Plan misji | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored Dishonored poradnik,solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Plan misji
Ogólne założenia misji
Misja ta rozgrywa się w lokacji [Dzielnica destylarni - Distillery District] i jest to pierwszy pełnoprawny etap gry. Oznacza to przede wszystkim, że będziesz dysponował znacznie większą swobodą eksploracji i będziesz także mógł radzić sobie z napotykanymi problemami na wiele różnych sposobów. Głównym założeniem tej misji jest zneutralizowanie Nadzorcy Campbella, aczkolwiek możliwe jest również podjęcie się wykonania kilku zadań pobocznych. Wszystkie te czynności opisane zostały w dalszej części tekstu.
Na skróty
Poniższe zestawienie prezentuje listę wszystkich podpunktów poradnika związanych z opisywaną misją. Jeśli chcesz dokładnie zbadać całą okolicę, to proponuję podążać zgodnie z moimi wskazówkami od początku do końca. Jeśli z kolei pragniesz skupić się wyłącznie na głównym celu misji, to zainteresuj się tylko tymi stronami, które mają dopisek (obowiązkowe).
Kolejne kroki:
- Dotarcie do pierwszej ściany światła (obowiązkowe)
- Zbadanie okolicy pierwszej ściany światła (opcjonalne) - Polecam podjąć się opcjonalnych zadań zlecanych przez Babunię (Granny Rags), a także uratować Griffa (Griff the Scavenger) przed bandytami.
- Przedostanie się przez pierwszą ścianę światła (obowiązkowe)
- Włamanie się do mieszkania doktora Galvaniego (opcjonalne) - Zadania tego najlepiej podjąć się dopiero po otrzymaniu zlecenia od Babuni (Granny Rags).
- Skażenie eliksiru w siedzibie gangu Bottle Street (opcjonalne) - Zadania tego najlepiej podjąć się dopiero po zbadaniu mieszkania Galvaniego (dysponując już zainfekowanymi wnętrznościami).
- Przedostanie się przez drugą ścianę światła (obowiązkowe)
- Dotarcie do placu Holgera (obowiązkowe)
- Dotarcie w pobliże budynku Nadzorcy Campbella (obowiązkowe)
- Przedostanie się do budynku Nadzorcy Campbella (obowiązkowe)
- Zbadanie budynku Nadzorcy Campbella (opcjonalne) - W budynku możesz nie tylko odnaleźć wiele skarbów, ale także zająć się zaliczeniem opcjonalnego zadania związanego z wybraniem się do archiwum.
- Przedostanie się do sali spotkań (obowiązkowe)
- Wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella (obowiązkowe)
- Dotarcie do podwórza (obowiązkowe)
- Zbadanie podwórza (opcjonalne) - Podwórze najlepiej jest zbadać już po zneutralizowaniu Nadzorcy Campbella, bo trzeba przez nie przejść żeby dotrzeć do Samuela.
- Spotkanie się z Samuelem (obowiązkowe)
Mapy okolicy
Poniższe mapy mogą ci dodatkowo pomóc w nawigacji. Godne odnotowania jest to, że możesz je także odnajdywać we własnym zakresie. Pierwsza mapa znajduje się niedaleko pierwszej ściany światła, druga mapa znajduje się niedaleko miejsca, w którym przetrzymywany jest Nadzorca Martin, a trzecia mapa znajduje się (w dwóch egzemplarzach) na piętrze budynku Nadzorcy Campbella.
Mapa 1 - Główna część dzielnicy destylarni
Oznaczenie na mapie:
- A - miejsce rozpoczęcia misji
- B - pierwsza ściana światła
- C - boczna alejka
- D - siedziba Babuni
- E - mieszkanie doktora Galvina
- F - druga ściana światła
- G - boczna alejka
- 1 - przejście do placu Holgera
- 2 - Złoty Kot
- 3 - destylarnia
- 4 - plac oddzielający ściany światła
Mapa 2 - Plac Holgera
Oznaczenia na mapie:
- A - miejsce rozpoczęcia eksploracji placu
- B - zamknięta brama
- C - miejsca rozpoczęcia eksploracji podwórza
- D - doki
- 1 - budynek Nadzorcy Campbella
- 2 - przejście do podwórza
Mapa 3 - Budynek Nadzorcy Campbella
Oznaczenia na mapie:
- A - schody
- 1 - wejście do budynku Nadzorcy Campbella
- 2 - pomieszczenie z urnami
- 3 - główne pomieszczenia parteru
- 4 - pomieszczenie z urnami
- 5 - przejście do podwórza
- 6 - zejście do piwnicy
- 7 - sala spotkań
- 8 - archiwum
- 9 - sala przesłuchań