Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Atrybuty | Rozwój postaci | Dragon Age Początek poradnik Dragon Age: Początek

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Atrybuty

Drobna uwaga - poniższe wskazówki dotyczą zarówno procesu tworzenia postaci, jak i zarządzania otrzymywanymi punktami rozwoju przy awansach na wyższe poziomy doświadczenia.

PORADY DLA KLASY WOJOWNIKA

Najwięcej punktów warto przeznaczać na rozwój siły i kondycji. Inwestowanie kolejnych punktów w siłę korzystnie wpłynie na wielkość zadawanych przeciwnikom obrażeń oraz na celność uderzeń, co jest oczywiście równie ważną kwestią. Nie zapominaj też, że rozwinięcie siły do poziomu 30, a nawet 40 punktów jest jednym z wymogów jeśli chodzi o używanie najpotężniejszych broni oraz zbroi. Na drugim miejscu postawiłbym kondycję, dzięki czemu nie będziesz musiał zbyt często prosić magów o leczenie czy korzystać z odpowiednich fiolek. Współczynnik ten warto rozwijać zwłaszcza w początkowej fazie gry.

Nieco mniej punktów przeznaczaj na rozwój zręczności, pomocnej między innymi w zwiększeniu szans na wykonywanie poprawnych uników. Jeszcze mniej wydawaj na rozwój atrybutu sprytu, a konkretnie tylko tyle żeby móc odblokować pożądane umiejętności. W minimalnym stopniu proponuję rozwijać siłę woli, a całkowicie pomijać magię.

PORADY DLA KLASY ŁOTRZYKA

Najwięcej punktów warto przeznaczać na rozwój sprytu i zręczności. Inwestowanie punktów w spryt pomoże Ci przede wszystkim w odblokowywaniu kolejnych rodzajów ataków, z których będziesz mógł następnie korzystać. Nie warto tu początkowo oszczędzać i w miarę możliwości jak najszybciej przekroczyć barierę 20 punktów. Jeśli zaś chodzi o zręczność, rozwijanie wartości tego atrybutu okaże się kluczowe jeśli podejmiesz decyzję o korzystaniu z łuku lub kuszy, choć nawet jeśli pozostaniesz przy broni białej to i tak nie powinieneś pomijać tego współczynnika.

Nieco mniej punktów przeznaczaj na rozwój siły. Parametru tego nie wolno całkowicie zignorować, bo nie tylko będzie on wpływał na wielkość zadawanych przez Ciebie obrażeń w walce wręcz, ale umożliwi Ci też korzystanie z lepszych pancerzy. Podobnie ma się kwestia z kondycją, zwłaszcza jeśli rzadko będziesz chciał używać broni dystansowych. W minimalnym stopniu proponuję rozwijać siłę woli, a całkowicie pomijać magię.

PORADY DLA KLASY MAGA

Najwięcej punktów warto przeznaczać na rozwój magii i siły woli. W przypadku magii głównym dążeniem jest zwiększenie mocy rzucanych zaklęć, co ma oczywiście niebywałe znaczenie na polu bitwy. Stopniowe inwestowanie punktów w siłę woli pozwoli Ci z kolei zwiększyć pulę dostępnych punktów many, tak żebyś nie musiał zbyt często regenerować jej stanu z pomocą różnorakich fiolek. Jest to szczególnie ważne w początkowej fazie gry oraz w przypadku zabawy na normalnym lub wysokim poziomie trudności. Oba ta parametry warto rozwijać w miarę równomiernie i inwestować w nie więcej punktów od pozostałych współczynników.

Zdecydowanie mniej punktów przeznaczaj na rozwój sprytu oraz zręczności. W tym drugim przypadku dodatkowym atutem jest zwiększanie szansy na stosowanie skutecznych uników. Najmniej punktów radzę wydawać na rozwój kondycji i siły. Dobrze prowadzony mag powinien unikać kontaktu z wrogiem. W trakcie całej kampanii przeznaczenie 10 punktów na kondycję to maksimum. W przypadku siły przeznaczaj tylko tyle punktów ile potrzeba Ci do założenia jakoś odrobinę lepszego pancerza. Nie zapominaj przy tym o współczynniku zmęczenia, tak by go przez przypadek zbytnio nie zwiększyć.