Szrama - zdobycie i wykorzystanie szkieletowego klucza | DODATKOWE LOKACJE poradnik Darksiders 2
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zdobycie szkieletowego klucza
Zauważ, że znalazłeś się w pobliżu centralnego pomieszczenia lochu. Z racji tego, że większość okolicznych przejść jest w różny sposób poblokowanych skieruj się do pobliskich południowych drzwi (powyższy screen).
Bądź gotowy do rozprawienia się z grupą spaczonych konstruktów wojowników. W zależności od upodobań możesz zająć się wszystkimi potworami lub jak najszybciej uaktywnić pobliskiego konstrukta z pomocą Klucza Twórców. Tak czy siak wspomnianego konstrukta musisz powołać do życia i na niego wskoczyć.
Wyrusz na zachód, wykorzystując fakt, że konstrukty mogą bez żadnych problemów przemieszczać się po lawie. Zlikwiduj kolejnych przeciwników i zatrzymaj konstrukta w pokazanej na powyższym screenie dziurze. Dodatkowo musisz wystrzelić łańcuch w stronę widocznego w oddali zaczepu.
Wskocz na łańcuch i ruszaj prosto. Po dotarciu do końcowej części łańcucha obróć się w lewo i doskocz do pokazanego na powyższym screenie zaczepu, używając oczywiście w locie Uchwytu Śmierci. Skręć w prawo i powtórz ruchy związane z łapaniem się zaczepów, docierając na półkę z grupką spaczonych konstruktów wojowników.
Po wygranej bitwie z konstruktami udaj się w prawo. Przystąp do biegu po lewej ścianie, odbijając się od niej po zbliżeniu się do narożnika. Po chwili będziesz się musiał ponownie odbić od ściany i w locie złapać się pokazanego na powyższym screenie zaczepu. Zaczekaj aż Śmierć doleci do krawędzi i przystąp do wspinaczki. Docelowo powinieneś dotrzeć na półkę ze skrzynią zawierającą szkieletowy klucz.
Wykorzystanie szkieletowego klucza
Pozostań na półce, na której znajdowała się skrzynia z kluczem, odwróć się i w pokazanym na powyższym screenie miejscu przystąp do biegu po lewej ścianie, docierając do nowej interaktywnej krawędzi. Przesuwaj się teraz cały czas w prawo. Po kilku chwilach powinieneś zauważyć niewielką półkę, na której pozostawiono stronicę Księgi Umarłych (poboczne zadanie [Księga Umarłych]).
Powróć tą samą drogą na balkonik, na którym znalazłeś szkieletowy klucz. Wykonaj skok przed siebie, łapiąc w locie Monetę Przewoźnika i starając się jednocześnie bezpiecznie wylądować na łańcuchu. Powróć do swojego konstrukta, odczep łańcuch i wyrusz na północ (powyższy screen), niszcząc odnajdywane po drodze żółte twory i likwidując przeciwników.
Zejdź z konstrukta i otwórz wschodnie drzwi. Przeskocz nad lawą z pomocą Uchwytu Śmierci, powracając do miejsca startu. Udaj się teraz do centralnego wschodniego pomieszczenia. Pozabijaj przebywające tu spaczone konstrukty wojowników. Ustaw się na prawo od podniesionego mostu i przystąp w pokazanym na powyższym screenie miejscu do serii biegów po ścianie. Docelowo powinieneś dotrzeć do zamkniętych drzwi, które możesz odblokować dzięki pozyskanemu niedawno kluczowi.
Udaj się do widocznego po lewej stronie interaktywnego zaczepu i w dobrze poznany sposób użyj Uchwytu Śmierci. Zauważ, że głaz, na którym wylądowałeś zaczyna zanurzać się w lawie. Przed Tobą kolejny wyścig z czasem, gdyż utrudnienie to dotyczy wszystkich platform znajdujących się w tej jaskini. Kolejne kroki prezentuje poniższa tabela:
1) Zwróć się w stronę sąsiedniego głazu i użyj Uchwytu Śmierci na nowym zaczepie. | |
2) Zacznij przesuwać się w prawo, zatrzymując się dopiero w miejscu, w którym można złapać się wyższych krawędzi. | |
3) Przesuwaj się teraz w lewo i na koniec wespnij się na głaz. | |
4) Zwróć się w stronę sąsiedniego głazu i ponownie użyj Uchwytu Śmierci. | |
5) Przesuwaj się w prawo i po dotarciu do końcowej części krawędzi puść się żeby złapać się tej, która jest zlokalizowana poniżej. | |
6) Ponownie przesuwaj się w prawo, chwytając się po kilku chwilach nowych górnych krawędzi. | |
7) Ruszaj teraz w lewo, zatrzymując się w miejscu, w którym można złapać się najwyższej krawędzi i wspiąć na głaz. | |
8) Wykonaj skok w stronę widocznych w oddali drzwi, bezpiecznie lądując na jednej z niższych półek. |
Udaj się oczywiście w stronę wspomnianych wcześniej wschodnich drzwi, będąc gotowym do wyeliminowania kolejnych spaczonych konstruktów wojowników. Po wygranej bitwie odszukaj pokazane na powyższym screenie interaktywne elementy ściany, docierając z ich pomocą na balkonik ze skrzynią z losowym skarbem.
Zeskocz na dół i udaj się na południe. Zanim będziesz mógł skorzystać z widocznego w oddali nowego konstrukta zmuszony zostaniesz między innymi do stoczenia nieco trudniejszej bitwy. W trakcie walk skupiaj się przede wszystkim na zadawaniu obrażeń spaczonemu konstruktowi mistrzowi, pamiętając też oczywiście o unikaniu jego ciosów, a w szczególności ataku wiertłem.
Po zlikwidowaniu wszystkich konstruktów zlokalizuj na północno-zachodniej ścianie nowe interaktywne występy i przystąp tu do wspinaczki. Przed Tobą seria biegów po ścianach połączona z odbiciem się od jednej z nich (powyższy screen), mająca na celu dotarcie na górny balkonik z przełącznikiem. Wejdź oczywiście z nim w interakcję.
Zauważ, że użycie przełącznika doprowadziło nie tylko do odblokowania dostępu do konstrukta, ale i także pojawienia się kolejnych przeciwników. Podobnie jak w jednej z wcześniejszych bitew możesz osobiście się z nimi rozprawić lub szybko dobiec do konstrukta żeby użyć go w walce. Niezależnie od zastosowanej taktyki działania przed opuszczeniem tej lokacji zlokalizuj skrzynię skrywającą mapę lochów.