płonącego człowieka.

Nie sugeruj się paskiem zdrowia demona , bo za każdym razem gdy go wyczerpiesz bestia odrodzi się w nieco innej postaci - Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (4) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Nie sugeruj się paskiem zdrowia demona , bo za każdym razem gdy go wyczerpiesz bestia odrodzi się w nieco innej postaci. Nie przestawaj atakować potwora i nie zapominaj o tym żeby dbać o stan zdrowia tych członków drużyny, którzy nie posiedli zdolności przemiany. Boss w końcu nie będzie już zdolny do dalszych przemian, w rezultacie czego go pokonasz. Quest ten zakończy się dłuższą rozmową z Niallem , po czym powrócisz do strefy [Wieża Kręgu ] (M34, 7) i do wykonywania questu Przerwany krąg.