01 - Wielki Głód | Solucja AC Unity poradnik Assassin's Creed: Unity
Ostatnia aktualizacja: 17 kwietnia 2019
01 - Wielki Głód
Poziom trudności: 3/5
Twoim zadaniem jest znaleźć źródło braków żywności w mieście. Na początek dojdź do wskazanego przez grę miejsca. W przerywniku zobaczysz odpływającą barkę. Twoim zadaniem jest podążać za nią.
Barka będzie szybko płynęła przed siebie, więc nie możesz pozwolić sobie na zwłokę. Po prostu biegnij przed siebie prawą stroną rzeki. Czasem będziesz biegał po linach, czasem wspinał się albo skakał po masztach zacumowanych statków. Na twojej trasie umieszczono mnóstwo rzeczy, na które możesz się wspiąć lub wskoczyć. Nie powinienś mieć więc problemu z wyborem dalszej drogi ani tym bardziej zablokować się. Nie musisz cały czas widzieć barki. Wystarczy, że będziesz trzymał się w jej pobliżu. Dopuszczalną granicą jest 80 metrów. Dotarcie do trzeciego z kolei, kamiennego mostu i wdrapanie się na niego oznacza koniec pościgu i przerywnik.
Ta część wspomnienia może okazać sie trudna. Barka jest szybka, a ty będziesz musiał szybko pokonywać przeszkody. Mimo to nie przejmuj się. Trasa jest wbrew pozorom jedna i do tego całkiem prosta, więcej po kilku próbach powinienes mieć ją dostatecznie dobrze opanowaną.
Do pełnej synchronizacji musisz unikać wody. Oznacza to, że w czasie pościgu ani razu nie możesz wpaść ani wskoczyć do wody. Z powodu sterowania warunek ten może okazać się trudny i wymagać powtórzenia całego pościgu. To w zasadzie jedyny problem. Trasa pościgu jest tak zbudowana, byś w żadnym momencie nie musiał dotykać wody.
Twoim nowym zadaniem jest kradzież ważnego dokumentu. Jego posiadacz znajduje się na końcu nabrzeża, pilnowany przez grupę ekstremistów. Zastrzeżony obszar jest dość mały, ale pilnujący go wrogowie są rozproszeni. Większość z nich nie widzi siebie nawzajem lub ma ustawione długie patrole. Dzięki temu możesz ich dyskretnie eliminować jednego po drugim bez obaw o wykrycie. Jedynym wyjątkiem może być pilnujący okolicy snajper, ale Widmowe Ostrze powinno go wyeliminować.
Posiadacz dokumentów nie jest przez nikogo bezpośrednio chroniony. W jego pobliżu jest kilku strażników, ale za mało, by stanowić problem. Okradnij go albo zabij i przeszukaj ciało.
Dla pełnej synchronizacji nie możesz wywołać alarmu. W takim wypadku wystarczy zepsuć jedyny w okolicy dzwon alarmowy, zanim któryś z przeciwników z niego skorzysta.
Musisz teraz stać się anonimowy. Możesz wskoczyć do wody i odpłynąć, ale rozsądniej pozostać na lądzie. Po lewej stronie nabrzeża znajdziesz schody. To najbliższa i zarazem najlepsza droga na górę. Opuść wskazany obszar i pozbądź się ewentualnego pościgu.
Za to wspomnienie uzyskasz 2 punkty synchronizacji.