Zguba - część III | POZOSTAŁE ZADANIA POBOCZNE | Darksiders 2 poradnik Darksiders 2
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Zguba - część III
Odblokowanie zadania
![Misję tę możesz odblokować w trakcie rozgrywania głównego zadania [Wiara góry przenosi] - Zguba - część III | POZOSTAŁE ZADANIA POBOCZNE | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1265/342083000.jpg)
Misję tę możesz odblokować w trakcie rozgrywania głównego zadania [Wiara góry przenosi]. Musisz mianowicie dotrzeć do wejścia do lokacji [Zagubiona Świątynia], odnajdując stojącego po lewej stronie Karna. W trakcie rozmowy wybierz opcję dialogową Jeszcze jedna przysługa, a zostaniesz poproszony o pomoc w odzyskaniu z Zagubionej Świątyni kompasu należącego do Karna.
Znajdź kompas Karna

![Poszukiwany obiekt to kompas czeladnika i odnajdziesz go w trakcie wizyty w lokacji [Zagubiona Świątynia] w ramach głównego zadania [Wiara góry przenosi] - Zguba - część III | POZOSTAŁE ZADANIA POBOCZNE | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1265/342083031.jpg)
Poszukiwany obiekt to kompas czeladnika i odnajdziesz go w trakcie wizyty w lokacji [Zagubiona Świątynia] w ramach głównego zadania [Wiara góry przenosi]. Musisz mianowicie dotrzeć do niewielkiego obszaru z ogrodem, co ma miejsce niedługo po stoczeniu bitwy z kilkoma konstruktami zwiadowcami. Zbadaj centralną altankę, odnajdując poszukiwany obiekt.
Zanieś kompas Karnowi
![Na poszukiwania Karna najlepiej wyruszyć dopiero po zaliczeniu głównego zadania [Wiara góry przenosi], czyli po opuszczeniu Zagubionej Świątyni - Zguba - część III | POZOSTAŁE ZADANIA POBOCZNE | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1265/342083046.jpg)
Na poszukiwania Karna najlepiej wyruszyć dopiero po zaliczeniu głównego zadania [Wiara góry przenosi], czyli po opuszczeniu Zagubionej Świątyni. Powinieneś go mianowicie odnaleźć w lokacji [Kuźnia Twórców] (przylega ona do Trójskala). Zainicjuj rozmowę i wybierz opcję dialogową Znalazłem to.... Nagroda za zaliczenie tego zadania to dodatkowa broń Rękawice Dzikości.