Znajdź Archonta | Klucz do odkupienia | Darksiders 2 poradnik Darksiders 2
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Znajdź Archonta
Zacznij od zabrania Monety Przewoźnika leżącej za Natanielem, po czym wybierz długi korytarz prowadzący do wnętrza wieży. Po dotarciu na miejsce użyj przełącznika i zaczekaj aż winda zawiezie Cię na wyższy poziom konstrukcji.
Wyjdź na górne balkoniki i udaj się w lewo. Zachowaj czujność, albowiem okolica patrolowana jest przez kolejne spaczone anioły. Podobnie jak wcześniej, anioły staraj się eliminować po kolei oraz w miarę możliwości unikać ich ataków. Po wygranej bitwie wskocz do niewielkiej dziury z zamiarem podniesienia kolejnej Monety Przewoźnika.
Złap się pobliskiej interaktywnej krawędzi i przedostań się z jej pomocą do miejsca pobytu nowych spaczonych aniołów. Pozbądź się wszystkich wrogów i po udanej akcji powróć na drugą stronę dziury (tej, w której była moneta). Ustaw się gdzieś w pobliżu pokazanego na powyższym screenie miejsca i załącz umiejętność Rozdzieracz Duszy.
Pierwszą połówkę duszy Śmierci ustaw przy wspominanej już wcześniej dziurze, czyli w pokazanym na powyższym screenie miejscu.
Przełącz się na drugą połówkę i ponownie skorzystaj z lewej interaktywnej krawędzi w celu przedostania się na fragment balkoniku, który wcześniej był okupowany przez anioły. Użyj Uchwytu Śmierci do złapania znajdującego się w pobliżu cieniobucha.
Zbliż się do miejsca, w którym ustawiłeś wcześniej pierwszą połówkę, przystąp do manualnego celowania (klawisz Q) i po pojawieniu się ikony potwierdzenia namierzenia celu (powyższy screen) rzuć cieniobuchem. Jeżeli wszystko wykonałeś zgodnie z planem, to powinno dojść do wymiany cieniobucha pomiędzy połówkami duszy bez jednoczesnego zdetonowania ładunku.
[WSKAZÓWKA: Jeżeli cieniobuch wybuchł, to przy następnej próbie upewnij się żeby nad pierwszą połówką duszy pojawiła się strzałka.]
Przełącz się z powrotem na pierwszą połówkę. Powróć w okolice miejsca startu, tyle że tym razem dla odmiany wybierz się w prawo. Rzuć z dużej odległości cieniobuchem w pokazane na powyższym screenie żółte twory.
[WSKAZÓWKA: Nie zbliżaj się do żółtych tworów, bo doprowadzi to zapewne do zbytniego oddalenia się od fizycznej formy Śmierci i przedwczesnego zakończenia działania umiejętności Rozdzieracz Duszy.]
Wyłącz Rozdzieracz Duszy i udaj się do obszaru, w którym znajdowały się żółte twory. Odszukaj tu skrzynię, po czym przystąp w pokazanym na powyższym screenie miejscu do wspinaczki.
Kontynuuj wspinaczkę, korzystając z pnączy, występów i krawędzi. Po dotarciu na najwyższy balkonik skorzystaj z lewych schodów, docierając do miejsca, w którym przebywa Archont. Gra zakończy w tym miejscu aktualne zadanie, nagradzając Cię 2500 punktami doświadczenia i 9000 sztukami złota. Odblokowane zostanie ponadto nowe główne zadanie [Kostur Arafela]. Przed wyruszeniem na Ziemię polecam dodatkowo ponownie porozmawiać z Archontem (nowe opcje dialogowe) i zbadać okolicę w poszukiwaniu pojedynczej skrzyni.
[WSKAZÓWKA: Do wyprawy na Ziemię nie musisz się jakoś szczególnie przygotowywać, bo nie czekają Cię tam żadne trudne walki. Na Ziemi nie spędzisz też zbyt dużo czasu.]