Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (3)
Aktualizacja:

Możesz już udać się do miejsca, w którym znajduje się dziennik Brandy. Kliknij na tym przedmiocie, dzięki czemu zapoznasz się z wybranymi fragmentami dziennika. Z racji tego, że poznałeś kolejny cel swojej podróży możesz skierować się w stronę pobliskiego przejścia (M57, 10) i z listy lokacji wybrać nową - [Okopy umarłych ]. Po dotarciu do okopów (M58, 1) obejrzysz ciekawą cut-scenkę.

Ruszaj na południe, a po kilku chwilach dotrzesz do miejsca, w którym bronią się sojusznicze oddziały (M58, 2). Warto oczywiście udzielić im wsparcia w obronie przed atakującymi potworami , z czym nie powinno być żadnych problemów. Dodatkowo dobrze byłoby zaciągnąć w to miejsce stwory widoczne w oddali i wspólnymi siłami się ich pozbyć. Po zakończonej bitwie możesz porozmawiać z Kardolem , ale z rozmowy tej nic konkretnego nie wyniknie.

Jak się zapewne domyślasz, musisz teraz skorzystać ze znajdującego się w tym miejscu mostu, tak by przedostać się bezpiecznie na drugi brzeg (M58, 3). Uważaj, gdyż po drugiej stronie będą na Ciebie czekały jednostki wroga . Pilnującego bramy ogra dobrze byłoby zaczepić z odległości i zaczekać aż przybiegnie na most. Po rozprawieniu się z bestią przystąp do eliminacji skupionych wokół bramy wrzeszczotów i wrogich łuczników . Nie możesz skorzystać z głównego przejścia, tak więc udaj się na północ w celu odnalezienia wejścia do nowej jaskini (M58, 4).

Po drodze dość regularnie będziesz wpadał na nowe potwory . W miarę możliwości odciągaj pojedyncze jednostki od reszty i na bieżąco monitoruj stan zdrowia członków drużyny. Większej bitwy spodziewaj się po dotarciu do nowej jaskini (M58, 5). Oprócz zwykłych potworów do wyeliminowania będą też mini-bossowie - Bronto i Genlok emisarius z. Jak zapewne zauważyłeś nie możesz skorzystać z pobliskiego mostu, tak więc po zbadaniu okolicy musisz się wybrać na południe.

Uważaj, gdyż przy drzwiach znajduje się pułapka (M58, 6) i począwszy od tego miejsca musisz być przygotowany do neutralizacji podobnych niespodzianek. Pamiętaj o tym żeby zbytnio się nie śpieszyć, tak by nie zostać otoczonym przez większą grupkę potworów . W kolejnej sekcji jaskiń musisz być ponadto przygotowany do odparcia kolejnego ataku pająków . Docelowo powinieneś dotrzeć do większej sali z charakterystycznymi słupami (M58, 7).

Na południe od tego miejsca znajduje się kuźnia, której zabezpieczenie jest opcjonalne i nie powinno stanowić dużego problemu. Teren ten jest pilnowany przez pełnoprawnego bossa (Genlok mistrz kuźni ) (M58, 8), aczkolwiek przeciwnika tego możesz łatwo zachęcić do pościgu i wyeliminować w jakimś ustronnym miejscu (już bez wsparcia ze strony jego sojuszników). W celu kontynuowania aktualnej misji musisz z kolei przesuwać się na północ. Spowoduje to, że znajdziesz się z powrotem w głównej sekcji ze zniszczonymi fragmentami mostu.

