Szrama - początkowa i centralna część lochu | DODATKOWE LOKACJE poradnik Darksiders 2
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Szrama
Zbadanie początkowej części lochu
Lokalizacja: Kraina Kuźni
Loch ten znajduje się w południowej części Krainy Kuźni, na wschód od Kotła badanego przy okazji wykonywania jednego z początkowych głównych zadań.
Jako że do lochu nie możesz przedostać się korzystając ze schodów zlokalizuj interaktywne krawędzie i po dotarciu na górny balkonik użyj w pokazanym na powyższym screenie miejscu Uchwytu Śmierci na interaktywnym zaczepie. Po złapaniu się pionowego słupa obróć się na nim i wykonaj skok za siebie z zamiarem złapania w locie Monety Przewoźnika. Możesz już skierować się do wejścia do lochu.
Ruszaj po schodach na dół, przy czym nie opuszczaj od razu tego pomieszczenia, tylko odwróć się i w pokazanym na powyższym screenie miejscu przystąp do biegu po lewej ścianie, chwytając się kolejnych występów i na koniec interaktywnej krawędzi. Zeskocz po znalezieniu się nad bezpieczną półką i zajrzyj do skrzyni. Możesz już powrócić do schodów i przejść do kolejnej sali.
Po tym jak oficjalnie wkroczysz do lokacji [Szrama] spotkasz Ghorna, przy czym gra nie pozwoli Ci już teraz rozprawić się z tym potworem. Zamiast tego czeka Cię niemiła niespodzianka. Tuż po wylądowaniu w nowym miejscu przystąp do atakowania spaczonych konstruktów wojowników. Z odniesieniem zwycięstwa nie powinieneś mieć dużych kłopotów, choć uważaj, że przez przypadek nie wpaść do lawy.
Dotarcie do centralnego obszaru lochu
Po wygranej bitwie wybierz jedyne dostępne przejście. Docelowo musisz dotrzeć do pokazanej na powyższym screenie niewielkiej dziury i do niej wskoczyć. Po udanym lądowaniu możliwie jak najszybciej zniszcz pobliskie gniazdo i rozpraw się z atakującymi Cię żądlakami.
Zwróć się na południe i rozpocznij bieg po prawej ścianie, przeskakując po chwili na lewą ścianę i na sam koniec ponownie na prawą. Wybierz jedyne możliwe przejście, docierając do pokazanego na powyższym screenie pieca. Musisz tutaj przystąpić do swego rodzaju wyścigu z czasem (rozpocznie się on w momencie złapania się pierwszej krawędzi), docierając na samą górę pieca i nie dając się pochłonąć lawie. Kolejne kroki prezentuje poniższa tabela:
1) Złap się lewej krawędzi, po czym doskocz do kolejnej. | |
2) Przesuwaj się w prawo, zatrzymując się dopiero w miejscu, w którym będziesz mógł kontynuować wspinaczkę. | |
3) Wykonaj pionowy bieg po ścianie i odbij się, używając w locie Uchwytu Śmierci do złapania się lewego zaczepu. | |
4) Po dotarciu do nowej krawędzi doskocz do wyższej i ruszaj w prawo. | |
5) Po znalezieniu się przy końcowej części krawędzi opuść się i kontynuuj przemieszczanie się w prawo. | |
6) Zatrzymaj się po dotarciu do końcowej części krawędzi. Doskocz do górnej krawędzi i następnie do występu. | |
7) Wykonaj pionowy bieg po ścianie i odbij się, używając w locie Uchwytu Śmierci do złapania się lewego zaczepu. | |
8) Zaczekaj aż Śmierć dotrze do nowej krawędzi i doskocz do tej, która położona jest jeszcze wyżej. | |
9) Wykonaj długi bieg po ścianie, NIE odbijając się od niej i nie naciskając żadnych innych klawiszy do momentu dotarcia do nowej interaktywnej krawędzi. | |
10) Przebiegnij ponownie po ścianie, tym razem zmierzając w stronę lewej krawędzi. | |
11) Złap się górnego występu i wykonaj pionowy bieg po ścianie, docierając do ostatniej krawędzi. Możesz się już wspiąć na bezpieczną półkę. |