Odszukaj skrybę - początek | Skaza herezji | Darksiders 2 poradnik Darksiders 2
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Odszukaj skrybę - początek
Ruszaj na północ, docierając do pomieszczenia z czarną mazią. NIE PRÓBUJ wchodzić w kontakt z tą substancją, bo oznaczałoby to utratę dużej ilości energii życiowej (tyczy się to też podobnych sytuacji z dalszej części tego etapu). Zamiast tego przystąp w pokazanym na powyższym screenie miejscu do wspinaczki.
Po złapaniu się najwyżej położonej interaktywnej krawędzi odchyl się do tyłu i wykonaj skok za siebie. Wespnij się na górną półkę i skorzystaj z pokazanego na powyższym screenie obrotowego mechanizmu. Pozwoli Ci to odblokować dalsze przejście i jednocześnie zaznajomi Cię z założeniem wielu (trudniejszych) zagadek z kolejnych części opisywanych misji. Powróć na dół i skorzystaj z północnych drzwi.
Kieruj się dalej na północ. Począwszy od tego miejsca zaczniesz napotykać mściwe duchy, które będą wyskakiwały z ciał poległych aniołów. Potwory te nie stanowią na szczęście dużego zagrożenia i ponadto mają bardzo małe paski zdrowia. Polecam przyciągać je do siebie Uchwytem Śmierci lub wykonywać na nich szybkie egzekucje (klawisz E).
W trakcie przemarszu na północ zbadaj niewielki prawy balkonik, na którym pozostawiono Monetę Przewoźnika. Nieco dalej zmuszony zostaniesz do użycia Uchwytu Śmierci do bezpiecznego przedostania się na sąsiednią półkę. Wejdź do centralnego pomieszczenia cytadeli i zauważ, że chwilowo możesz skorzystać jedynie z pokazanego na powyższym screenie wschodniego przejścia (zachodnie i północne odblokujesz sobie w dalszej części zadania).