Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (3) poradnik Dragon Age: Początek
Ostatnia aktualizacja: 2 października 2024
ZABEZPIECZENIE STREFY KOSZMAR TEMPLARIUSZA:
Rozpoczynasz w pierwszym kręgu (M37, 1) i przy założeniu, że nie dysponujesz transformacjami w płonącego człowieka ani golema powinieneś się bardzo pilnować. Po drodze będziesz wpadał między innymi na plugawce , choć musisz też uważać na tajemną zmorę i na liczne pułapki. W celu przedostania się do drugiego kręgu skorzystaj z jednej z mysich dziur (M37, 3).
Po dotarciu do drugiego kręgu (M37, 4) znajdziesz się w jednym pomieszczeniu z ogrem , tak więc wskazana jest ostrożność. Generalnie nie radziłbym się tu wybierać dopóki nie zdobędziesz przemian w płonącego człowieka lub golema, aczkolwiek bestia będzie znacznie słabsza od tej, którą spotkałeś w początkowej fazie rozgrywki.
Kolejny cel podróży to laboratorium alchemiczne (M37, 5) znajdujące się w drugim kręgu. Do środka możesz przedostać się na dwa sposoby. Pierwszy z nich wymaga odblokowania płonącego człowieka. Musiałbyś przejść przez płomienie do sąsiedniego pomieszczenia i skorzystać z mysiej dziury. Drugi wariant zakłada wyważenie głównych drzwi do laboratorium po przeistoczeniu się w golema. Tak czy siak musisz skorzystać z duchowych drzwi by dotrzeć do trzeciego kręgu.
Po znalezieniu się w nowym miejscu (M37, 6) możesz kontynuować dzieło zniszczenia, przez cały korzystając z umiejętności golema. Dotrzesz w końcu do odizolowanego pomieszczenia (M37, 7), do którego będziesz się mógł przedostać na dwa sposoby - w ciele myszy lub w ciele golema. Niezależnie od obranej metody działania rozpraw się z kolejnymi wrogami , a na sam koniec skorzystaj z portalu, tak by przenieść się do czwartego kręgu (M37, 8).
Zostało jeszcze 55% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie