Przesłuchanie Sokolova | The Hound Pits Pub #5 | Dishonored Dishonored poradnik,solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Przesłuchanie Sokolova
Nowy główny cel: Get some rest while Sokolov is unconscious (Udaj się na odpoczynek)
Po powrocie do pubu wysłuchaj rozmowy z admirałem Havelockiem, który pogratuluje ci dobrze wykonanego zadania. Analogicznie do poprzednich wizyt w tej lokacji radzę dokładnie rozejrzeć się po pubie oraz jego okolicy, albowiem do odnalezienia są nowe przedmioty (złoto, książki, dzienniki audio i inne). Odwiedź też Piero w jego warsztacie i porozmawiaj z Cecelią, która powinna Cię poinformować o możliwości korzystania z opuszczonego apartamentu. Klucz do apartamentu (abandoned apartment key) znajduje się pod łóżkiem w pokoju 203. Budynek, do którego on pasuje poznasz z kolei po tym, że nie ma pomalowanych ścian (powyższy screen). W środku ukryto między innymi kościany amulet. Po załatwieniu wszystkich spraw powróć do komnaty Corvo zlokalizowanej na najwyższym piętrze pubu i wejdź w interakcję z łóżkiem.
Nowy główny cel: Interrogate Sokolov (Przesłuchaj Sokolova)
To w jaki sposób zareaguesz na pobudkę Emily nie odgrywa żadnej roli. Wyjdź z pubu i skieruj się do niedostępnego wcześniej budynku, w którym przesłuchiwany jest Sokolov. Po dotarciu na miejsce wysłuchaj jego rozmowy z admirałem Havelockiem. Korzystając z okazji warto też rozejrzeć się po całym magazynie za złotem, dwoma książkami i eliksirem zdrowia Sokolova.
Zainicjuj rozmowę z Sokolovem i zauważ, że gra pozwoli ci wybrać w jaki sposób chcesz nakłonić go do wyjawienia prawdy. Bardziej agresywne rozwiązanie zakłada zastraszenie Sokolova poprzez nasłanie na niego szczurów (prawa górna opcja dialogowa).
Nowy opcjonalny cel: Talk to Piero and buy a bribe (Porozmawiaj z Piero i zakup przedmiot do wykorzystania w formie łapówki)
Mniej agresywne rozwiązanie zakłada przekupienie Sokolova (prawa środkowa opcja dialogowa). Jeżeli wybrałeś właśnie ten wariant, to musisz zlokalizować Piero, który powinien przebywać na jednym z wyższych pięter pubu. W trakcie rozmowy dowiesz się, że Piero posiada unikalne brandy King Street, ale nie będzie się z nim chciał podzielić za darmo. Musisz w rezultacie zakupić je za 150 sztuk złota.
Powróć z brandy do Sokolova i przekaż mu je, dzięki czemu nakłonisz go do dobrowolnego podzielenia się posiadanymi informacjami. Niezależnie od wybranego wariantu zachowania dowiesz się o istnieniu Lady Boyle i konieczności wybrania się na bal maskowy organizowany w posiadłości Boyle'ów.