03 - Twierdza Temple | Solucja AC Unity poradnik Assassin's Creed: Unity
Ostatnia aktualizacja: 17 kwietnia 2019
03 - Twierdza Temple
Poziom trudności: 5/5
Czas wyeliminować Germaina. Wielki Mistrz Templariuszy zamknął się w twierdzy Temple. Budynek jest tak dobrze strzeżony, że nie oferuje ci żadnych okazji. Musisz zabić Germaina bez ich pomocy, przebijając się przez dziesiątki wysokopoziomowych strażników.
Do środka można dostać się na kilka sposobów, ale najlepiej wdrapać się na mur nieopodal miejsca startu. Nie jest to zbyt silnie strzeżona część twierdzy, co znacznie ułatwi ci zadanie.
Po oczyszczeniu muru ze strażników idź w prawo. Powinieneś mieć główną część twierdzy po swojej lewej. Przed tobą kolejna grupa strażników. Wyeliminuj ją.
Po pozbyciu się przeciwników spójrz na twierdzę. Powinieneś zobaczyć otwarte okno. Jest to jedna z najwygodniejszych dróg prowadzących do środka. Skorzystaj z niej.
Na każdym piętrze czeka na ciebie kilku strażników. Znajdziesz również schody prowadzące na górę. Z ich pomocą dostań się na dach.
Dla pełnej synchronizacji musisz dokonać trzech podwójnych zabójstw z powietrza i zniszczyć dwa dzwony alarmowe. Dwa dzwony znajdują się na terenie twierdzy, więc jedynym problemem jest pozbycie się pilnujących ich strażników. Z kolei zabójstwa mogą być problemem. Na murach znajdziesz dużo strażników, ale większość z nich porusza się samodzielnie. Strażnicy w parach występują rzadko, w dodatku w towarzystwie innych strażników. Dlatego będziesz musiał albo wpierw atakować pary strażników, a potem walczyć z pozostałymi, albo po cichu eliminować pozostałych i dopiero na końcu pozbyć się par z pomocą zabójstw z powietrza.
Po odzyskaniu kontroli czeka cię walka z Germainem. Przeciwnik jest niewrazliwy na pociski, więc trzeba zaatakować go bezpośrednio. Poczekaj, aż odwróci się albo rzuć bombę dymną i zaatakuj go. Arno zostanie odrzucony, a Germain zniknie.
W pobliżu powinna znajdować się dobre miejsce do skoku wiary. Skorzystaj z niego. Na ziemi czeka na ciebie mnóstwo przeciwników. Cała droga do wskazanego przez grę miejsca to obszar zastrzeżony, na którym roi się od przeciwników. Możesz próbować z nimi walczyć, ale lepiej będzie po prostu przez niego przebiec, co jakiś czas lecząc się.
Twoim celem jest wskazane przez grę wejście do katakumb. Jest silnie strzeżone, ale z pomocą bomb dymnych zdołasz dostać się do środka. Zbiegnij na dół, ignorując przeciwników. Nie zejdą za tobą, jeśli dostatecznie szybko będziesz biegł korytarzami.
Po chwili powinieneś dotrzeć do drzwi. Otwórz je. Wcześniej upewnij się, że masz dostatecznie duży zapas lekarstw.
Po przerywniku rozpocznie się walka z Germainem. Nie podchodź do niego. Będąc na widoku oberwiesz błyskawicą. Strzelanie również nie działa. Musisz zaatakować go z pomocą ukrytego ostrza. Najłatwiej zrobić to z powietrza. Na początku walki cofnij się do wejścia i idź w prawo. Znajdziesz schody prowadzące na piętro. Nad Germainem znajdują się rozpięte liny. Wdrap się na nie i skocz na przeciwnika.
Po każdym ciosie zostanie odrzucony, a Germain na moment zniknie. Poczekaj, aż Arno wstanie i natychmiast schowaj się, ponieważ Germain natychmiast uderzy w ciebie błyskawicą. Tak czy siak oberwiesz, ale im szybciej się schowasz, tym mniej otrzymasz obrażeń.
Germain musi otrzymać trzy ciosy ukrytym ostrzem, by walka została zakończona. Od początku walki będzie korzystał ze Wzroku Orła, żeby cię odnaleźć. Na początku będzie cię atakował tylko, jeśli znajdzie cię poza kryjówką. Po otrzymaniu pierwszego ciosu będzie cię atakował również wtedy, gdy się ukryjesz. Dlatego jak tylko zostaniesz wykryty z pomocą Wzroku, zmień pozycję. Wysłany przez Germaina piorun uderza zawsze w miejsce, gdzie zostałeś wykryty. Jeśli się przesuniesz, unikniesz obrażeń.
Po trzecim ciosie czeka cię przerywnik, interaktywna scena, w której niewiele będziesz mógł zrobić oraz kolejny przerywnik. Po jego zakończeniu dobij Germaina.
Przed tobą kolejne przerywniki oraz napisy końcowe.
Za ukończenie wspomnienia otrzymasz 3 punkty synchronizacji, strój mistrza Asasynów - Arno, Miecz Edenu.