Tygiel | INNE | Darksiders 2 poradnik Darksiders 2
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Tygiel
Ogólne zasady Tygla
[Tygiel] to specjalne miejsce, które nie jest powiązane z żadnym głównym ani pobocznym zadaniem. Jest to mianowicie arena, na której możesz sprawdzać swoje umiejętności, staczając walki z grupami potworów i zdobywając cenne nagrody. Do Tygla możesz przenieść się niezależnie od aktualnie zajmowanej krainy, albowiem lokacja ta widoczna jest na wszystkich czterech mapach świata.
Tygiel nie jest dostępny od samego początku zabawy. Wybranie się do tej lokacji staje się możliwe dopiero po pokonaniu Wartownika, czyli końcowego bossa głównego zadania [Serce Góry]. Tuż po rozprawieniu się z Wartownikiem powinieneś otrzymać informację o prezencie przysłanym przez anonimową osobę (powyższy screen). Musisz w rezultacie wybrać się do jednego z Wężowych Woluminów (np. tego w Trójskalu w Krainie Kuźni) i odczytać treść wiadomości, otrzymując jednocześnie pierwszą kartę tarota (Głupiec).
Już po przeniesieniu się do Tygla warto dokładnie wysłuchać rozmowy z postacią zarządzającą walkami, albowiem dokładnie wyjaśni Ci ona tutejsze zasady. Po każdych pięciu wygranych bitwach (falach) będziesz mianowicie wypytywany czy chcesz walczyć dalej czy pragniesz zakończyć swoją przygodę i odebrać aktualne nagrody. Bardziej oczywisty wydaje się być pierwszy wariant, ALE jeżeli zginiesz to stracisz szanse na zdobycie jakichkolwiek nagród. Jedynym wyjątkiem są w tym przypadku "stałe prezenty", które przyznawane są co 25 fal i to niezależnie od tego czy zdecydujesz się kontynuować walki czy poprzestać na aktualnym stadium Tygla.
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie