Zbadanie klubu Złoty Kot | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored Dishonored poradnik,solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Zbadanie klubu Złoty Kot
Nowy główny cel: Search the Madam's Office to find Emily's location (Zbadaj biuro kierowniczki klubu w celu ustalenia miejsca przetrzymywania Emily)
Nowy główny cel: Eliminate Lord Morgan Pendleton (Wyeliminuj Lorda Morgana Pendletona)
Nowy główny cel: Eliminate Lord Custis Pendleton (Wyeliminuj Lorda Custisa Pendletona)
Na parterze klubu Złoty Kot odnajdziesz przede wszystkim recepcję i warto się tu rozejrzeć za złotem, książką oraz księgą gości (Golden Cat guest ledger), dzięki której ustalisz w jakich pomieszczaniach przebywają poszczególni goście klubu. Bardzo ważną informacją jest to, że gra każdorazowo losuje gdzie można odnaleźć Morgana i Custisa Pendletonów. Dalsza część opisu zawiera w rezultacie omówienie wszystkich obszarów klubu.
Do piwnicy klubu Złoty Kot możesz przedostać się wyłącznie schodami zarezerwowanymi dla personelu, o ile oczywiście to właśnie tam nie rozpocząłeś eksploracji budynku. W piwnicy znajduje się przebieralnia, w której przebywają dwie kurtyzany. Możesz tu odnaleźć złoto, a także zajrzeć do bocznego składziku (otwarcie go kluczem pozyskanym od kierowniczki lokalu lub wskoczenie przez dziurę w ścianie), w którym pozostawiono eliksir zdrowia Sokolova i duchowe remedium Piero.
Po dotarciu na pierwsze piętro klubu będziesz zapewne świadkiem rozmowy kierowniczki lokalu (Madam) z jednym z wartowników. Po jej zakończeniu warto wybrać się do biura kierowniczki znajdującego się przy klatce schodowej zarezerwowanej dla personelu (powyższy screen). Polecam przede wszystkim ukraść kierowniczce klucz (Golden Cat master key), a ją samą ogłuszyć, dzięki czemu na spokojnie zbadasz jej biuro. Do odnalezienia są tu złoto, druga kopia księgi gości (Golden Cat guest ledger), eliksir zdrowia Sokolova, dwa duchowe remedia Piero oraz notatka (Golden Cast Master Key), dzięki której ustalisz, że Emily jest przetrzymywana na poddaszu.
Nowy główny cel: Find Emily in the dormitory (Znajdź Emily na poddaszu)
Pozostań na pierwszym piętrze i przystąp do eksploracji jego północnej części, uważając na przebywające w okolicy wrogo nastawione postacie. Mowa tu przede wszystkim o wartownikach patrolujących okolicę. Jeżeli masz w planach eliminowanie wrogo nastawionych osób, to nie zapominaj chować ich ciał w ustronnych miejscach, albowiem zapobiegnie to przypadkowym alarmom. Rozglądaj się po drodze za złotem, żywnością, duchowym remedium Piero, książką oraz zawieszoną na ścianie runą (powyższy screen).
Docelowo powinieneś dotrzeć do głównego obszaru klubu (powyższy screen). Także i tu musisz uważać na wartowników i kurtyzany, nie licząc dwóch pań tańczących na środku sali. Jeśli chcesz zapewnić sobie lepszą pozycję do planowania dalszych poczynań, to przedostań się na górną część okrągłej metalowej konstrukcji, pomagając sobie oczywiście mocą Blink (teleportacja). Warto też dokładnie zbadać tę część lokalu, odnajdując złoto, żywność i duchowe remedium Piero. W pokoju z kości słoniowej (Ivory Room) pozostawiono złoto, eliksir zdrowia Sokolova i jeszcze jedno duchowe remedium Piero.
Na obrzeżach głównego pomieszczenia pierwszego piętra znajdują się schody prowadzące do łaźni (Steam Room - powyższy screen). Jest to całkowicie opcjonalny obszar znajdujący się na parterze klubu Złoty Kot. Nie odnajdziesz tam żadnych szczególnie cennych przedmiotów, a z kolei będziesz musiał uważać na dwóch wartowników oraz na kurtyzanę. Warto dodać, że jednego z wartowników przebywających w towarzystwie kurtyzany możesz pozbyć się w dość brutalny sposób, a mianowicie przenosząc pokrętło do slotu i obracając nim. Jeśli chodzi o eksplorację łaźni, można tu odnaleźć złoto, żywność, notatkę (Steam Room) oraz urządzenie do przewodów elektrycznych (rewire tool).
Nowy opcjonalny cel: Persuade the art dealer to reveal his safe combination (Nakłoń handlarza sztuką do wyjawienia kombinacji do sejfu)
Nowy opcjonalny cel: Return to Slackjaw with the safe combination (Powróć do Slackjawa z zamiarem wyjawienia mu kombinacji do sejfu)
Powróć na pierwsze piętro i zlokalizuj drzwi prowadzące do srebrnego pomieszczenia (Silver Room). Odnajdziesz tu handlarza sztuką (Art Dealer) związanego z pobocznym zadaniem otrzymanym od lidera gangu (Slackjawa). Przystąp do torturowania tego osobnika, pociągając za każdym razem za dźwignię. Po tym jak handlarz zapragnie zakończenia tortur pociągnij jeszcze dwa razy za dźwignię i wybierz prawą górną opcję dialogową, dzięki czemu otrzymasz od niego kombinację do sejfu (jest ona losowo wybierana przez grę). Możesz już opuścić to pomieszczenie (nie radzę kontynuować tortur, bo doprowadzisz do niepotrzebnej śmierci handlarza).
Pozostań w głównym obszarze klubu i zlokalizuj schody prowadzące na drugie piętro (powyższy screen). Przystąp do eksploracji tego piętra, uważając na trzech nowych wartowników oraz na pojedynczą kurtyzanę (na szczęście dwie spośród wymienionych postaci powinny przez cały stać przy balustradach). W głównym obszarze drugiego piętra do odnalezienia są złoto, żywność i notatka (Smoking Room). Jeśli zaś chodzi o opcjonalne pomieszczenia, w pokoju dla palaczy (Smoking Room) znajduje się złoto, a w złotym pomieszczeniu (Gold Room) pozostawiono eliksir zdrowia Sokolova, duchowe remedium Piero i złoto.
Proponuję zająć się teraz eksploracją najwyższych pięter lokalu i jako że jest to już powiązane z obowiązkowym zadaniem odnalezienia Emily przejdź do podpunktu poradnika Uratowanie Emily.