Przeszukaj Miasto Umarłych - górne poziomy (2) | Miasto Umarłych | Darksiders 2 poradnik Darksiders 2
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Zauważ, że przełącznik wielkiej windy jest nieaktywny, bo blokują go żółte twory. Możesz natomiast obracać górną częścią konstrukcji (służy do tego kilka uchwytów), nakierowując zielony promień w wybrane przez siebie miejsca. Na początek nakieruj promień na pokazane na powyższym screenie zachodnie drzwi. Udaj się tam, ponownie używając Uchwytu Śmierci.
W nowej sali czeka Cię pojedynek z nieumarłym skarabeuszem gigantem, któremu towaryszą o wiele mniejsze nieumarłe skarabeusze. W początkowej fazie walk polecam polegać na zdolnościach obszarowych, choć uważaj oczywiście na ataki giganta, a w szczególności na ciężkie lądowania w jego wykonaniu. Zadawaniem obrażeń wspomnianemu gigantowi zajmij się dopiero gdy potwór pozostanie bez wsparcia.
To jeszcze nie wszystko, bo pokonanie potworów doprowadzi do pojawienia się w okolicy dwóch kolejnych skarabeuszy gigantów. W trakcie tej bitwy możesz już rozważyć użycie Postaci Żniwiarza, chyba że dobrze radzisz sobie z unikaniem ataków i jednoczesnym zadawaniem obrażeń wybranemu ze skarabeuszy. Podobnie jak wcześniej, dużą pomocą mogą okazać się różnorakie ataki obszarowe. Po zakończeniu tej bitwy pozbieraj przedmioty porzucone przez zabite potwory.
Skieruj się do miejsca, z którego można pobierać cieniobuchy i użyj Uchwytu Śmierci żeby złapać jednego z nich. Chwyconym przedmiotem rzuć w pokazane na powyższym screenie żółte twory. Przystąp do wspinaczki, wykorzystując interaktywne pnącza do przedostania się na górne balkoniki.
Na początek skieruj się na pokazany na powyższym screenie balkonik i otwórz skrzynię w celu pozyskania szkieletowego klucza. Powróć do poprzedniej sali i użyj Uchwytu Śmierci do złapania się trzech kolejnych zaczepów. Pozwoli Ci to dotrzeć do półki ze skrzynią. Po zbadaniu zawartości skrzyni powróć tą samą drogą (zaczepy przy suficie), dzięki czemu na sam koniec złapiesz dodatkowo w locie Monetę Przewoźnika.
Musisz teraz powrócić do głównej sali, czyli do miejsca z dużą windą. Po wylądowaniu na centralnej platformie zeskocz na dół. Przystąp w pokazanym na powyższym screenie miejscu do wspinaczki, docierając do zamkniętego wschodniego przejścia, które na szczęście można odblokować dzięki pozyskanemu niedawno szkieletowemu kluczowi.
Zacznij od poniszczenia okolicznych obiektów. Doprowadzi to do pojawienia się nieumarłych skarabeuszy, ale za to będziesz mógł pozyskać nową stronicę Księgi Umarłych (poboczne zadanie [Księga Umarłych]). Po zabraniu sekretu wznów przemarsz, chwytając się po drodze interaktywnych krawędzi i wykonując prosty bieg po ścianie. Docelowo musisz dotrzeć na nowy balkonik.
Przystąp do kolejnej wspinaczki, chwytając się interaktywnych występów oraz górnej krawędzi. Zacznij przemieszczać się w lewo, wykonując po drodze kilka biegów po ścianie. Najważniejszy moment pokazany został na powyższym screenie, albowiem to właśnie wtedy musisz odbić się od ściany. Pozwoli Ci to dolecieć do krawędzi znajdującej się na przeciwległej ścianie.
Pozostań w miejscu, w którym sterowana postać chwyciła się krawędzi i najpierw zacznij przemieszczać się w lewo, dzięki czemu dotrzesz na pokazaną na powyższym screenie półkę ze skarbem. Powróć do miejsca startu i teraz dla odmiany wyrusz w prawo, wykonując na sam koniec bieg w stronę pionowego drewnianego słupa. Puść się, zeskakując na znajdujący się pod Tobą balkonik. Przed Tobą kolejna dość skomplikowana zagadka.
Zeskocz na jeszcze niższy balkonik, ustaw się na płycie naciskowej obniżającej bliżej położone kraty (screen 1) i załącz umiejętność Rozdzieracz Duszy. Powróć pierwszą połówką duszy na górę i rozejrzyj się za zwojem Szafarza (musisz jedynie zbliżyć się do znaków wymalowanych na ścianie). Chwyć się teraz platformy (screen 2) i przesuń ją w okolice niższej półki, na której znajduje się Twoje skamieniałe ciało.
Wyłącz umiejętność Rozdzieracz Duszy, wespnij się na górny balkonik i następnie wdrap się na przesuniętą przed chwilą platformę (powyższy screen). Upewnij się, że stoisz na platformie i ponownie załącz Rozdzieracz Duszy.
Powróć pierwszą połówką duszy na dół, ustawiając się na tej samej płycie, na której znajdowała się wcześniej Twoja fizyczna forma. Przełącz się teraz na drugą połówkę duszy i przesuń do centralnego pomieszczenia platformę z Twoim skamieniałym ciałem (powyższy screen).
Ponownie przełącz się na pierwszą połówkę i przejdź na pokazaną na powyższym screenie prawą płytę naciskową. Na koniec przełącz się na drugą połówkę i przepchnij platformę do kolejnej części pomieszczenia, wykorzystując fakt, że druga z krat została obniżona. Możesz już powrócić do swojej fizycznej formy.
Zeskocz z platformy i przesuń ją na pokazaną na powyższym screenie pojedynczą płytę naciskową. Możesz już otworzyć pobliskie drzwi w celu przejścia do kolejnego obszaru. Tu skorzystaj z lewego przełącznika.
Przeskocz z pomocą Uchwytu Śmierci na windę i obróć górną konstrukcją, tak by nieaktywny przełącznik wraz z żółtymi tworami był zwrócony w stronę balkoniku, z którego przed chwilą przyszedłeś . Przeskocz ponownie na ten balkonik, podnieś pobliskiego cieniobucha i rzuć nim w żółte twory (powyższy screen).