Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Darksiders 2 - poradnik do gry

Darksiders 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Bezświetle (miejsca odnajdywania zwojów Szafarza) | Zdobycz Kanclerza poradnik Darksiders 2

Ostatnia aktualizacja: 12 września 2016

Miejsca odnajdywania zwojów Szafarza - Bezświetle

ZIEMIA

1 - Bezświetle (miejsca odnajdywania zwojów Szafarza) | Zdobycz Kanclerza - Darksiders 2 - poradnik do gry
1) Zwój odnajdziesz na wschód od placu, na którym rozpoczyna się misję na Ziemi - Bezświetle (miejsca odnajdywania zwojów Szafarza) | Zdobycz Kanclerza - Darksiders 2 - poradnik do gry

1) Zwój odnajdziesz na wschód od placu, na którym rozpoczyna się misję na Ziemi. Musisz mianowicie dotrzeć do zniszczonego fragmentu drogi i zejść całkiem na dół.

Kierunki: N W N W E

2 - Bezświetle (miejsca odnajdywania zwojów Szafarza) | Zdobycz Kanclerza - Darksiders 2 - poradnik do gry
2) Zwój odnajdziesz niedaleko miejsca, w którym znanduje się druga część Kostura - Bezświetle (miejsca odnajdywania zwojów Szafarza) | Zdobycz Kanclerza - Darksiders 2 - poradnik do gry

2) Zwój odnajdziesz niedaleko miejsca, w którym znanduje się druga część Kostura. Zlokalizuj niewielkie boczne pomieszczenie i podejdź do znaków wymalowanych na ścianie, automatycznie odblokowując omawiany sekret.

Kierunki: N S E W

CYTADELA Z KOŚCI SŁONIOWEJ

3 - Bezświetle (miejsca odnajdywania zwojów Szafarza) | Zdobycz Kanclerza - Darksiders 2 - poradnik do gry
1) Zwój odnajdziesz w północnej części cytadeli, a konkretnie w obszarze, w którym rozwiązuje się skomplikowaną zagadkę związaną z obracaniem płytami z nieaktywnymi portalami - Bezświetle (miejsca odnajdywania zwojów Szafarza) | Zdobycz Kanclerza - Darksiders 2 - poradnik do gry

1) Zwój odnajdziesz w północnej części cytadeli, a konkretnie w obszarze, w którym rozwiązuje się skomplikowaną zagadkę związaną z obracaniem płytami z nieaktywnymi portalami. Ma to miejsce w końcowej części głównego zadania związanego z cytadelą.

Kierunki: S W E E N