Dotarcie do bulwaru Clavering | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored Dishonored poradnik,solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Dotarcie do bulwaru Clavering
Gwoli przypomnienia, bulwar Clavering to plac łączący obie ściany światła (pierwszą obecnie nieaktywną i drugą, która w dalszym ciągu normalnie funkcjonuje). Najbezpieczniej możesz się tam przedostać rozpoczynając w pobliżu mijanej na samym początku misji pierwszej wieży strażniczej. Tutejsza ściana światła jest zabarykadowana, ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby zdecydować się na wspinaczkę (powyższy screen) czy w ciele szczura przejść przez tunele wentylacyjne.
Drugi wariant to wybór alejki zlokalizowanej w pobliżu przejścia do dzielnicy destylarni (powyższy screen). Podstawowym utrudnieniem jest w tym przypadku to, że okolica jest monitorowana przez trzech wyspecjalizowanych zabójców. Jeśli więc odpowiednio wcześniej ich nie zlikwidujesz, to będziesz się musiał z nimi rozprawić w bezpośredniej walce. Radzę w takiej sytuacji pomóc sobie pistoletem lub kuszą oraz pamiętać o wykonywaniu poprawnych uników i kontrataków.
O wiele lepszym rozwiązaniem od stoczenia bitwy z zabójcami jest pozbycie się ich bez jednoczesnego alarmowania ich o swojej pozycji. Proponuję pomóc sobie w tym celu mocą Blink (teleportacja), przenosząc się na sam początek na dach lewego budynku. Pierwszy z zabójców patroluje wnętrze lewego budynku (powyższy screen) i jeżeli wykażesz się cierpliwością, to bezproblemowo będziesz go mógł zajść od tyłu. Po udanej akcji rozejrzyj się za duchowym remedium Piero.
Drugi z zabójców patroluje wnętrze prawego budynku i radziłbym w odpowiednim momencie przedostać się na pokazany na powyższym screenie balkonik. Po wyeliminowaniu wspomnianego oponenta polecam dodatkowo zajrzeć do zabarykadowanej łazienki. Pozbądź się w dowolny sposób przebywającego tam płaczącego (weeper) i zabierz kościany amulet. Oprócz tego w omawianym apartamencie odnajdziesz złoto, żywność, urządzenie do przewodów elektrycznych (rewire tool) i eliksir zdrowia Sokolova.
Ostatni trzeci zabójca przechadza się po dachu prawego budynku (powyższy screen), czyli w pobliżu miejsca, w którym przebywa handlarz Griff. Najlepiej jest zaczekać aż osobnik ten odwróci się i szybko przeteleportować się za jego plecy. Uwaga - Zanim opuścisz to miejsce rozważ ponowne pohandlowanie z Griffem, uzupełniając te zapasy, które najbardziej są ci potrzebne. Warto też zajrzeć do budynku, w którym w drugiej misji skrywał się Griff. Pozostawiono tu złoto, żywność i bełty zapalające.
Niezależnie od wybranej ścieżki musisz dotrzeć na wspomniany wcześniej plac. Jeżeli masz w planach eliminowanie tutejszych wartowników, to proponuję rozpocząć od osób stojących przed wejściem do biura doktora Galvaniego. W przeciwnym wypadku pozostawaj na dachach i górnych balkonikach. Możesz teraz zająć się wykonaniem pobocznego zlecenia od Slackjawa (podpunkt Odnalezienie Crowley'a w mieszkaniu doktora Galvaniego) lub od razu skupić się na głównym celu misji (podpunkt Ominięcie drugiej wieży strażniczej). Polecam oczywiście ten pierwszy wariant, bo jak już wcześniej mówiłem nawiązanie współpracy z członkami gangu jest warunkiem do odblokowania alternatywnego rozwiązania eliminacji bliźniąt Pendleton.