Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (3) poradnik Dragon Age: Początek

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2024

ZABEZPIECZENIE STREFY KOSZMAR TEMPLARIUSZA:

Rozpoczynasz w pierwszym kręgu (M37, 1) i przy założeniu, że nie dysponujesz transformacjami w płonącego człowieka ani golema powinieneś się bardzo pilnować - Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (3) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Rozpoczynasz w pierwszym kręgu (M37, 1) i przy założeniu, że nie dysponujesz transformacjami w płonącego człowieka ani golema powinieneś się bardzo pilnować. Po drodze będziesz wpadał między innymi na plugawce , choć musisz też uważać na tajemną zmorę i na liczne pułapki. W celu przedostania się do drugiego kręgu skorzystaj z jednej z mysich dziur (M37, 3).

Po dotarciu do drugiego kręgu (M37, 4) znajdziesz się w jednym pomieszczeniu z ogrem , tak więc wskazana jest ostrożność - Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (3) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Po dotarciu do drugiego kręgu (M37, 4) znajdziesz się w jednym pomieszczeniu z ogrem , tak więc wskazana jest ostrożność. Generalnie nie radziłbym się tu wybierać dopóki nie zdobędziesz przemian w płonącego człowieka lub golema, aczkolwiek bestia będzie znacznie słabsza od tej, którą spotkałeś w początkowej fazie rozgrywki.

Kolejny cel podróży to laboratorium alchemiczne (M37, 5) znajdujące się w drugim kręgu - Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (3) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Kolejny cel podróży to laboratorium alchemiczne (M37, 5) znajdujące się w drugim kręgu. Do środka możesz przedostać się na dwa sposoby. Pierwszy z nich wymaga odblokowania płonącego człowieka. Musiałbyś przejść przez płomienie do sąsiedniego pomieszczenia i skorzystać z mysiej dziury. Drugi wariant zakłada wyważenie głównych drzwi do laboratorium po przeistoczeniu się w golema. Tak czy siak musisz skorzystać z duchowych drzwi by dotrzeć do trzeciego kręgu.

Po znalezieniu się w nowym miejscu (M37, 6) możesz kontynuować dzieło zniszczenia, przez cały korzystając z umiejętności golema - Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (3) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Po znalezieniu się w nowym miejscu (M37, 6) możesz kontynuować dzieło zniszczenia, przez cały korzystając z umiejętności golema. Dotrzesz w końcu do odizolowanego pomieszczenia (M37, 7), do którego będziesz się mógł przedostać na dwa sposoby - w ciele myszy lub w ciele golema. Niezależnie od obranej metody działania rozpraw się z kolejnymi wrogami , a na sam koniec skorzystaj z portalu, tak by przenieść się do czwartego kręgu (M37, 8).

Zostało jeszcze 55% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie