Przedostanie się do wnętrza pubu | Misja 8 - The Loyalists | Dishonored Dishonored poradnik,solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Przedostanie się do wnętrza pubu
Nowy główny cel: Find Emily or any clue to her whereabouts (Pozyskaj informacje na temat miejsca pobytu Emily)
Nowy opcjonalny cel: Find Havelock or some clue to his plans (Dowiedz się więcej na temat planów Admirała Havelocka)
Przedostanie się do wnętrza budynku pubu nie jest niestety łatwą sprawą, albowiem w okolicy roi się od przeciwników. Okoliczne uliczki (powyższy screen) patrolowane są zarówno przez zwykłych wartowników, jak i przez przeciwnika na szczudłach (tall boy). Warto też przy okazji dodać, że dwóch kolejnych wrogów poruszających się na szczudłach przebywa w pobliżu doków.
Jeżeli masz zamiar przystąpić do eliminowania okolicznych przeciwników, to warto przede wszystkim zaczekać aż się rozejdą. Niezmiernie istotne jest także przystępowanie do działania tylko wtedy gdy przeciwnik na szczudłach przemieszcza się w inną stronę i dbanie o to żeby dobrze (i szybko) ukrywać ciała wrogów. Musisz się ponadto liczyć z tym, że z wnętrza pubu mogą wychodzić kolejni wartownicy, tak więc nigdy nie należy się czuć w pełni bezpiecznie. W mojej ocenie najlepiej jest unikać jakichkolwiek kontaktów z siłami wroga.
Jeśli chodzi o metody przedostania się do pubu, dysponujesz oczywiście bardzo dużą swobodą działania. Najbardziej oczywiste rozwiązanie to skorzystanie z jednych z drzwi na parterze. Nie jest to jednak dobry pomysł, albowiem w barze domyślnie przebywa kilku wartowników. Musiałbyś w rezultacie sprawnie obok nich przemknąć, wspomagając się na przykład mocą zatrzymania czasu czy opętania.
Kolejny wariant zachowania to dotarcie do przejścia pomiędzy budynkiem pubu i warsztatem Piero (powyższy screen). Mógłbyś tu albo skorzystać z alternatywnych wejść do budynku pubu albo przystąpić do wspinaczki po łańcuchu. Także i ten wariant nie jest rekomendowany, gdyż jak już zostało powiedziane okolica jest pilnowana przez aż dwóch wrogów na szczudłach.
Ciekawym sposobem na przedostanie się do wnętrza pubu jest podjęcie decyzji o przeprawie kanałami. Kluczem do kanałów już dysponujesz, natomiast klapa prowadząca do kanałów zlokalizowana jest na jednej z uliczek niedaleko opuszczonego budynku mieszkalnego, w którym rozpocząłeś misję (powyższy screen).
W trakcie przemierzania kanałów uważaj na rzeczne potwory. Korzystając z okazji warto też rozejrzeć się za złotem i dziennikiem audio (Audiograph - Pendleton Embraces the Future). Jak zapewne pamiętasz z jednej z początkowych misji, z kanałów można wyjść na kilka różnych sposobów. Zdecydowanie najlepszym pomysłem jest wybranie przejścia prowadzącego do piwnicy budynku pubu (powyższy screen).
Jedną z bardziej interesujących metod przedostania się do wnętrza budynku pubu jest dotarcie do otwartej okiennicy na pierwszym piętrze (powyższy screen). Skorzystanie z okiennicy sprawi, że znajdziesz się w pomieszczeniu 203. W celu zbliżenia się do okiennicy musiałbyś oczywiście użyć mocy teleportacji, uważając jednocześnie na przeciwnika na szczudłach i zwykłych wartowników.
Z opisanym powyżej wariantem zachowania powiązane jest także inne rozwiązanie problemu przeniknięcia do wnętrza pubu, polegające na przedostaniu się do drzwi zlokalizowanych na dachu budynku. Najlepiej jest w tym przypadku rozpocząć przy otwartej okiennicy na pierwszym piętrze, kontynuując wspinaczkę właśnie ku niewielkiemu fragmentowi dachu. Uważaj na pojedynczego wartownika patrolującego to miejsce (powyższy screen), którego w zależności od upodobań możesz ogłuszyć/zabić lub ominąć.