Ominięcie drugiej wieży strażniczej | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored Dishonored poradnik,solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Ominięcie drugiej wieży strażniczej
Zanim dotrzesz do drugiej wieży strażniczej będziesz musiał ominąć znaną ci z poprzedniej wizyty w dzielnicy destylarni drugą (w tym przypadku jedyną aktywną) ścianę światła. Gwoli przypomnienia, najprostszym sposobem jest wyłączenie ściany poprzez wyjęcie znajdującego się na prawo od niej kanistra z wielorybim tranem (powyższy screen). Zauważ jednak, że pojawił się tu także panel kontrolny, tak więc możesz użyć na nim jednego z posiadanych urządzeń do przewodów elektrycznych (rewire tool). W obu przypadkach musiałbyś oczywiście unikać znalezienia się w polu widzenia okolicznych wartowników.
W dalszym ciągu dostępny jest także alternatywny sposób przedostania się na drugą stronę ściany światła, zakładający skorzystanie z bocznych alejek. Także i tym razem po drodze będziesz świadkiem scenki. Dwóch wartowników próbuje mianowicie odebrać niewinnej kobiecie eliksir i jeśli odpowiednio szybko nie zareagujesz zostanie ona zamordowana. Jeżeli pragniesz pozbyć się wartowników i nie chcesz zostać jednocześnie odkryty, to wspomóż się dostępnymi mocami czy na przykład bełtami usypiającymi. Nagrodą za uratowanie kobiety jest klucz do domu handlarza sztuką (art dealer's apartment key), który przyda się w dalszej części tej misji. Uwaga - Jeśli kobieta zginęła, to klucz także możesz pozyskać, przy czym musiałbyś zbadać jej ciało. W okolicy odnajdziesz ponadto złoto, żywność i eliksir zdrowia Sokolova.
Druga wieża strażnicza znajduje się tuż za ścianą światła i łatwiej będzie jej unikać jeśli wybrałeś przejście bocznymi alejkami. Analogicznie do pierwszej wieży możesz zdecydować się na pozbawienie jej dostaw energii poprzez przedostanie się na jej szczyt (teleportacja) i wyjęcie zbiornika z wielorybim tranem.
Okolice wieży strażniczej patrolowane są przez trzech lub czterech wartowników i ich eliminacja może ci przysporzyć trochę problemów, albowiem ich ścieżki często przecinają się. Jeśli nie chcesz tracić czasu na ich sukcesywne eliminowanie, to pomagaj sobie przemieszczając się po dachach lub wspomagając się posiadanymi mocami. Jeżeli udało ci się natomiast ich wszystkich pozbyć, to nie omieszkaj zbadać całej okolicy, odnajdując złoto, żywność, naboje, trzy eliksiry zdrowia Sokolova, raport (official guard report) oraz urządzenie do przewodów elektrycznych (rewire tool).
Do sąsiedniej lokacji, w której znajduje się klub Złoty Kot, możesz przedostać się na dwa zasadnicze sposoby. Pierwszy wariant zakłada skorzystanie z głównego przejścia (powyższy screen), zlokalizowanego niedaleko drugiej wieży strażniczej.
Drugi wariant zakłada przejście przez hotel Krzesło Kapitana (Captain's Chair Hotel) i jest to możliwe tylko jeśli wykonałeś pierwsze zlecenie dla Slackjawa (lidera gangu Bottle Street), albowiem wymagane jest dysponowanie kluczem do hotelu (The Captain's Chair hotel key). Wejście do hotelu znajduje się niedaleko budki strażników (powyższy screen).
Zacznij od zbadania parteru hotelu, odnajdując naboje oraz kościany amulet. Wybierz następnie schody prowadzące na wyższe piętra, ALE uważaj na szczury, które wyruszą w Twoją stronę. W zależności od upodobań możesz zaatakować gryzonie lub powrócić do poprzedniego korytarza, zaczekać aż Cię ominą i szybko udać się na górne piętra. Po dotarciu na najwyższy poziom odnajdziesz drzwi prowadzące do nowej lokacji.