Dotarcie do podwórza | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored Dishonored poradnik,solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Dotarcie do podwórza
Do podwórza możesz przedostać się na dwa zasadnicze sposoby. Pierwszy wariant zakłada skorzystanie z drzwi znajdujących się na parterze budynku Nadzorcy Campbella (powyższy screen). Jest to dobre rozwiązanie jeśli zależy ci na szybkim dotarciu do miejsca zakończenia misji.
Drugi wariant zakłada udanie się do drzwi znajdujących się na końcu głównej drogi na lewo od budynku Nadzorcy Campbella (Back Alley - powyższy screen). To właśnie z tego przejścia radzę skorzystać, albowiem po drodze będziesz mógł załagodzić pewien konflikt i bezproblemowo pozbierać cenne skarby. Zachowaj jednak czujność, bo wspomniane wyżej przejście domyślnie jest pilnowane przez dwóch wartowników (możesz ich wyminąć lub wyeliminować).
Po znalezieniu się w nowym miejscu udaj się prosto. W okolicy ma miejsce kłótnia pomiędzy wartownikami. Z racji tego, że jednemu z wartowników towarzyszy niewinna osoba warto wykazać się inicjatywą i zaoferować wsparcie. Jest to tym bardziej wskazane, że obu agresywnie nastawionych nadzorców możesz bezproblemowo zajść od tyłu i zabić lub ogłuszyć. Od uratowanych postaci otrzymasz podziękowanie i nagrodę w postaci kodu do sejfu znajdującego się w pobliskich koszarach. Dodatkowo warto jednemu z pokonanych nadzorców odebrać klucz do podwórza (back yard gate key). Uwaga - Jeśli nie uratujesz wspomnianych wyżej osób, to nic złego się nie stanie, albowiem pojawienie się kodu do sejfu w dzienniku Corvo nie jest wymagane do jego otwarcia.
Możesz ruszać dalej, odnajdując po drodze eliksir zdrowia Sokolova. Zachowaj czujność, bo pobliska alejka jest pilnowana przez dodatkowego wartownika. Radzę ponadto rozejrzeć się za pokazaną na powyższym screenie dziurą w ścianie budynku Nadzorcy. W pomieszczeniu piwnicznym pozostawiono złoto, żywność, eliksir zdrowia Sokolova, duchowe remedium Piero, dwie książki oraz jeszcze jeden klucz do podwórza.
Do właściwej części podwórza zlokalizowanego na tyłach budynku Nadzorcy możesz od tej strony dotrzeć na trzy zasadnicze sposoby - otwierając z pomocą jednego z pozyskanych kluczy bramkę (powyższy screen), pokonując w ciele szczura tunel wentylacyjny lub przechodząc po rurach i innych obiektach przylegających do ścian budynków.