Zbadanie domu Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored Dishonored poradnik,solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Zbadanie domu Sokolova
Nowy główny cel: Find Sokolov (Znajdź Sokolova)
Dom Sokolova to dość nietypowa konstrukcja. Sporym utrudnieniem jest przede wszystkim jej otwartość, dzięki czemu wrogowie w łatwy sposób mogą obserwować swoje poczynania. Radzę w szczególności uważać na wartowników podróżujących między piętrami - tego na wprost od miejsca startu (powyższy screen) oraz tego na prawo, czyli przebywającego w okolicy schodów prowadzących od strony piwnicy. Jeżeli masz w planach eliminowanie wrogów, to staraj się starannie wybierać cele i poświęcać dużo czasu na chowanie ich w ustronnych miejscach.
Na parterze domu Sokolova odnajdziesz przede wszystkim notatkę (Sokolov's note to Howlcreek), z której dowiesz się, że przebywa w szklarni. Są tu też urządzenie do przewodów elektrycznych (rewire tool) oraz obraz Sokolova (powyższy screen), przy czym kradzieżą dzieła sztuki najlepiej zająć się dopiero po oczyszczeniu okolicy. Uważaj też przy okazji na pobliską ścianę światła, nie próbując przez nią przechodzić gdy jest aktywna.
Po zbadaniu parteru musisz przedostać się na pierwsze piętro. Zauważ, że dostępu do niektórych korytarzy na piętrze bronią ściany światła (powyższy screen), tak więc nie rozpędzaj się zbytnio. Na piętrze musisz ponadto uważać na nowych wartowników oraz na dwie pokojówki, przez które również nie możesz zostać zauważony.
Wspomniane wyżej ściany światła możesz ominąć na wiele różnych sposobów, jak chociażby przechodząc po rurach czy docierając z pomocą mocy Blink (teleportacja) do pomieszczeń na piętrze czy nawet ich górnych części. Ściany warto oczywiście wyłączyć, tak by w dalszej części misji przypadkowo nie zginąć w wyniku kontaktu z nimi.
Polecam zbadać oba pomieszczenia na piętrze, odnajdując złoto, żywność oraz eliksir zdrowia Sokolova. Po dostatecznym rozejrzeniu się po okolicy zlokalizuj pokazane na powyższym screenie schody (są niedaleko obu ścian światła), które prowadzą na drugie piętro posiadłości.
Uważaj na dwóch nowych wartowników przebywających na drugim piętrze (powyższy screen). Najwygodniej byłoby ich oczywiście zneutralizować, ale możesz ich także ominąć kierując się w lewo i przechodząc przez nieoświetlone pomieszczenie z dużą ilością rur. Skorzystaj z drzwi prowadzących do prywatnych kwater Sokolova, odnajdując tu złoto, cztery książki, bełty, bełty usypiające oraz duchowe remedium Piero. Na sam koniec skorzystaj ze schodów prowadzących na dach.