Plan misji | Misja 9 - The Light at the End | Dishonored Dishonored poradnik,solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Plan misji
Ogólne założenia misji
Ostatnia dziewiąta misja gry rozgrywa się w lokacji [Wyspa Kingsparrow - Kingsparrow Island]. Nadrzędnym celem tego etapu jest dotarcie na sam szczyt znajdującej się na wyspie latarni morskiej z zamiarem uratowania przetrzymywanej w niewoli Emily. Przeprawa przez oddzielający Cię od latarni morskiej fort jest nieliniowa, ale już końcówka misji nie oferuje tak dużej swobody. Nie czekają tu też na Ciebie żadne ciekawe dodatkowe zadania, poza dwoma związanymi z zemszczeniem się na osobach, które zdradziły Corvo.
Na skróty
Poniższe zestawienie prezentuje listę wszystkich podpunktów poradnika związanych z opisywaną misją. Jeśli chcesz dokładnie zbadać całą okolicę, to proponuję podążać zgodnie z moimi wskazówkami od początku do końca. Jeśli z kolei pragniesz skupić się wyłącznie na głównym celu misji, to zainteresuj się tylko tymi stronami, które mają dopisek (obowiązkowe).
Kolejne kroki:
- Dotarcie w okolice fortu (obowiązkowe)
- Zbadanie obszaru wokół fortu (opcjonalne) - Plaża, na którą trafia się po rozpoczęciu misji jest dość dobrze pilnowana przez jednostki wroga. Warto się więc pilnować, szczególnie że wielu wartowników patroluje okolicę, a nie pozostaje cały czas w tym samym miejscu.
- Przedostanie się do fortu (obowiązkowe)
- Eksploracja fortu (opcjonalne) - Do zbadania jest dość duży obszar, który na dodatek jest patrolowany przez wielu przeciwników. Warto jednocześnie odnotować, że sam fort może wyglądać nieco inaczej w zależności od tego w jaki sposób zachowywałeś się w poprzednich misjach gry.
- Przedostanie się do stróżówki (obowiązkowe)
- Dotarcie do windy latarni morskiej (obowiązkowe)
- Dotarcie do wnętrza latarni morskiej (obowiązkowe)
- Zakończenia gry (obowiązkowe)
Mapa okolicy
Poniższa mapa może ci dodatkowo pomóc w nawigacji. Godne odnotowania jest to, że możesz ją także odnaleźć we własnym zakresie. Pierwsza kopia mapy leży na skrzyni tuż obok miejsca startu. Dwie kolejne kopie wiszą na ścianach przy głównych przejściach do fortu (tych z aktywnymi ścianami światła).
Mapa 1 - Wyspa Kingsparrow
Oznaczenie na mapie:
- A - miejsce startu
- B - wieża strażnicza
- C - wejście do tuneli ściekowych
- D - przejścia do fortu
- E - pomieszczenie kontrolne stróżówki
- F - główne wejście do stróżówki
- G - maszynownia
- H - winda
- 1 - latarnia morska
- 2 - dziedziniec fortu