Dragon Age Początek: Ratunek dla królowej (1) (Denerim)
Aktualizacja:
Ratunek dla królowej
Zleceniodawca: Erlina [Denerim - Posiadłość arla Eamona ]

Opis: Do wykonywania tego zadania będziesz mógł przystąpić dopiero po tym jak na liście Twoich obowiązków znajdzie się główny quest Zjazd możnych. Nie wychodź z posiadłości Eamona, a skieruj się do jego gabinetu (M71, 2). Spowoduje to rozpoczęcie rozmowy z arlem oraz z jedną ze służących Anory . Dowiesz się o tym, że królowa przetrzymywana jest w rezydencji arla Howe'a, a Twoim zadaniem będzie jej uratowanie. Wyjdź z posiadłości Eamona by powrócić do [Denerim - Dzielnica targowa ], a następnie wybierz z listy lokacji [Denerim - Posiadłość arla Denerim - Okolice ].

Po dotarciu na miejsce (M72, 1) podejdź trochę do przodu, a dowiesz się, że będziecie musieli skorzystać z wejścia dla służby. Musisz teraz okrążyć budynek posiadłości przemieszczając się zgodnie z ruchem wskazówek zegara (M72, 2). Po drodze zaczepiony zostaniesz przez jedną grupkę przeciwników , aczkolwiek pokonanie wrogów nie powinno stanowić problemu. Tuż po przejściu przez niewielki ogród (M72, 3) zostaniesz zatrzymany przez służącą . Wysłuchaj jej planu i zauważ, że członkowie Twojej drużyny automatycznie założyli przebrania strażników. Na szczęście jest to status tymczasowy, a na dodatek po zdjęciu przebrań automatycznie powrócą do korzystania z dotychczasowego ekwipunku.

Możesz się teraz zachować na dwa sposoby, a mianowicie schować się w krzakach (M72, 4) lub zaatakować strażników i tym samym zrezygnować z dalszego używania przebrania. Ja polecam ten pierwszy wariant, a to dlatego, że znacznie łatwiej będzie Ci dotrzeć do miejsca przetrzymywania królowej. W celu posunięcia akcji do przodu otwórz bramę, przy której znajdowali się strażnicy (M72, 5), a znajdziesz się w [Denerim - Posiadłość arla Denerim - W środku ] (M73, 1).

Jeśli zdecydowałeś się zrezygnować z przebrania to musisz się bardzo pilnować, gdyż strażnicy Howe'a są bardzo wyszkoleni, a ponadto wpadłbyś po drodze na wielu z nich. Największa grupa przebywa w jadalni (M73, 2). Jeśli korzystasz z przebrania to nie masz się czego obawiać, bo nie zostaniesz przez nikogo zaczepiony. Kieruj się cały czas na północ, a po dotarciu do pomieszczenia, w którym przetrzymywana jest królowa (M73, 3) dowiesz się, że drzwi otoczone są magiczną barierą.

Teraz musisz kierować się na wschód (M73, 4). Po drodze wpadniesz na wartownika zabawiającego się ze służącą , ale warto byłoby zostawić ich w spokoju. Możesz natomiast włamać się do południowego składziku, stanowiącego pokaźny skarbiec. Na szczęście jeśli Ci się to nie uda, to i tak wkrótce zdobędziesz klucz. Po dotarciu do ostatniego pomieszczenia będącego sypialnią (M73, 5) zbadaj zawartość kufra i zabierz dokumenty Szarej Straży .

