Ominięcie pierwszego posterunku | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored Dishonored poradnik,solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Ominięcie pierwszego posterunku
Nowy główny cel: Deativate the checkpoint spotlights so Samuel can move the boat closer to Sokolov's home (Wyłącz reflektory w punkcie kontrolnym żeby Samuel mógł podpłynąć do domu Sokolova)
Nowy główny cel: Find and enter Sokolov's home (Odszukaj dom Sokolova i przedostań się do środka)
Misję rozpoczyna się przy wodzie, przy czym tuż po skorzystaniu z pobliskich schodów natrafisz na wrogi posterunek (powyższy screen). Okolicę patroluje trzech przeciwników, a czwarty z nich przebywa wewnątrz stróżówki, przy której znajduje się duży reflektor (nie można go niestety zniszczyć).
Do posterunku bezpiecznie możesz się zbliżyć na dwa zasadnicze sposoby. Pierwszy wariant zakłada przeskoczenie na pokazaną na powyższym screenie prawą kładkę (wykorzystaj łańcuch, którego Corvo może się złapać). Po dotarciu na nowy balkonik mógłbyś w zależności od upodobań pozostać na niższym poziomie i na przykład przedostać się do stróżówki celem eliminacji tamtejszego wartownika lub przystąpić do wspinaczki, tak by ostatecznie znaleźć się nad stróżówką.
Drugi wariant zakłada dotarcie do niewielkiego placu zlokalizowanego na lewo od posterunku (powyższy screen). Mógłbyś tu zacząć wskakiwać na kolejne obiekty z zamiarem przedostania się na dachy budynków. Jest to lepsze rozwiązanie jeśli nie zamierzasz w ogóle atakować wartowników, a chcesz ich jedynie ominąć.
Mniej oczywisty sposób ominięcia posterunku to podpłynięcie do pokazanego na powyższym screenie balkoniku. Musiałbyś tu najpierw teleportować się (moc Blink) na wystające z wody paliki i następnie na sam balkonik. Wadą tego wariantu jest to, że w wodzie znajdują się piranie i mógłbyś zostać przez nie zaatakowany.
Jeżeli zdołałeś wyeliminować wszystkich okolicznych strażników, to warto rozejrzeć się za złotem i amunicją do pistoletu. W przeciwnym wypadku od razu skieruj się do drzwi prowadzących do pobliskiego magazynu (powyższy screen). Na parterze magazynu do odnalezienia są złoto i żywność. Na pierwszym piętrze odnajdziesz z kolei złoto, żywność, plan (blueprint), klucz do magazynu (warehouse key) i duchowe remedium Piero.