Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dragon Age Początek: Czyhający w mroku (Denerim) poradnik Dragon Age: Początek

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2024

Czyhający w mroku

Zleceniodawca: Sir Otto [Denerim - Elfie obcowisko ]

Opis: Na niewidomego Sir Otto wpadniesz w północno-wschodniej części obcowiska (M66, 5) i możesz mu zaoferować pomoc w dotarciu do źródła tutejszego zła - Dragon Age Początek: Czyhający w mroku (Denerim) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Opis: Na niewidomego Sir Otto wpadniesz w północno-wschodniej części obcowiska (M66, 5) i możesz mu zaoferować pomoc w dotarciu do źródła tutejszego zła. Pierwsza część tego questu polega na porozmawianiu z obłąkaną żebraczką (M66, 6), na którą wpadniesz na zachód od domu Valendriana. Porozmawiaj z elfką, wypytując ją o jej babcię oraz o złych ludzi.

Kolejny trop odnajdziesz na południowy-wschód od domu Cyriana - Dragon Age Początek: Czyhający w mroku (Denerim) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Kolejny trop odnajdziesz na południowy-wschód od domu Cyriana. Musisz mianowicie zbadać rozkładające się zwłoki psa (M66, 7). Po dokonaniu obserwacji powróć do Sir Otto (M66, 5) i zdaj mu raport. Możesz już biec za templariuszem do drzwi prowadzących do [Denerim - Elfie obcowisko - Opuszczony sierociniec ] (M66, 8). Po dotarciu na miejsce (M67, 1) dobrze będzie zapisać stan gry, bo dość łatwo będzie można zaprzepaścić to zadanie.

W trakcie eksploracji sierocińca największym problemem będzie utrzymanie Otto przy życiu - Dragon Age Początek: Czyhający w mroku (Denerim) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

W trakcie eksploracji sierocińca największym problemem będzie utrzymanie Otto przy życiu. Nie sprawujesz nad nim żadnej kontroli, nie możesz go leczyć, a Sir Otto będzie pchał się do walk, przez co może łatwo zginąć. Najlepszym rozwiązaniem jest wyłączenie opcji automatycznego podążania reszty drużyny za głównym bohaterem i zamykanie drzwi przed nosem Otto celem utrzymywania go w jednym z poprzednich pomieszczeń. Niezbyt to kulturalna metoda, ale pomoże Ci w większości sytuacji (poza walkami z bossami). Ruszaj prosto, ignorując pierwszego ducha .

Na wrogów wpadniesz po dotarciu do dłuższego korytarza (M67, 2) i będą to wściekłe psy obronne , który wypadną z dwóch bocznych pomieszczeń - Dragon Age Początek: Czyhający w mroku (Denerim) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Na wrogów wpadniesz po dotarciu do dłuższego korytarza (M67, 2) i będą to wściekłe psy obronne , który wypadną z dwóch bocznych pomieszczeń. Radzę się tu pilnować, bo stwory te będą zadawały większe obrażenia od napotykanych do tej pory ogarów mabari. W kolejnym pomieszczeniu zaatakuje Cię mini-boss (M67, 3) - duch udręczonej kobiety . Otocz potwora całą drużyną i się go szybko pozbądź.

W kolejnym pomieszczeniu czekają Cię walki z nowymi duchami , wśród których nie zabraknie mini-bossa - Dragon Age Początek: Czyhający w mroku (Denerim) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

W kolejnym pomieszczeniu czekają Cię walki z nowymi duchami , wśród których nie zabraknie mini-bossa. Zadanie możesz sobie ułatwić stając w przejściu, ale i tak zwycięstwo przyjdzie z łatwością. Przygotuj się do walki z bossem (M67, 4), w której Sir Otto siłą rzeczy będzie musiał wziąć udział. Gdy tylko zakończy się cut-scenka z jego udziałem zacznij atakować Demona . Musisz jak najszybciej pozbyć się tego potwora, bo wkrótce zjawią się tu kolejne.

Teraz będą się tu pojawiały pomniejsze cienie i największym problemem będzie ich duża ilość - Dragon Age Początek: Czyhający w mroku (Denerim) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Teraz będą się tu pojawiały pomniejsze cienie i największym problemem będzie ich duża ilość. Za każdym razem skupiaj się na likwidowaniu tych demonów, które atakują Sir Otto . Wykorzystuj najlepsze umiejętności tak by się ich jak najszybciej pozbyć. Po zakończonych walkach wysłuchaj nowej rozmowy i tym razem skieruj się na północ (M67, 5). Nie zapomnij zamknąć Otto w pomieszczeniu, w którym walczyłeś przed chwilą z potworami.

Po drodze będziesz musiał sobie radzić z dużymi grupkami duchów oraz cieni , tak więc nie radziłbym się zbytnio śpieszyć - Dragon Age Początek: Czyhający w mroku (Denerim) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Po drodze będziesz musiał sobie radzić z dużymi grupkami duchów oraz cieni , tak więc nie radziłbym się zbytnio śpieszyć. Za każdym razem umiejętnie rozstawiaj członków swojej drużyny i stopniowo zabezpieczaj kolejne pomieszczenia. W końcówce przemarszu (M67, 6) wpadniesz tez na plugawce , które będą eksplodowały w momencie śmierci. Dobrym pomysłem byłoby więc przygotowanie zaklęć i przedmiotów zwiększających odporność na ogień, co dodatkowo przybierze na znaczeniu już za kilka chwil.

Po dotarciu do ostatniego pomieszczenia (M67, 7) do pokonania będzie standardowy mini-boss , lecz to jedynie wstęp - Dragon Age Początek: Czyhający w mroku (Denerim) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Po dotarciu do ostatniego pomieszczenia (M67, 7) do pokonania będzie standardowy mini-boss , lecz to jedynie wstęp. Sir Otto zostanie zamordowany, a Ty będziesz musiał stawić czoła pełnoprawnemu bossowi . W trakcie walki z głównym demonem dbaj o stan zdrowia swoich sojuszników i postaraj się zadać mu jak najwięcej obrażeń zanim pojawią się inne stwory . Po ich przybyciu mimo wszystko radziłbym nadal atakować bossa. Quest ten dobiegnie końca po tym jak rozprawisz się ze wszystkimi potworami. Nie omieszkaj skorzystać z okazji do wypełnienia nowego questu - Głosy.