Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (1) poradnik Dragon Age: Początek
Ostatnia aktualizacja: 2 października 2024
Zagubiony w snach
Opis: Po znalezieniu się w [Weisshaupt ] (M35, 1) ruszaj prosto. Skieruj się na podwyższenie i utnij sobie krótką pogawędkę z fałszywym Duncanem (M35, 2). Oprócz niego musisz także rozprawić się z dwoma słabszymi strażnikami . Taktyka walki jest oczywiście w dużej mierze uzależniona od obranej klasy postaci, niemniej z odniesieniem zwycięstwa nie powinno być trudno. Bez obaw - już wkrótce gra zaoferuje Ci inne metody pozbywania się wrogów. Po wygranej bitwie skorzystaj z piedestału Pustki by przenieść się do strefy [Czysta Pustka ].
WPROWADZENIE:
Zanim przejdziemy do opisu poszczególnych lokacji, zapoznaj się z ogólnymi regułami tego dość nietypowego questu.
1) W celu odblokowania bitwy z Demonem gnuśności musisz zabezpieczyć pięć stref. Są to [Czysta Pustka ], [Inwazja Mrocznych Pomiotów ], [Koszmar templariusza ], [Płonąca wieża ] i [Rozdarty mag ]. Przez zabezpieczenie strefy należy rozumieć dotarcie do demona pilnującego dany obszar i pokonanie go. Po wykonaniu tych czynności gra odblokuje dostęp do obszaru walki finałowej w miejscu oznaczonym jako [Wewnętrzne Sanktuarium ]. Przed stoczeniem ostatecznej bitwy warto też odwiedzić trzy [Koszmary ], powiązane bezpośrednio z członkami drużyny .
2) Nie jest możliwe pełne zbadanie każdej ze stref już przy pierwszej wizycie, gdyż dostęp do wielu pomieszczeń i korytarz związany jest z koniecznością dysponowania określonymi transformacjami. W rezultacie do wielu miejsc będziesz musiał powrócić dopiero po odblokowaniu przemian. Obowiązuje pełna dowolność przy ustalaniu kolejności eksploracji obszarów i zabijania głównych demonów.
3) Konkretnie będziesz mógł przemieniać się w cztery różne istoty. Każda transformacja jest odblokowywana w momencie uratowania przyporządkowanej do niej postaci, a mianowicie:
- Mysz - Mag czeladnik [Czysta Pustka ] (M35, 5)
- Duch - Duch templariusza [Inwazja Mrocznych Pomiotów ] (M36, 3)
- Płonący człowiek - Śniący templariusz [Płonąca wieża ] (M38, 5)
- Golem - Przeklęty śniący [Rozdarty mag ] (M39, 6)
Jeśli zaś chodzi o typy napotykanych przeszkód, wygląda to następująco:
- W celu korzystania z mysich dziur przemieniaj się w mysz
- W celu korzystania z duchowych drzwi przemieniaj się w ducha
- W celu przechodzenia przez płomienie przemieniaj się w płonącego człowieka
- W celu wyważania masywnych drzwi przemieniaj się w golema
4) Możesz także zajmować się eksploracją innych pomieszczeń, co pozwoli Ci odnajdywać obiekty przydzielające premie do statystyk postaci. Oto ich zestawienie:
Typ bonusu | Lokacja | Miejsce pozyskania |
Zostało jeszcze 48% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie