Dragon Age Początek: Redcliffe Mapy lokacji
Aktualizacja:
Redcliffe
Mapa M27: Wioska Redcliffe

Mapa M28: Zamek Redcliffe - Piwnice

Mapa M29: Zamek Redcliffe

Mapa M30: Zamek Redcliffe - Dziedziniec

Mapa M31: Zamek Redcliffe - Pustka

Ważne informacje na temat obszaru
CIEKAWOSTKI
- Wielebna Matka Hannah [Redcliffe - Świątynia ] (M27, 1) może Ci udzielić błogosławieństwa.
- Na Berwicku , którego odnajdziesz w [Redcliffe - Tawerna ] (M27, 2) możesz wymusić podanie prawdziwego powodu pobytu w miasteczku z wykorzystaniem perswazji, zastraszenia lub z pomocą Leliany . Dowiesz się, że pracował dla Loghaina, a ponadto otrzymasz list . Berwicka możesz także zagonić do zadania obrony wioski przed inwazją nieumarłych. Uwaga! Jeżeli nie możesz nawiązać z nim rozmowy spróbuj wcześniej porozmawiać na jego temat z Lloydem lub Bellą .
- Podczas wizyty w [Redcliffe - Kuźnia ] możesz kliknąć na skrzyni znajdującej się na prawo od wejścia (M27, 3), dzięki czemu znajdziesz tajną skrytkę Owena. Zakładając, że podjąłeś się zadania uratowania jego córki kowal otworzy dla Ciebie skrytkę. W środku odnajdziesz trochę broni i elementów zbroi.
- Warto zauważyć, że dostęp do postaci i questów poszczególnych frakcji będzie możliwy dopiero po załagodzeniu problemu z inwazją nieumarłych.
- Podczas pierwszej wizyty na zamku zabij opętanego szambelana (M29, 1), którego odnajdziesz w strefie [Zamek Redcliffe - Poziom główny ]. Zbadaj jego ciało, zabierz klucz do skarbca i wybierz się do [Zamek Redcliffe - Poziom górny ]. Klucza możesz otworzyć do otwarcia pomieszczenia z dużą ilością skarbów (M29, 2).
ZAKUPY
- Lloyd [Redcliffe - Tawerna ] (M27, 1 ) - jeśli zostanie on powołany do zadania obrony wioski przed nieumarłymi zastąpi go Bella [Redcliffe - Tawerna ]
- Owen [Redcliffe - Kuźnia ] (M27, 2 ) - tylko jeśli obiecasz uratować jego córkę, przystępując tym samym do wykonywania questu Zaginiona w zamku
GILDIE
- Kontakt Blackstone'a [Redcliffe ] (M27, B )
- Tablica u kantora [Redcliffe ] (M27, K )
- Kontakt kolektywu magów [Redcliffe ] (M27, M )
- Dragon Age: Początek - poradnik do gry
- Dragon Age: Początek - atlas świata - poradnik do gry
- Dragon Age Początek: Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Uwagi wstępne Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Pochodzenie 1 - Dalijski elf Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Pochodzenie 2 - Krasnolud plebejusz Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Pochodzenie 3 - Miejski elf Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Pochodzenie 4 - Magin Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Pochodzenie 5 - Człowiek szlachcic Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Pochodzenie 6 - Krasnolud szlachcic Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Ostagar i Głusza Korcari Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Lothering Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Obóz - Świat gry Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Redcliffe Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Jezioro Kalenhad Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Wieża Kręgu Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Las Brecilian Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Orzammar (1) Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Orzammar (2) Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Orzammar (3) Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Denerim (1) Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Denerim (2) Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Denerim (3) Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Denerim (4) Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Zburzona świątynia Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Mapy lokacji
- Dragon Age: Początek - atlas świata - poradnik do gry
