01 - Królewska Korespondencja | Solucja AC Unity poradnik Assassin's Creed: Unity
Ostatnia aktualizacja: 17 kwietnia 2019
01 - Królewska Korespondencja
Poziom trudności: 3/5
W tej misji twoim zadaniem jest dostać się do królewskiej siedziby i wykraść z niej bardzo ważne listy. Siedziba zajęta została przez siły rewolucji, więc twoja obecność nie jest mile widziana. Przeciwników jest w środku mnóstwo, przez co atak bezpośredni skończy się tragicznie. Odpada również wejście którymś z głównych wejść, gdyż przed nimi i w środku czekają kolejne hordy wrogów. Stąd podczas tego zadania najlepiej będzie zachować ciszę i nie rzucać na przeciwników. Chyba, że samotnych.
Pałac posiada dwa wejścia oraz kilka otwartych okien. Wejść do środka można praktycznie z każdej strony, ale lepiej omijać drzwi. Teren przed nimi jest owarty, więc łatwo będzie cię zauważyć. Do tego wrogowie mogą użyć dzwonów w celu ściągnięcia posiłków. Najbezpieczniej będzie skorzystać z okna.
Gabinet króla znajduje się w północnej części pałacu. Po drodze czeka cię albo walka, albo unikanie pojedynczych przeciwników. Najwięcej ich czeka na schodach, w okolicy głównego wejścia. Omijając je oszczędzisz sobie mnóstwa kłopotów. Dotrzyj do drzwi gabinetu i otwórz je.
Do pełnej synchronizacji musisz zniszczyć trzy dzwony alarmowe oraz dokonać trzech zabójstw zza osłony. Oznacza to, że będziesz musiał pozbyć się części przeciwników, gdyż dzwony znajdują się po obu stronach pałacu, w pobliżu wejść. Przygotuj więc zapas amunicji oraz lekarstw. Bardzo przydatne będą zwłaszcza ostrza berserkera, dzięki którym odwrócisz uwagę strażników i zdobędziesz tymczasowego sojusznika.
Po przerywniku musisz znaleźć sekretny schowek króla. Użyj Wzroku Orła. Jedna z szaf zostanie podświetlona. Otwórz ją.
Po przerywniku czeka cię walka. Musisz bronić Napoleona, gdy ten będzie otwierał tajne wejście. Wrogowie zaatakują w trzech falach po kilku ludzi każda. Nie powinieneś mieć z nimi większych problemów. Będziesz walczył przez dwie minuty albo do czasu pozbycia się ostatniego wroga.
Po przerywniku czeka cię krótki spacer kanałami, który skończy się w domu. Napoleon powie, że masz się schować, więc zrób to we wskazanym przez grę miejscu. Po kolejnym przerywniku wspomnienie się zakończy.
Za ukończenie wspomnienia otrzymasz 2 punkty synchronizacji.