Znajdź ostatnią duszę | Sędzia | Darksiders 2 poradnik Darksiders 2
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Znajdź ostatnią duszę
Na początek udaj się oczywiście w stronę nowo odblokowanego południowego przejścia (powyższy screen), prowadzącego do ostatniej niezbadanej jeszcze części grobowca.
Po znalezieniu się w nowym korytarzu przebiegnij po prawej ścianie, korzystając po drodze z interaktywnego występu. Przejdź do następnej sali i użyj Nakazu na kręgu przyzwania. Możesz już skierować się do dużej owalnej windy, czyli obszaru, w którym czeka Cię kolejna wymagająca potyczka.
Na Twojej drodze stanie znana Ci już odmiana przeciwnika, a mianowicie nieumarły generał. Stosuj te same triki co wcześniej, czyli unikaj szarż generała i następnie szybko przyciągaj się do niego z pomocą Uchwytu Śmierci, wyprowadzając serie szybkich ciosów. Sporym ułatwieniem tego pojedynku jest również to, że Twój pomocnik będzie w pewnym stopniu odwracał uwagę generała, pozwalając tym samym częściej go atakować.
Kontynuuj wyprowadzanie ataków do momentu pozbawienia generała całego paska energii. Uderz teraz w kryształ odpowiedzialny za przetransportowanie windy na drugie piętro. Podróż zakończy się niestety przed dotarciem na nowy poziom, albowiem windę blokują nowę żółte twory. Jak się zapewne domyślasz Twoim kolejnym zadaniem będzie pozbycie się ich.
Przed Tobą trochę kombinowania połączonego ze wspinaczką. Zacznij od rozkazania Martwemu Lordowi żeby ustawił się na pokazanej na powyższym screenie zachodniej płycie naciskowej.
Sam udaj się na wschód. Omiń drugą z płyt naciskowych i w pokazanym na powyższym screenie miejscu przystąp do wspinaczki. Przesuwaj się cały czas w lewo, wykonując po drodze serię biegów po ścianach połączoną z chwytaniem się interaktywnych występów (oznacza to, że w trakcie biegu nie musisz wciskać żadnych dodatkowych klawiszy).
Zaczekaj aż Śmierć dotrze na zachodni balkonik. Zwróć się teraz w stronę ominiętej wcześniej i pokazanej na powyższym screenie wschodniej płyty naciskowej. Nakaż Martwemu Lordowi żeby się do niej przemieścił (założeniem tej czynności jest obniżenie krat znajdujących się w górnej części szybu windy).
Chwyć się pobliskiej interaktywnej krawędzi i kontynuuj wspinaczkę, która nie powinna Ci przysporzyć większych problemów. Podobnie jak wcześniej, musisz wykonać długi bieg po ścianie, tyle że tym razem będziesz przemieszczał się w prawo.
Po znalezieniu się na najwyżej położonej półce podnieś cieniobucha i rzuć nim w pokazane na powyższym screenie żółte twory. Zaczekaj aż winda dotrze na drugie piętro i zeskocz na nią.
Wybierz południowe drzwi, które prowadzą do ostatniej trzeciej wieży. Tradycyjnie już rozpocznij od zanurkowania, pozyskując Monetę Przewoźnika. Wyjdź z wody i ruszaj po schodach na górę. Użyj Uchwytu Śmierci na pokazanym na powyższym screenie zaczepie.
Korzystając z okazji zbadaj okoliczne górne balkoniki, natrafiając na stronicę Księgi Umarłych (poboczne zadanie [Księga Umarłych]). Po znalezieniu sekretu wkrocz do dużej sali i zabierz trzecią zagubioną duszę. Przy próbie opuszczenia tej lokacji gra rozpocznie pojedynek z pierwszym spośród dwóch tutejszych bossów.