Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik i opis przejścia - Wprowadzenie | Dragon Age Początek poradnik Dragon Age: Początek

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

W dziale z poradnikami w serwisie GRY-OnLine znajduje się również Atlas Świata, który odsłania pozostałe tajemnice gry - Poradnik i opis przejścia - Wprowadzenie | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

W dziale z poradnikami w serwisie GRY-OnLine znajduje się również Atlas Świata, który odsłania pozostałe tajemnice gry.

1 - Poradnik i opis przejścia - Wprowadzenie | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry
Poradnik do gry Dragon Age: Początek zawiera bardzo szczegółowe opisy zadań wykonywanych w trakcie rozgrywki, włącznie z przedstawieniem ich możliwych rozwiązań, które z racji dużej nieliniowości zabawy w znacznym stopniu się między sobą różnią - Poradnik i opis przejścia - Wprowadzenie | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Poradnik do gry Dragon Age: Początek zawiera bardzo szczegółowe opisy zadań wykonywanych w trakcie rozgrywki, włącznie z przedstawieniem ich możliwych rozwiązań, które z racji dużej nieliniowości zabawy w znacznym stopniu się między sobą różnią.

Questy podzielono na cztery zasadnicze kategorie:

Pierwsza grupa questów to zadania zlecane na samym początku gry i uzależnione od pochodzenia (sześć opcji do wyboru).

Druga grupa questów to zadania główne, których wykonanie jest wymagane do pomyślnego ukończenia gry.

Trzecia grupa questów to zadania powiązane z konkretnymi lokacjami, wśród których nie zabrakło wyzwań pobocznych.

Czwarta grupa questów to drobne zadania zlecane przez poszczególne gildie Fereldenu i w takiej właśnie postaci pojawiające się w dzienniku głównego bohatera.

Do tekstu dołączonych zostało ponad 80 map poszczególnych lokacji, których zadaniem jest ułatwienie odnalezienia określonych miejsc czy postaci w świecie gry. We właściwym poradniku znajdują się ponadto odniesienia do tych mapek i schemat przedstawia się tu następująco:

(Mx, y) - x oznacza numer mapy, a y pozycję na mapie

Przykład: oznaczenie (M10, 5) mówi, że na mapie o numerze 10 należy udać się do miejsca oznaczonego cyferką 5.

Zastosowane zostały również oznaczenia kolorystyczne: czerwony kolor dotyczy postaci, niebieski - lokacji, zielony - przedmiotów, a pomarańczowy - unikalnych wariantów zachowania w trakcie rozmów.

Jacek "Stranger" Hałas