Porwanie Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored Dishonored poradnik,solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Porwanie Sokolova
Nowy główny cel: Render Sokolov unconscious (Pozbaw Sokolova przytomności)
Pamiętaj przede wszystkim o tym, że Sokolova nie możesz zabić, bo będzie to równoznaczne z zawaleniem całej misji. Najlepiej jest w rezultacie zaczekać aż na dłużej zatrzyma się w jakimś miejscu, zajść go od tyłu i udusić. Jeżeli zostaniesz zauważony, to pomóż sobie bełtami usypiającymi, nie pozwalając Sokolovowi na ucieczkę.
Nowy główny cel: Carry Sokolov to Samuel the Boatman, under the bridge near Sokolov's home (Przenieś Sokolova do łodzi Samuela przewoźnika stacjonującej pod mostem w pobliżu posiadłości)
Zanim zajmiesz się przeniesieniem ciała nieprzytomnego Sokolova dobrze byłoby wykonać kilka opcjonalnych czynności. Zabierz klucz Sokolova (Sokolov's house key) i użyj go do uwolnienia przetrzymywanej kobiety. Zbadaj szklarnię w poszukiwaniu notatki (Lieutenant Niles' Report), eliksiru zdrowia Sokolova (kolejne możesz wyprodukować), dziennika audio i runy. Warto ponadto powrócić do kwater Sokolova na niższym piętrze posiadłości i użyć klucza do otwarcia jednej z szafek, odnajdując w środku aż trzy sztabki.
Powróć do Sokolova i podnieś jego ciało. Posiadłość najprościej możesz opuścić używając teleportacji po powrocie na balkoniki otaczające dom Sokolova (powyższy screen).
Jeżeli nie dysponujesz dostatecznie rozwiniętą mocą teleportacji, to polecam powrócić z Sokolovem na drugie piętro budynku. Skręć w lewo, docierając do pokazanej na powyższym screenie windy. Jest ona domyślnie nieaktywna, tak więc musisz tu przynieść zbiornik z wielorybim tranem i włożyć go do slotu. Po przywróceniu działania windy użyj jej żeby powrócić na parter, a konkretnie w okolice głównego wejścia do posiadłości.
Nowy główny cel: Travel with Samuel and Sokolov back to the Hound Pits Pub (Powróć z Samuelem i Sokolovem do pubu Hound Pits)
Pozostało ci już tylko dotrzeć do "miejsca ewakuacji", przy czym zachowaj ostrożność, albowiem w okolicy mogli pojawić się nowi strażnicy. Nie musisz jednak korzystać z głównych ulic, tym bardziej, że Samuel czeka na Ciebie przy wodzie, pod mostem (powyższy screen). Potwierdź w trakcie rozmowy z przewoźnikiem chęć opuszczenia tej lokacji.