Zbadanie dzielnicy posiadłości | Misja 5 - Lady Boyle's Last Party | Dishonored Dishonored poradnik,solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Zbadanie dzielnicy posiadłości
Nowy główny cel: Find a way inside the Boyle estate (Przedostań się do wnętrza posiadłości Boyle'ów)
Nowy opcjonalny cel: Deliver a note to Lord Shaw: He's in a wolf-mask at the Boyle party (Przekaż notatkę Lordowi Shawowi, który na przyjęcie będzie miał założoną maskę wilka)
Tuż przed rozpoczęciem właściwej misji będziesz miał okazję po raz pierwszy zapoznać się z nowym zagrożeniem, czyli z tzw. wysokim chłopcem (tall boy). Są to mianowicie przeciwnicy poruszający się na ogromnych mechanicznych szczudłach, wyposażeni w dobrą broń dystansową. Najważniejsza wiadomość jest taka, że nie możesz ich po cichu eliminować, tak więc pozostaje ich unikanie. Miej na uwadze to, że ich pole widzenia jest znacznie większe, ale na szczęście każdy z tego typu przeciwników porusza się po ustalonej ścieżce i wystarczy chwila obserwacji żeby ustalić kiedy można bezpiecznie wykonać kolejny ruch.
Proponuję rozpocząć dość nietypowo, a mianowicie od zbadania rzeki. Uważaj oczywiście na piranie, którym warto uciekać z pomocą teleportacji lub spowolnienia czasu, bądź też bezpiecznie eliminować je z kuszy stojąc przy brzegu. Celem opisywanych działań jest odnalezienie runy znajdującej się na dnie rzeki (powyższy screen).
Powróć do miejsca startu i przystąp do eksploracji właściwej części dzielnicy posiadłości. Zajrzyj do dwóch okolicznych stróżówek, w których ukryto amunicję i dwa eliksiry zdrowia Sokolova. W miejscu, w którym przebywają cywil oraz wartownik (obie te postacie musisz zneutralizować jeśli chcesz się dokładniej rozejrzeć) pozostawiono złoto i urządzenie do przewodów elektrycznych (rewire tool).
Najważniejsze miejsce w tej części dzielnicy to pokazany na powyższym screenie budynek mieszkalny. Do wnętrza wspomnianego budynku możesz przedostać się na dwa zasadnicze sposoby, a mianowicie wybierając jedne z drzwi zlokalizowanych na parterze lub docierając z pomocą mocy Blink (teleportacja) na okoliczne dachy i wybierając jedną z okiennic zlokalizowanych na wyższych piętrach.
W trakcie eksploracji wspomnianego budynku musisz się bardzo pilnować, albowiem jest on okupowany przez płączących (weepers). W zależności od upodobań zainfekowanych możesz zabijać, ogłuszać (np. bełtami usypiającymi) lub omijać. W tym ostatnim przypadku polecam polegać na takich mocach jak teleportacja, opętanie czy zatrzymanie czasu. Koniecznie zbadaj pomieszczenie na najwyższym piętrze (powyższy screen), które jest okupowane przez trzech płaczących. Do odnalezienia są tu mianowicie złoto, dwa duchowe remedia Piero, książka, kościany amulet i runa.
To jeszcze nie wszystko, bo do pozostałych pomieszczeń głównego budynku mieszkalnego możesz dotrzeć przechodząc po dachach i zeskakując na pokazany na powyższym screenie zewnętrzny balkonik. W nowym pomieszczeniu ukryto złoto i książkę.