Komentarze czytelników
witam może to późno ale pytanie czy ma ktoś spolszczenie do twierdzy strażnika??
HELP. Robię misje z urną świętych prochów wybrałem opcje dialogowe tak aby zniszczyć urnę i spotkałem na swojej drodze strażnika (pierwszego ucznia andrasty) on poddał mnie prubie i nie umiem przejść tej trzeciej kiedy się walczy z odbiciem swojej drużyny to jakaś makabra jest. To niby odbicie a morygan posiada zaklęcia które jej nie odblokowywałem i klepią mnie w 3s co to ma być??!! Ktoś wie jak to zrobić?
Nie rozumiem czemu autor poradnika nie zaleca inwestowania w siłę woli dla wojowników i łotrzyków. Im większa pula siły woli tym więcej wytrzymałości wojownika. Jeśli Sten ma włączone dwa tryby: potężne ciosy i niezłomność przy używaniu najcięższego pancerza to przy takim stanie rzeczy, pozostaje tylko połowa wytrzymałości do wykorzystania na inne talenty.
Siła woli jest atrybutem bardzo ważnym dla każdej klasy postaci, nie tylko maga.
Aby dostać sie do kowadła pustki trzeba minąć te głowy co znich wychodzą duchy . Te głowy zniszczyż na ciskając na duchowe kowadło i tak przez cały czas aż sie nie zniszczy . Potem dostaniesz korone dla króla (Behlena lub Harramonta ) od Brandy albo od Caridiana . No i co pomogłem :-) .
Miecz jest super , ale 1 uwaga , jeżeli ominęliście grób w Taigu Ortana to Boos w Okopach umarłych się nie pojawi i ostrza nie dropnie , trzeba kliknąć grób ubić boosa i wrócić do grobu , ile ja się na głowiłem i na biegałem ; ale warto było .
Mam chyba błąd. Bo w Koszmarach to oni znikają ? CO ZROBIĆ ?
Gdzie ta Wielebna Matka? :P
Jeżeli ktoś by miał jakieś wątpliwości lub coś piszcie do mnie na gg 2230469, przeszłam całą grę kilka razy, zawsze inną klasą i rasą ;3 Pamiętam całą gre na pamięć . Pozdrawiam
Przerzedłam całą grę kilka razy, zawsze inną postacią, jeżeli ktoś ma jakieś wątpliwości piszcie na mój numer gg : 2230469 . Pozdrawiam ;)
mam pytanie bo zachuja wafla nie moge sie dowiedzieć co mam zrobic po uleczenia Arla jak możecie to podalibyście mi gdzie sie mam udac aby zawrzeć nowe sojusze mam już w orzamaże i Redclif <z góry dzieks za odp
:-)
A ja mam mianowicie taki problem nie wiem jak wykonać kilka zadań np.
Martwa Kasta
Rozdarty na strzępy
Niedola zerlindy (tu akurat nie moge przekonać jej ojca a sprytu mam z 30)
Zabójca twego brata (tu akurat nie mogę znaleźć tych gości co ich trzeba zabić)
I korespondencje u Interrupta
Jeśli mógł by mi ktoś powiedzieć jak przejść którąś z tych misji będę bardzo wdzięczny z góry dziękuję
wokół cokołu z 4 twarzami są 4 małe kowadła, przy których pojawiają się duchy. po zabiciu ducha musisz uderzyć w kowadło, przy którym zabiłeś ducha. po zabiciu każdego kolejnego ducha i uderzeniu w kowadło, cokół z twarzami się obraca. zabicie pierwszego ducha, powoduje, że dana kamienna twarz zaczyna krwawić. po zabiciu drugiego wybucha. tak należny postąpić dla każdej twarzy z cokołu - daje to w sumie minimum 8 duchów do zabicia.
najlepiej skupić się na walce z jednym duchem, bo po zabiciu jednego i uderzeniu w kowadło reszta duchów znika i pojawia się "nowy zestaw" 4 duchów
witam mam dylemat a to dlatego że nie posiadam poradnika a mam do przejscia kowadło pustki .NAPARZAM TE DUCHY I POJAWIAJĄ SIĘ NOWE I TAK CAŁY CZAS
Mam pytanie kupiłem tą grę u was w sklepie czyli mogę pobrać za darmo ten poradnik i atlas świata. Tylko że nie wiem jak pobrać ??
a tam, jak jest krasnolud w drużynie, to można go przerzucić na drugą stronę - nawet sam się o to prosi :)
em18 -> w podziemiach ciągle do przodu (rozstaje > taig ortana > okopy > kowadło)
[84] zgadzam się z tobą, gdyby nie filmik na yt to bym nie przeszedł :)
Jedna z najtrudniejszych misji to ta z prochami Andrasty gdy trzeba zbudować most
Ludzie mam kłopot nie moge znalezc drogi do kowadła pustki pomużcie!!!!!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
