02 - Umarł król... | Solucja AC Unity poradnik Assassin's Creed: Unity
Ostatnia aktualizacja: 17 kwietnia 2019
02 - Umarł król...
Przed tobą kolejna misja zabójstwa. Tym razem celem jest Król Żebraków. Mężczyzna ukrywa się w kanałach pod dzielnicą, więc wpierw trzeba go odnaleźć.
W tej misji masz okazję do odwrócenia uwagi oraz okazję do zdobycia wsparcia. Przydatne będzie zwłaszcza to drugie, gdyż w dzielnicy znajduje się mnóstwo strażników. Większość dachów jest pusta, ale na ziemi bardzo łatwo trafić na przeciwników.
Odwrócenie uwagi polega na zatkaniu dwóch kratek ściekowych w wyznaczonym obszarze. Użyj Wzroku Orła, by je odnaleźć. Po zatkaniu widoczność w kanałach zostanie drastycznie ograniczona, co pomoże ci podczas ucieczki.
Okazja do zdobycia wsparcia wymaga walki. Musisz pomóc żebrakom pokonać grupę bandytów. Dzięki temu żebracy staną się twoimi sojusznikami i będą walczyć z ekstremistami na terenie misji.
Niezależnie od decyzji musisz znaleźć zejście do kanałów. Znajduje się ono w zielonej strefie, na tyłach budowli. Będzie widoczne na mapie pod ikonką schodów.
Zejdź na dół, zabij trzech strażników i skorzystaj z zejścia. Dla pełnej synchronizacji do momentu użycia zejścia musisz dokonać trzech zabójstw z powietrza. Co nie powinno być trudne, bo na ziemi znajduje się mnóstwo przeciwników.
Kanały to w praktyce długi i nieco pokręcony korytarz. Nie ma tutaj bocznych odnóg, dlatego cały czas idź przed siebie. Jeśli trafisz na ścianę, cofnij się i skorzystaj z innej drogi. Po drodze spotkasz kilka grup przeciwników. Nie powinny sprawić ci problemów.
Po drodze spotkasz La Touche'a, ale ten ucieknie przed tobą. Spotkanie z nim oznaczać będzie, że do Króla już niedaleko.
Gdy dotrzesz do sali tronowej użyj Wzroku Orła i rozejrzyj się. Zorientujesz się, że Król nie siedzi na tronie, tylko stoi na platformie po lewej. Po drugiej stronie pokoju, na innej platformie, stoi snajper. Na ziemi znajduje się około piątki innych przeciwników.
Metod pozbycia się Króla jest kilka. Możesz wpaść do środka i w walce bezpośredniej wszystkich pozabijać. Możesz skorzystać z petard, pistoletem/kuszą pozbyć się większości przeciwników, a resztę dobić mieczem. Możesz ściągnąć na siebie uwagę części wrogów, ubich ich poza salą, a potem wrócić i wykończyć resztę. Możesz też zignorować ludzi na dole, wdrapać się do snajpera, zabić go, a potem, skacząc po belkach i żyrandolach, dotrzeć do Króla. Król trafiony pistoletem padnie ranny na ziemię. Musisz dobić go ukrytym ostrzem.
Po zabiciu Króla biegnij w kierunku wskazanym przez grę. Jeśli wcześniej zasłoniłeś studzienki, w korytarzach pełno będzie dymu. Możesz użyć go do szybszej ucieczki albo cichego pozbycia się kręcących się w pobliżu przeciwników.
Dojdź we wskazane miejsce i w biegu wykonaj ślizg. Po przerywniku misja zostanie uznana za wykonaną.
Do pełnej synchronizacji w czasie wędrówki kanałami musisz dokonać dwóch zabójstw Widmowym Ostrzem. Banalnie proste.
Za wykonanie zadania otrzymasz 3 punkty synchronizacji oraz pistolety oficerskie.
Jeśli do tej pory nie odwiedziłeś Cafe de Theatre, po zabiciu Króla Żebraków gra postawi ci taki warunek. Musisz wejść do środka, porozmawiać z właścicielką i wziąć pieniądze ze skrzyni. Jeśli już to zrobiłeś, gra nakaże ci złożyć kolejny raport Radzie. Zrobienie tego odblokuje następną sekwencję.