Zbudź Wartownika (2) | Serce Góry | Darksiders 2 poradnik Darksiders 2
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Powróć do poprzedniego obszaru i na początek podejdź do przepaści oddzielającej Twoją półkę od miejsca, w którym stoi Karn. Złap się w pokazanym na powyższym screenie miejscu interaktywnej krawędzi.
Puść się i w locie użyj pozyskanego przed chwilą Uchwytu Śmierci, próbując złapać się pokazanego na powyższym screenie interaktywnego zaczepu (środkowy przycisk myszy). Na szczęście nawet jeśli spadniesz w przepaść, to odrodzisz się na górnej półce i będziesz mógł natychmiast spróbować ponownie.
Po tym jak Śmierć dotrze do nowej interaktywnej krawędzi wespnij się i ruszaj wąskim korytarzem przed siebie. Po drodze bądź gotowy do pozbycia się niewielkiej grupki splamionych konstruktów, które nie powinny stanowić dużego wyzwania.
Dotrzyj do końcowej części korytarza i zlokalizuj pokazany na powyższym screenie nowy interaktywny zaczep. Przystąp do pionowego biegu i złap się zaczepu z użyciem zdolności Uchwyt Śmierci. Po dotarciu na nową półkę zainteresuj się skarbem, do którego tak trudno było się dostać, czyli stronicą Księgi Umarłych (poboczne zadanie [Księga Umarłych]).
Zeskocz na niższą półkę i tym razem dołącz już do Karna poprzez użycie Uchwytu Śmierci na oddzielającym Was interaktywnym zaczepie. Zanim skorzystasz ponownie ze schodów obróć się w prawo i złap pokazanego na powyższym screenie cieniobucha (ponownie wymagany jest Uchwyt Śmierci). Po wykonaniu tej czynności rzuć cieniobuchem w żółty twór, doprowadzając do eksplozji i odblokowania dostępu do nowej skrzyni.
Powróć teraz do obszaru, w którym znajdowały się wcześniej zamknięte drzwi. Po rozprawieniu się z kolejną grupą splamionych konstruktów wybierz się ponownie do głównej lokacji, w której znajduje się śpiący Wartownik. Tu udaj się na zachód.
Pomóż Karnowi w pozbyciu się splamionych konstruktów, po czym użyj Uchwytu Śmierci do złapania widocznego w oddali cieniobucha. Kolejny krok to oczywiście rzucenie cieniobuchem w znajdujący się po lewej stronie przełącznik, co doprowadzi do utworzenia mostu. Przejdź do kolejnego obszaru, w którym czeka Cię ponownie trochę akrobacji.
Obróć się w lewo i zacznij od wskoczenia na pierwszy poziomy drewniany słup. Przeskakuj na kolejne słupy, a po dotarciu do ostatniego obróć się w prawo i doskocz do półki, na której znajduje się pierwszy spośród dwóch okolicznych przełączników. Musisz oczywiście wejść z nim w interakcję.
Dalszą wspinaczkę rozpocznij w pokazanym na powyższym screenie miejscu. Pobiegnij w stronę ściany, a Śmierć automatycznie wespnie się na nowy poziomy słup.
Kolejne kroki wymagają umiejętnego wykorzystywania Uchwytu Śmierci. Zacznij od wykonania skoku w stronę znajdującego się na wprost od Ciebie zaczepu i dopiero w locie wciśnij środkowy przycisk myszy żeby się go złapać (powyższy screen).
Sterowana postać powinna dolecieć do interaktywnych pnączy. Zejdź maksymalnie na dół i kontynuuj przeprawę trzymając się pnączy tylko górnymi kończynami. Zbliż się do drugiego interaktywnego zaczepu, puść się i szybko skorzystaj z Uchwytu Śmierci. Jeżeli wszystko wykonałeś zgodnie z planem, to Śmierć wyląduje na poziomej drewnianej belce. Opuść się ostrożnie na niżej położoną półkę i wejdź w interakcję z drugim przełącznikiem.
Powrót do Karna jest już dosyć prosty. Zacznij od powrócenia na poziomy słup, z którego niedawno zeskoczyłeś. Chwyć się następnie interaktywnej krawędzi i przesuwaj w prawo, wykonując po drodze pojedynczy skok i korzystając z opcji biegania po ścianach. Przejdź do kolejnego obszaru, czyli do dużej windy. Wpraw windę w ruch z pomocą przełącznika i zaczekaj aż zawiezie was na nowe piętro.
Ruszaj prosto, docierając do sali z pierwszym fragmentem serca. Na początek tradycyjnie podejdź do Karna, pozwalając mu na przerzucenie Śmierci na nową półkę. Udaj się prosto, przeskakując po poziomych słupach i doskakując do interaktywnej krawędzi. Przesuń się w prawo i przystąp do biegu po ścianie, używając po drodze Uchwytu Śmierci (powyższy screen). Kontynuuj przesuwanie się w prawo, wykonując po drodze jeszcze jeden bieg.
Docelowo powinieneś dotrzeć do miejsca, w którym można opuścić się na niżej położoną półkę. Pozostań w tym miejscu, odwróć się w stronę interaktywnego zaczepu, z którego już wcześniej korzystałeś (powyższy screen) i wykonaj w jego stronę skok, łapiąc się go dzięki Uchwytowi Śmierci. Sterowana postać powinna przystąpić do wspinaczki i pozwól jej na to, docierając po chwili do górnej półki ze skrzynią.
