Spotkanie się z liderem gangu Bottle Street | Misja 3 - House of Pleasure Dishonored poradnik,solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Spotkanie się z liderem gangu Bottle Street
![W celu spotkania się ze Slackjawem należy dotrzeć do przejścia prowadzącego do lokacji [Destylarnia whiskey w Dunwall - Dunwall Whiskey Distillery] - Spotkanie się z liderem gangu Bottle Street | Misja 3 - House of Pleasure - Dishonored - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1284/425293906.jpg)
W celu spotkania się ze Slackjawem należy dotrzeć do przejścia prowadzącego do lokacji [Destylarnia whiskey w Dunwall - Dunwall Whiskey Distillery]. Godne odnotowania jest to, że nie musisz się tu obawiać agresywnych reakcji ze strony przestępców, nawet jeśli w poprzedniej misji bezpardonowo wielu z nich wymordowałeś.

Przystąp do eksploracji terenu destylarni. Po drodze warto się dobrze rozglądać, bo możesz odnaleźć złoto, żywność oraz pułapkę sprężynową (spring razor). Skorzystaj z głównego wejścia do budynku, odnajdując w okolicy złoto, żywność, dwie pułapki sprężynowe, dwa eliksiry zdrowia Sokolova, notatkę (Bunting) i książkę. Na koniec przedostań się do pokazanego na powyższym screenie bocznego magazynu (przejście przez tunel w ciele szczura lub użycie pokrętła). Do zabrania są tu następujące przedmioty: złoto, żywność, naboje, pułapka sprężynowa, dwa granaty, duchowe remedium Piero, klucz (distillery reserve key), eliksir zdrowia Sokolova oraz plan (blueprint).

Dysponując znalezionym w magazynku kluczem możesz teraz powrócić na chwilę na zewnątrz i zainteresować się odgrodzonym obszarem na lewo od wejścia do budynku (powyższy screen). Jako że w środku przebywa kilku płaczących (weepers) warto się z nimi rozprawić (pistolet, kusza) jeszcze przed otwarciem drzwiczek, bo w przeciwnym wypadku rzucą się na Ciebie oraz na pobliskich gangsterów. W składziku tym pozostawiono kościany amulet.

Ponownie wejdź do destylarni i wznów jej eksplorację. Polecam zainteresować się najniższym poziomem budynku (powyższy screen), albowiem znajduje się tu drugi zamknięty obszar z płaczącymi. Jeżeli zdołasz pozbyć się zainfekowanych, to będziesz mógł zbadać to miejsce, pozyskując złoto, dwa eliksiry zdrowia Sokolova i urządzenie do przewodów elektrycznych (rewire tool).
Nowy opcjonalny cel: Enter Dr. Galvani's offices (Przedostań się do mieszkania doktora Galvaniego)

Kieruj się stopniowo ku tylnej części destylarni. Po drodze polecam rozglądać się za złotem, żywnością oraz dwoma duchowymi remediami Piero. Slackjaw, czyli lider gangu Bottle Street, przebywa w tym samym pomieszczeniu, w którym w poprzedniej misji być może zająłeś się zatruciem eliksiru (powyższy screen). Porozmawiaj ze Slackjawem, dowiadując się o możliwości uzyskania pomocy w wyeliminowaniu bliźniaków Pendleton i otrzymując pierwsze zlecenie związane z odnalezieniem Crowley'a, który nie powrócił po tym jak wybrał się do mieszkania doktora Galvaniego. Możesz już udać się z powrotem do drzwi prowadzących do głównej części dzielnicy.