Odnalezienie Crowley'a w mieszkaniu Galvaniego | Misja 3 - House of Pleasure Dishonored poradnik,solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Odnalezienie Crowley'a w mieszkaniu Galvaniego
Mieszkanie doktora Galvaniego odwiedzałeś już zapewne w trakcie rozgrywania drugiej misji gry, tak więc miejsce to powinno ci być dobrze znane. Niestety pierwsze utrudnienie napotkasz już na samym początku, albowiem wejścia na parterze (powyższy screen) i na pierwszym piętrze są pilnowane przez wartowników. Rozwiązaniem tego problemu jest umiejętne korzystanie z teleportacji, choć możesz też oczywiście ogłuszyć lub zabić obie wspomniane osoby. Niezależnie od obranej taktyki działania musisz przedostać się do lokacji [Biuro doktora Galvaniego - Dr. Galvani's Office].
Nowy opcjonalny cel: Locate Crowley (Odszukaj Crowley'a)
Parter budynku, w którym swoje mieszkanie ma doktor Galvani, jest tym razem patrolowany przez zaledwie dwóch wartowników. Powinno to w rezultacie ułatwić ci ich unikanie, aczkolwiek nic nie stoi na przeszkodzie żeby się ich pozbyć. Na pierwszym piętrze nikogo nie powinieneś spotkać, przy czym warto dokładnie badać wszystkie pomieszczenia w poszukiwaniu pojedynczych skarbów.
Najważniejszą kwestią jest dotarcie na drugie piętro, a konkretnie do pokazanego na powyższym screenie głównego pomieszczenia laboratorium. Pozwoli ci to w rezultacie ustalić, że Crowley został zamordowany. Ostrożnie zbliż się do jego ciała żeby otrzymać uaktualnione wytyczne.
Nowy opcjonalny cel: Search for Clues Near Crowley's Body (Poszukaj śladów w pobliżu ciała Crowley'a)
Zanim zajmiesz się nowym celem misji dobrze byłoby uporać się z dwoma okolicznymi wartownikami (jeden z nich ma przy sobie klucz do budynku - Galvani building key), choć na upartego mógłbyś też próbować ich unikać. Niezależnie od tego jak postanowiłeś się zachować należy zbadać stół, na którym znajdują się zwłoki Crowley'a i podnieść dziennik audio (Audiograph - Crowley's last message).
Nowy opcjonalny cel: Return the audiograph to Slackjaw (Dostarcz dziennik audio Slackjawowi)
Proponuję pozostać jeszcze na kilka chwil w budynku i dokładnie zbadać całe drugie piętro. Radzę ponadto ponownie przedostać się do tajnej komnaty doktora Galvaniego (powyższy screen), czy to przechodząc przez tunele wentylacyjne czy pociągając za książkę. W pomnieszczeniu tym ukryto przede wszystkim nową runę.
Nowy opcjonalny cel: Locate the Art Dealer in the Golden Cat (Odszukaj handlarza sztuką w klubie Złoty Kot)
Nowy opcjonalny cel: Go to the Golden Cat via the Captain's Chair Hotel (Przedostań się w pobliżu klubu Złoty Kot przechodząc przez hotel Krzesło Kapitana)
Wybierz dowolne drzwi prowadzące na zewnątrz budynku i ponownie wybierz się do lokacji [Destylarnia whiskey w Dunwall - Dunwall Whiskey Distillery]. Slackjaw powinien teraz przebywać w pomieszczeniu kontrolnym destylarni i musisz zainicjować z nim rozmowę żeby przekazać mu dziennik audio. Odsłuchajcie razem wiadomości i zauważ, że lider bandytów podarował ci klucz do hotelu Krzesło Kapitana (The Captain's Chair hotel key), pomocny w przedostaniu się w pobliże klubu Złoty Kot. Od Slackjawa otrzymasz także drugie zlecenie, związane z poznaniem kombinacji do sejfu od przebywającego w klubie handlarza sztuką.