Po zbadaniu wspomnianej wyżej skrzyni powróć do poprzedniej półki. Ruszaj dalej, docierając do pokazanej na powyższym screenie płyty naciskowej. Zwróć się w stronę Karna i użyj Uchwytu Śmierci (środkowy przycisk myszy) żeby z dużą siłą się do niego przyciągnąć i pozwolić mu na katapultowanie Śmierci w zupełnie nowe miejsce.
Ruszaj w prawo. Użyj Uchwytu Śmierci na kolejnym interaktywnym zaczepie. Po tym jak sterowana postać złapie się interaktywnej krawędzi zacznij przesuwać się w lewo, wykonując bieg po ścianie połączony z odbiciem się po zbliżeniu się do narożnika. Po zakończonym biegu po ścianie przesuń się nieznacznie w lewo, po czym złap się górnej krawędzi, docierając do miejsca ukrycia skrzyni.
Powróć do niższej krawędzi i kontynuuj podróż w lewo, biegnąc po kolejnej ścianie. Po złapaniu się pionowego drewnianego słupa odchyl się do tyłu i przeskocz do sąsiedniego. Powtórz ten manewr z jeszcze jednym słupem i na sam koniec wykonaj skok w stronę pobliskiej skalnej półki (powyższy screen).
Zeskocz ostrożnie na niżej położoną niewielką półkę, a następnie wykonaj bieg po lewej ścianie, dzięki czemu dotrzesz do miejsca pozostawienia konstrukta. Musisz oczywiście uaktywnić tego konstrukta z pomocą Klucza Twórców.
Przystąp do eksploracji najniższego poziomu odlewni, wykorzystując fakt, że konstrukt może swobodnie przemieszczać się po lawie. Odszukaj po lewej stronie niewielką wysepkę, na której znajduje się skrzynia i ostrożnie zeskocz tam z konstrukta. Po zbadaniu skrzyni powróć do eksploracji okolicy, niszcząc tarasujące drogę żółte twory. Na sam koniec zatrzymaj konstrukta w pokazanej na powyższym screenie dziurze i wystrzel łańcuch w stronę widocznego w oddali zaczepu.
Wskocz na łańcuch i ruszaj prosto. Po dotarciu na sam koniec obróć się w lewo i doskocz do interaktywnej krawędzi. Skorzystaj z sąsiednich krawędzi żeby dotrzeć na nową skalną półkę. Możesz już zbliżyć się do pierwszego fragmentu serca i złapać się go z pomocą umiejętności Uchwyt Śmierci.
[WSKAZÓWKA: Nie musisz osobiście przenosić fragmentów serca, bo zawsze będzie zajmował się tym Karn. Co więcej, nigdy nie straci on przenoszonych obiektów, nawet jeżeli zostaniecie zaatakowani przez potwory.]
Jak się zapewne domyślasz musisz teraz powrócić z Karnem do głównego obszaru ze śpiącym Wartownikiem. Ruszaj w rezultacie na wschód, wprawiając dużą windę w ruch. Nie licz na to, że podróż windą obejdzie się bez problemów, bo zaatakują Was nowe splamione konstrukty. Zacznij pomagać Karnowi w ich eliminowaniu, pamiętając o stosowaniu dobrych ataków i częstym wykonywaniu uników.
Po tym jak winda dotrze na wyższy poziom wznów przemarsz do głównego obszaru badanej lokacji. Podejdź do Wartownika i zaczekaj aż Karn zamontuje pierwszy fragment serca, co zostanie zobrazowane na krótkim filmiku. Nowa cut-scenka poinformuje Cię też o możliwości zbadania niedostępnego wcześniej obszaru odlewni.
Ruszaj w stronę zniszczonej drewnianej konstrukcji, która znajdowała się we wschodniej części głównego obszaru (powyższy screen). Użyj tu Uchwytu Śmierci, po czym przejdź przez niewielki tunel. Zachowaj ostrożność, bo w okolicy przebywają paraliżujące żądlaki. Najlepiej jest je likwidować z odległości (pistoletem), tak żeby nie zdołały się zbliżyć i porazić Śmierci prądem. Po wygranej bitwie rozejrzyj się za Monetą Przewoźnika.
Wybierz lewy spośród dwóch tuneli prowadzących na północ. Musisz wykonać dobrze znaną Ci już sztuczkę, czyli ustawić się na płycie naciskowej, zaczekać aż Karn dobiegnie do wschodnich wrót i dopiero wtedy zejść z płyty. Przebiegnij obok Karna, tak byście mogli razem przystąpić do eksploracji nowej części odlewni.
Na początek poproś Karna o to żeby przerzucił Cię na sąsiednią półkę. Udaj się prosto i użyj Uchwytu Śmierci na zaczepie. Zachowaj ostrożność, bo w okolicy czają się dzicy drapieżcy i z potworami musisz sobie poradzić bez wsparcia ze strony Pradawnego. Pamiętaj przede wszystkim o wykonywaniu szybkich uników za każdym razem gdy dany drapieżca pragnie się na Ciebie rzucić (charakterystyczna otoczka wokół niego).
Po wygranej bitwie zbadaj okolicę, natrafiając na jeszcze jedną Monetę Przewoźnika. Na sam koniec zlokalizuj nieaktywnego konstrukta i powołaj go do życia z pomocą Klucza Twórców. Konstruktem przejedź do pokazanej na powyższym screenie dziury i po "zaparkowaniu go" wystrzel łańcuch. Nie wskakuj na łańcuch, tylko całkowicie zeskocz z konstrukta.