Musisz się tu bardzo pilnować, bo po znalezieniu się w środkowej części jaskini zostaniesz zaatakowany przez bardzo liczną grupę wrzeszczotów (M58, 9). Pamiętaj o tym żeby cele atakować kolejno, zwłaszcza że potwory te będą dość szybko ginęły. Po wygranej bitwie skieruj się na północ. Tu z kolei będziesz musiał przystąpić do eksterminacji szkieletów pożeraczy , z czym nie powinno być problemów. Na sam koniec udaj się do drzwi zlokalizowanych na wschodniej ścianie pomieszczenia (M58, 10).
- Dragon Age: Początek - poradnik do gry
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
- Dragon Age Początek: Questy - Orzammar
- Dragon Age Początek: Odnajdź sekretarza Banderola
- Dragon Age Początek: Vartag Gavorn, Dulin Forender
- Dragon Age Początek: Zaginiony bryłkowiec
- Dragon Age Początek: Nietypowa uczona
- Dragon Age Początek: Nadzieja matki
- Dragon Age Początek: Pieśń w głębinach
- Dragon Age Początek: Drogocenne metale
- Dragon Age Początek: Niedola Zerlindy
- Dragon Age Początek: Złodziej w domu nauki
- Dragon Age Początek: Utracone wspomnienia
- Dragon Age Początek: Książęca łaska - pierwsze zadanie
- Dragon Age Początek: Zaufanie lorda - pierwsze zadanie
- Dragon Age Początek: Książęca łaska - drugie zadanie
- Dragon Age Początek: Zaufanie lorda - drugie zadanie
- Dragon Age Początek: Kryjówka Jarvii
- Dragon Age Początek: Egzotyczne metody
- Dragon Age Początek: Kowadło pustki
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (1)
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (2)
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (3)
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (4)
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (5)
- Dragon Age Początek: Schowek Jammera
- Dragon Age Początek: Martwa kasta
- Dragon Age Początek: Spis golemów
- Dragon Age Początek: Rozdarty na strzępy
- Dragon Age Początek: Powierzchniowiec godzien podziwu
- Dragon Age Początek: Klucz do bram miasta
- Dragon Age Początek: Skrytka Tułaczy
- Dragon Age Początek: Questy - Orzammar
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
witam może to późno ale pytanie czy ma ktoś spolszczenie do twierdzy strażnika??
HELP. Robię misje z urną świętych prochów wybrałem opcje dialogowe tak aby zniszczyć urnę i spotkałem na swojej drodze strażnika (pierwszego ucznia andrasty) on poddał mnie prubie i nie umiem przejść tej trzeciej kiedy się walczy z odbiciem swojej drużyny to jakaś makabra jest. To niby odbicie a morygan posiada zaklęcia które jej nie odblokowywałem i klepią mnie w 3s co to ma być??!! Ktoś wie jak to zrobić?
Nie rozumiem czemu autor poradnika nie zaleca inwestowania w siłę woli dla wojowników i łotrzyków. Im większa pula siły woli tym więcej wytrzymałości wojownika. Jeśli Sten ma włączone dwa tryby: potężne ciosy i niezłomność przy używaniu najcięższego pancerza to przy takim stanie rzeczy, pozostaje tylko połowa wytrzymałości do wykorzystania na inne talenty.
Siła woli jest atrybutem bardzo ważnym dla każdej klasy postaci, nie tylko maga.
Aby dostać sie do kowadła pustki trzeba minąć te głowy co znich wychodzą duchy . Te głowy zniszczyż na ciskając na duchowe kowadło i tak przez cały czas aż sie nie zniszczy . Potem dostaniesz korone dla króla (Behlena lub Harramonta ) od Brandy albo od Caridiana . No i co pomogłem :-) .
Miecz jest super , ale 1 uwaga , jeżeli ominęliście grób w Taigu Ortana to Boos w Okopach umarłych się nie pojawi i ostrza nie dropnie , trzeba kliknąć grób ubić boosa i wrócić do grobu , ile ja się na głowiłem i na biegałem ; ale warto było .
Mam chyba błąd. Bo w Koszmarach to oni znikają ? CO ZROBIĆ ?
Gdzie ta Wielebna Matka? :P
Jeżeli ktoś by miał jakieś wątpliwości lub coś piszcie do mnie na gg 2230469, przeszłam całą grę kilka razy, zawsze inną klasą i rasą ;3 Pamiętam całą gre na pamięć . Pozdrawiam
Przerzedłam całą grę kilka razy, zawsze inną postacią, jeżeli ktoś ma jakieś wątpliwości piszcie na mój numer gg : 2230469 . Pozdrawiam ;)
mam pytanie bo zachuja wafla nie moge sie dowiedzieć co mam zrobic po uleczenia Arla jak możecie to podalibyście mi gdzie sie mam udac aby zawrzeć nowe sojusze mam już w orzamaże i Redclif <z góry dzieks za odp
:-)
A ja mam mianowicie taki problem nie wiem jak wykonać kilka zadań np.
Martwa Kasta
Rozdarty na strzępy
Niedola zerlindy (tu akurat nie moge przekonać jej ojca a sprytu mam z 30)
Zabójca twego brata (tu akurat nie mogę znaleźć tych gości co ich trzeba zabić)
I korespondencje u Interrupta
Jeśli mógł by mi ktoś powiedzieć jak przejść którąś z tych misji będę bardzo wdzięczny z góry dziękuję
wokół cokołu z 4 twarzami są 4 małe kowadła, przy których pojawiają się duchy. po zabiciu ducha musisz uderzyć w kowadło, przy którym zabiłeś ducha. po zabiciu każdego kolejnego ducha i uderzeniu w kowadło, cokół z twarzami się obraca. zabicie pierwszego ducha, powoduje, że dana kamienna twarz zaczyna krwawić. po zabiciu drugiego wybucha. tak należny postąpić dla każdej twarzy z cokołu - daje to w sumie minimum 8 duchów do zabicia.
najlepiej skupić się na walce z jednym duchem, bo po zabiciu jednego i uderzeniu w kowadło reszta duchów znika i pojawia się "nowy zestaw" 4 duchów
witam mam dylemat a to dlatego że nie posiadam poradnika a mam do przejscia kowadło pustki .NAPARZAM TE DUCHY I POJAWIAJĄ SIĘ NOWE I TAK CAŁY CZAS
Mam pytanie kupiłem tą grę u was w sklepie czyli mogę pobrać za darmo ten poradnik i atlas świata. Tylko że nie wiem jak pobrać ??
a tam, jak jest krasnolud w drużynie, to można go przerzucić na drugą stronę - nawet sam się o to prosi :)
em18 -> w podziemiach ciągle do przodu (rozstaje > taig ortana > okopy > kowadło)
[84] zgadzam się z tobą, gdyby nie filmik na yt to bym nie przeszedł :)
Jedna z najtrudniejszych misji to ta z prochami Andrasty gdy trzeba zbudować most
Ludzie mam kłopot nie moge znalezc drogi do kowadła pustki pomużcie!!!!!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
