Dragon Age Początek: Katorga poradnik Dragon Age: Początek
Ostatnia aktualizacja: 2 października 2024
Magin - Wieża Kręgu (Prolog)
Katorga
Zleceniodawca: Pierwszy zaklinacz Irving [ Wieża Kręgu - Sala Katorgi ]

Opis: Zabawa rozpocznie się od rozmowy z Irvinigiem i Gregorem (M11, 1). Dowiesz się o konieczności przejścia rytuału zwanego Katorgą i polegającego na przeniesieniu się do mrocznego wymiaru z zamiarem zabicia pewnego potężnego demona. Po chwili znajdziesz się we wspomnianym miejscu, oznaczonym jako [Pustka ] (M12, 1). Ruszaj prosto. Napotykane po drodze błędne ogniki możesz bardzo łatwo niszczyć, wykorzystując do tego celu najprostsze czary ofensywne.

Wkrótce wpadniesz na gadającego gryzonia (M12, 2), podającego się za Myszkę . Stworek ten przeistoczy się w człowieka i przedstawi się jako jeden z magów, któremu nie udało się uciec z Pustki. Kontynuuj eksplorację okolicy, niszcząc napotykane po drodze kolejne ogniki . Warto też zaglądać do dzbanów i kolekcjonować obdarzone leczniczymi właściwościami migoczące kule światła .

Docelowo musisz dotrzeć do miejsca, w którym przebywa Duch odwagi (M12, 3). Istotę tę możesz poprosić o podarowanie Ci oręża niezbędnego do walk z demonami. Końcowy rezultat możesz osiągnąć na dwa sposoby, a mianowicie wykazując się w trakcie rozmowy wysoką siłą woli (specjalna opcja dialogowa) lub pokonując ducha w pojedynku. W tym drugim przypadku warto przede wszystkim zainwestować w dobre czary, bo leczyć możesz się dzięki kulom światła . W nagrodę za przejście tej próby otrzymasz kostur odwagi . Ciekawostką jest to, że jeśli wybierzesz walkę to po otrzymaniu nagrody możesz ostatecznie zlikwidować ducha.
Zostało jeszcze 50% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie