02 - Zasadzka Templariuszy | Solucja AC Unity poradnik Assassin's Creed: Unity
Ostatnia aktualizacja: 17 kwietnia 2019
02 - Zasadzka Templariuszy
Poziom trudności: 3/5
Na początku misji biegnij we wskazane miejsce i użyj Wzroku Orła. Zobaczysz Elise oraz trzech drabów pragnących ją zabić. Elise to dobra wojowniczka, ale sama nie da sobie rady, więc pomóż jej.
Biegnij za Elise. Po chwili dotrzecie do labiryntu, gdzie czeka na was kilku kolejnych przeciwników. Pokonaj ich.
Elise nie wie, jak wyjść z labiryntu. Ty pewnie też nie, więc czas na mały rekonesans. Wdrap się na wieżę i sprawdź, jak wygląda labirynt.
Najkrótsza droga do wyjścia prowadzi przez pobliskie drzwi. Ich otwarcie wymaga umiejętności ślusarza na drugim poziomie, które niekoniecznie musisz posiadać. Możesz próbować posiadając umiejętność na pierwszym poziomie, ale najpewniej połamiesz wszystkie wytrychy. Wdrapanie się na żywopłot również nie wchodzi w grę, gdyż jest zbyt płaski. Jeśli nie posiadasz umiejętności ślusarskich, musisz skorzystać z jednego z czterech wejść.
Sam labirynt to pozornie bardzo skomplikowane miejsce. Posiada kilka ślepych zaułków, ale również skrótów. W niektórych tunelach czają się przeciwnicy, ale nie powinni sprawić ci trudności. Generalnie to proste do opuszczenia miejsce, o ile podchodzi się do tego z głową.
Wejdź w labirynt i skieruj się w prawo. Cały czas trzymaj się prawej strony. Jeśli trafisz na ślepy zaułek, cofnij się i wybierz inną drogę. Po krótkim spacerze powinieneś dotrzeć do zewnętrznego muru. W takim wypadku będziesz wiedział, że idziesz w dobrym kierunku. Mając mur po lewej stronie kieruj się dalej przed siebie. Prędzej czy później powinieneś wyjść.
Stuprocentowa synchronizacja wymaga dokonania dwóch podwójnych zabójstw. Wcześniej było to niemożliwe z powodu walki. Tutaj jednak wrogowie nie są świadomi twojej obecności. Wędrując przez labirynt będziesz napotykał pary przeciwników. Zachodź ich cichaczem od tyłu i eliminuj, by zaliczyć wyzwanie.
Czeka cię teraz wędrówka przez pełną ludzi ulicę. Między cywilami kręcą się pojedynczy przeciwnicy. Elise zajmie się połową z nich, reszta spada na ciebie. Wrogowie nie są świadomi waszej obecności, więc spokojnie podchodź do wskazanych przez grę celów i cicho je eliminuj. Czeka na ciebie kilku przeciwników na ziemi oraz dwóch snajperów na balkonach. Tych ostatnich możesz cicho wyeliminować zabójstwem z powietrza albo zastrzelić z ziemi.
Po przerywniku czeka cię walka z dużą grupą wrogów. Jeśli czujesz się na siłach, pokonaj ich wszystkich. Jeśli nie, rzuć bombę dymną i ucieknij. Stań się anonimowy, by zakończyć wspomnienie.
Stuprocentowa synchronizacja wymaga oddania czterech strzałów w głowy przeciwników. Strzał wymaga nieangażowania się w bezpośrednią walkę, inaczej Arno odda szybki, a nie mierzony strzał. W tym wspomnieniu ma miejsce bardzo dużo walki i strzały mierzone są trudne do zrobienia. Z tego powodu możesz chcieć powtórzyć to wspomnienie, gdyż za pierwszym razem raczej nie zaliczysz wyzwania.
Dobrymi okazjami do zaliczenia wyzwania będzie wędrówka przez tłum. Wpierw strzel w głowę strażnika przy wejściu, potem jednego z tłumu, a na końcu pozbądź się dwóch snajperów. W ten sposób spełnisz warunek wyzwania.
Za ukończenie wspomnienia otrzymasz 2 punkty synchronizacji oraz dopasowany kaptur średniowieczny.