W kolejnym pomieszczeniu wpadniesz na więzionego Szarego Strażnika Riordana . Dobra wiadomość jest taka, że Twoje przybycie pozwoli mu na ucieczkę, a zła, że przebrania straciły od tej pory na ważności. Po krótkiej rozmowie i przekazaniu mu pozyskanych w poprzednim pomieszczeniu dokumentów skorzystaj z drzwi (M73, 6) by przenieść się do [Denerim - Posiadłość arla Denerim - Loch ] (M74, 1). Zanim ruszysz dalej zapisz dla pewności stan gry.
- Dragon Age: Początek - poradnik do gry
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
- Dragon Age Początek: Questy - Denerim
- Dragon Age Początek: Perły przed wieprze (Denerim)
- Dragon Age Początek: Nakaz honoru (Denerim)
- Dragon Age Początek: Sprawiedliwość zaułków (Denerim)
- Dragon Age Początek: Ostatnia prośba (Denerim)
- Dragon Age Początek: Próba Kruków (Denerim)
- Dragon Age Początek: Czerwone Wiosła (Denerim)
- Dragon Age Początek: Zapomniane wersety (Denerim)
- Dragon Age Początek: Pancerz ze smoczych łusek (Denerim)
- Dragon Age Początek: Zbroja ze smoczej łuski (Denerim)
- Dragon Age Początek: Wolny (Denerim)
- Dragon Age Początek: Ratunek dla królowej (1) (Denerim)
- Dragon Age Początek: Ratunek dla królowej (2) (Denerim)
- Dragon Age Początek: Udręczony szlachcic (Denerim)
- Dragon Age Początek: Zaginiony w akcji (Denerim)
- Dragon Age Początek: Zaginiony templariusz (Denerim)
- Dragon Age Początek: W niewoli! (Denerim)
- Dragon Age Początek: Wzburzenie w obcowisku (Denerim)
- Dragon Age Początek: Czyhający w mroku (Denerim)
- Dragon Age Początek: Głosy (Denerim)
- Dragon Age Początek: Prośba Fazzila (Denerim)
- Dragon Age Początek: Fala przestępstw (1) (Denerim)
- Dragon Age Początek: Fala przestępstw (2) (Denerim)
- Dragon Age Początek: Przyjaciele Rudej Jenny (Denerim)
- Dragon Age Początek: Questy - Denerim
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
witam może to późno ale pytanie czy ma ktoś spolszczenie do twierdzy strażnika??
HELP. Robię misje z urną świętych prochów wybrałem opcje dialogowe tak aby zniszczyć urnę i spotkałem na swojej drodze strażnika (pierwszego ucznia andrasty) on poddał mnie prubie i nie umiem przejść tej trzeciej kiedy się walczy z odbiciem swojej drużyny to jakaś makabra jest. To niby odbicie a morygan posiada zaklęcia które jej nie odblokowywałem i klepią mnie w 3s co to ma być??!! Ktoś wie jak to zrobić?
Nie rozumiem czemu autor poradnika nie zaleca inwestowania w siłę woli dla wojowników i łotrzyków. Im większa pula siły woli tym więcej wytrzymałości wojownika. Jeśli Sten ma włączone dwa tryby: potężne ciosy i niezłomność przy używaniu najcięższego pancerza to przy takim stanie rzeczy, pozostaje tylko połowa wytrzymałości do wykorzystania na inne talenty.
Siła woli jest atrybutem bardzo ważnym dla każdej klasy postaci, nie tylko maga.
Aby dostać sie do kowadła pustki trzeba minąć te głowy co znich wychodzą duchy . Te głowy zniszczyż na ciskając na duchowe kowadło i tak przez cały czas aż sie nie zniszczy . Potem dostaniesz korone dla króla (Behlena lub Harramonta ) od Brandy albo od Caridiana . No i co pomogłem :-) .
Miecz jest super , ale 1 uwaga , jeżeli ominęliście grób w Taigu Ortana to Boos w Okopach umarłych się nie pojawi i ostrza nie dropnie , trzeba kliknąć grób ubić boosa i wrócić do grobu , ile ja się na głowiłem i na biegałem ; ale warto było .
Mam chyba błąd. Bo w Koszmarach to oni znikają ? CO ZROBIĆ ?
Gdzie ta Wielebna Matka? :P
Jeżeli ktoś by miał jakieś wątpliwości lub coś piszcie do mnie na gg 2230469, przeszłam całą grę kilka razy, zawsze inną klasą i rasą ;3 Pamiętam całą gre na pamięć . Pozdrawiam
Przerzedłam całą grę kilka razy, zawsze inną postacią, jeżeli ktoś ma jakieś wątpliwości piszcie na mój numer gg : 2230469 . Pozdrawiam ;)
mam pytanie bo zachuja wafla nie moge sie dowiedzieć co mam zrobic po uleczenia Arla jak możecie to podalibyście mi gdzie sie mam udac aby zawrzeć nowe sojusze mam już w orzamaże i Redclif <z góry dzieks za odp
:-)
A ja mam mianowicie taki problem nie wiem jak wykonać kilka zadań np.
Martwa Kasta
Rozdarty na strzępy
Niedola zerlindy (tu akurat nie moge przekonać jej ojca a sprytu mam z 30)
Zabójca twego brata (tu akurat nie mogę znaleźć tych gości co ich trzeba zabić)
I korespondencje u Interrupta
Jeśli mógł by mi ktoś powiedzieć jak przejść którąś z tych misji będę bardzo wdzięczny z góry dziękuję
wokół cokołu z 4 twarzami są 4 małe kowadła, przy których pojawiają się duchy. po zabiciu ducha musisz uderzyć w kowadło, przy którym zabiłeś ducha. po zabiciu każdego kolejnego ducha i uderzeniu w kowadło, cokół z twarzami się obraca. zabicie pierwszego ducha, powoduje, że dana kamienna twarz zaczyna krwawić. po zabiciu drugiego wybucha. tak należny postąpić dla każdej twarzy z cokołu - daje to w sumie minimum 8 duchów do zabicia.
najlepiej skupić się na walce z jednym duchem, bo po zabiciu jednego i uderzeniu w kowadło reszta duchów znika i pojawia się "nowy zestaw" 4 duchów
witam mam dylemat a to dlatego że nie posiadam poradnika a mam do przejscia kowadło pustki .NAPARZAM TE DUCHY I POJAWIAJĄ SIĘ NOWE I TAK CAŁY CZAS
Mam pytanie kupiłem tą grę u was w sklepie czyli mogę pobrać za darmo ten poradnik i atlas świata. Tylko że nie wiem jak pobrać ??
a tam, jak jest krasnolud w drużynie, to można go przerzucić na drugą stronę - nawet sam się o to prosi :)
em18 -> w podziemiach ciągle do przodu (rozstaje > taig ortana > okopy > kowadło)
[84] zgadzam się z tobą, gdyby nie filmik na yt to bym nie przeszedł :)
Jedna z najtrudniejszych misji to ta z prochami Andrasty gdy trzeba zbudować most
Ludzie mam kłopot nie moge znalezc drogi do kowadła pustki pomużcie!!!!!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
