Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Assassin's Creed: Unity - poradnik do gry

Assassin's Creed: Unity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

02 - Spowiedź | Solucja AC Unity poradnik Assassin's Creed: Unity

Ostatnia aktualizacja: 17 kwietnia 2019

02 - Spowiedź

Poziom trudności: 2/5

Przed tobą pierwsza misja zabójstwa - 02 - Spowiedź | Solucja AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry

Przed tobą pierwsza misja zabójstwa. Celem tej jest Sivert, jedna z osób odpowiedzialnych za śmierć pana de la Serre. Umówił się on na spotkanie w katedrze Notre Dame.

Misje zabójstw różnią się od pozostałych zadań. Poza celem głównym oraz wyzwaniami posiadają tak zwane okazje. Są to nieobopowiązkowe (nie liczą się do synchronizacji wspomnienia) cele, które czynią zadanie łatwiejszym. Otwierają dodatkowe przejścia, pozwalają skorzystać z powody sojuszników i tak dalej. Ich wykonanie nie jest potrzebne do pełnej synchronizacji, ale warto się nimi zainteresować, gdyż znacznie ułatwią ci zadanie. W większości misji zabójstw możesz skorzystać z dwóch okazji. Szczegóły dotyczące okazji zostaną ci przedstawione w czasie misji, gdy podejdziesz do zaznaczonych na mapie wykrzykników.

Okazje do skutecznego zabójstwa. - 02 - Spowiedź | Solucja AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry
Okazje do skutecznego zabójstwa.

W tej misji pojawiają się okazje do infiltracji oraz zabójstwa. Okazja do infiltracji pozwala na ciche przedostanie się na teren, gdzie ukrywa się cel. Okazja do zabójstwa pozwala na jej skrytą eliminację.

Posiadacze klucza do Katedry. - 02 - Spowiedź | Solucja AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry
Posiadacze klucza do Katedry.

Okazja do infiltracji w tym zadaniu znajduje się naprzeciw punktu startu. Zbliż się do wykrzyknika i użyj Wzroku Orła. Zobaczysz dwóch ekstremistów. Jeden z nich ma klucz. Możesz zdobyć go na dwa sposoby - ogłuszyć drugiego przeciwnika, a później okraść pierwszego albo zabić/ogłuszyć obu i przeszukać ciała. Klucz otwiera drzwi na wieży katedry, w miejscu zaznaczonym wykrzyknikiem.

Jego śmierć pozwoli skorzystać z konfesjonału. - 02 - Spowiedź | Solucja AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry
Jego śmierć pozwoli skorzystać z konfesjonału.

Okazja do zabójstwa dotyczy Duchesneau, mężczyzny, z którym Sivert umówił się na spotkanie. Podejdź do drugiego wykrzyknika i posłuchaj rozmowy celu ze strażnikami. Po chwili Duchesneau zacznie się oddalać. Masz go zabić. Możesz go zaatakować od razu, ale ściągniesz na siebie strażników. Możesz też zaczekać, aż liczba świadków spadnie i dokonać cichego zabójstwa. Śmierć mężczyzny pozwoli na dokonanie zamachu z pomocą konfesjonału.

Do Katedry można się dostać czterema drogami. Główne wejście odpada, gdyż cała katedra jest obszarem zastrzeżonym. Po skorzystaniu z niego natychmiast rzucą się na ciebie przeciwnicy. Podziemia teoretycznie prowadzą do Katedry, ale w praktyce możesz się w nich zgubić. Większość witraży jest zamknięta od środka. Stąd najlepszym sposobem jest skorzystanie z wejścia na wieży, tuż po tym, jak ukradniesz klucz. Porozmawiaj z mnichem, a potem zejdź po schodach na dół. Znajdziesz się przy organach.

Sivert czeka na spowiedź. - 02 - Spowiedź | Solucja AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry
Sivert czeka na spowiedź.

Górna część Katedry jest chroniona przez pojedynczych ekstremistów. Przy minimum ostrożności nie zostaniesz przez nich wykryty. Z kolei liczba wrogów na dole jest zdecydowanie zbyt duża. Atak z powietrza na Siverta albo pokonanie go w pojedynku odpada, przynajmniej póki nie zbliży się do konfesjonału.

Istnieją trzy skuteczne sposoby zabójstwa. Możesz zaczekać, aż Sivert zacznie iść do konfesjonału, zeskoczyć na niego i zabić. Narazisz się jednak na atak ekstremistów, którego możesz nie przetrwać. Drugą metodą jest zastrzelenie Siverta, ale nie zadziała. Cel misji zabójstwa musi zostać zaatakowany ukrytym ostrzem. Po strzale z pistoletu albo kuszy jedynie przewróci się i będzie czekał na dobicie. Nieistotna jest forma ataku. Zabójstwo z powietrza i dźgnięcie w plecy zadziałają tak samo skutecznie. Możesz również skorzystać z konfesjonału. Wejdź do środka i zaczekaj, aż Sivert zrobi to samo. Zacznie się scenka. Możesz dźgnąć go zaraz po jej rozpoczęciu albo posłuchać rozmowy.

Dla pełnej synchronizacji musisz w tej misji wykonać dwa zabójstwa z ukrycia oraz nie wzbudzić alarmu. Z zabójstwami może być problem, gdyż wielu przeciwników porusza się po otwartym terenie. Możesz nie mieć okazji dźgnąć ich w pobliżu ściany albo z ukrycia. Dźgnięcie Siverta w konfesjonale liczy się jako jedno zabójstwo z ukrycia. Dla pełnej synchronizacji warto więc z niego skorzystać. Z kolei drugi cel oznacza, że nikt nie może zabić w dzwon alarmowy. Możesz więc pozabijać wszystkich przeciwników w katedrze, a nawet dać się wykryć i stanąć do bezpośredniej walki. Póki nikt nie zabije w dzwon, póty jest w porządku.

Jakiej metody nie użyjesz, Sivert skończy martwy, a ty będziesz musiał uciec z Katedry i stać się anonimowy. Możesz próbować przebić się do głównego wejścia albo wieży, ale jest lepszy sposób. Na prawo od konfesjonału zobaczysz wciągarkę. Wskocz na nią, a Arno po chwili znajdzie się wyżej. Po prawej stronie zobaczysz okno, otwierane od środka. Otwórz je i opuść Katedrę.

Najkrótsza i najbezpieczniejsza droga na zewnątrz. - 02 - Spowiedź | Solucja AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry
Najkrótsza i najbezpieczniejsza droga na zewnątrz.

Nagrodą za zaliczenie misji są 3 punkty synchronizacji oraz półokrągły topór.

Zaraz po opuszczeniu Katedry dostaniesz informację o niestabilności symulacji. Na mapie pojawi się portal. Pobiegnij do niego i wskocz do środka. Musisz znaleźć się nad portalem i skoczyć w niego. Stanięcie pod nim albo obok niego nie da żadnego efektu.